Gå til innhold

Tips til stroppeløs BH for store bryster.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å gå med dyp utringet kjoler eller stroppløse kjoler uten at bh'en skal vise. Problemet er at jeg ikke finn noen bh'er som passer. 

Jeg har store pupper og er smal i ryggen. Så størrelsen min er 65K. 

Jeg kan ikke gå uten bh, for de er ikke så faste ( to unger etter 😅) men jeg har veldig lyst til å gå med utringet kjoler eller stroppløse kjoler. 

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i stroppløse bh'er i den størrelsen, eller hvordan løse denne problemstillingen? Teip? 😅

Jeg har prøvd change og dick&daisy - de har ikke. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får nok gå på en undertøysbutikk der de har kvalitet og ekspertise. 

Helt ærlig så synes ikke jeg det er så fint med store pupper som henger i stroppeløs kjole, men det er jo smak og behag. Jeg hadde ikke gått med det.. 

Anonymkode: 4b34d...e7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt ærlig så synes ikke jeg det er så fint med store pupper som henger i stroppeløs kjole, men det er jo smak og behag. Jeg hadde ikke gått med det.. 

Det er jo derfor jeg ønsker å ha en bh 🤦‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og nettopp derfor er TS ute etter en BH som kan brukes under. For å holde puppene oppe. 

Jeeez. 🙄

Anonymkode: b5ea6...775

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror det er vanskelig å finne en stroppløs bh som løfter (mer en litt) store tunge pupper som henger... Du kan evt google teiping. Kim K bruker gaffateip😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For et sjarmtroll du var da.

Hva med denne tapeløsningen fra Nelly?

Anonymkode: 09168...1c7

Skrevet
MiaHI skrev (8 timer siden):

Tror det er vanskelig å finne en stroppløs bh som løfter (mer en litt) store tunge pupper som henger... Du kan evt google teiping. Kim K bruker gaffateip😅

Det skal gå fint, fordi det er ikke stroppene som løfter de opp, men cupen 😊 Men siden jeg er så smal i ryggen, så finner jeg ingen som er så smal, og som har så stor cup. 

Hvis jeg går opp til feks 75 eller 80, så er det ikke noe problem å finne de. Men da er de for slakke rundt. 

Så jeg lurte egentlig bare på om det er noen andre "der ute" som har det samme problemet og vet hvor de finnes 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For et sjarmtroll du var da.

Hva med denne tapeløsningen fra Nelly?

Anonymkode: 09168...1c7

Jeg har vurdert det, så det kan være at jeg prøver meg på det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...