Cleo88 Skrevet 5. januar 2021 #21 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #22 Del Skrevet 5. januar 2021 Jeg husker heller ikke bursdager som ikke kommer opp på fb (med unntak av egne foreldre, søsken, barn og mann). Anonymkode: 206f8...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 5. januar 2021 #23 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk. ❤️ Jeg har pleid å få en telefon fra mamma, men ikke i dag.. Anonymkode: 79d0f...14a Gratulerer med dagen ❤️ Kjære Trådstarter. Håper din mor og familien din ringer deg i løpet av dagen eller kvelden. Er vondt å bli glemt av sine nærmeste vet jeg. Men gå ut på bakeri eller butikken og kjøp deg kake som du liker, det ville jeg gjort. Kos deg i dag så godt du kan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Witchita Skrevet 5. januar 2021 #24 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #25 Del Skrevet 5. januar 2021 Det har egentlig blitt ganske uvanlig å gratulere noen. Med mindre de har det åpent på facebook - da ber man jo om en gratulasjon, så da legger man jo igjen en hilsen. Foreldrene mine og svigers husker det. Søsken og svigersøsken er litt slik kanskje, kanskje ikke, uten at det betyr noe for meg. Og en og annen venninne (som jeg egentlig bare synes er slitsomme, da de fleste ikke holder på med slikt) Og jeg gratulerer heller ingen, utenom de jeg nevner over, i og med at det betyr så vanvittig lite for meg så tenker jo ikke jeg over at det betyr noe for andre heller. Anonymkode: ee64d...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #26 Del Skrevet 5. januar 2021 Dagen er ikke over da. Om klokka blir 23 og du fortsatt ikke har hørt fra noen, DA skjønner jeg godt du blir lei deg. Pappa ringte meg og tørrprata med meg på bursdagen min, men glemte at jeg hadde bursdag 😂😂 gikk greit det og! Anonymkode: 1a6d9...ffe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 5. januar 2021 #27 Del Skrevet 5. januar 2021 Pappa har klart å gratulere meg på nøyaktig samme dago 1 mnd i forveien en gang, og noen ganger dagen etter. Han bare er sånn. Alle kan se på facebook om jeg har bursdag (Venner), men vært flere ganger jeg ikke har fått gratulasjon av mine nærmeste venner og det er sårt. Spesielt siden jeg alltid husker de. Anyway. Gratulerer med dagen TS! Håper dagen blir fin alikavel! 🎂🎈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #28 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer så mye med dagen din i dag ❤️❤️ Du er verdifull❤️ Hadde bursdag i september men mamma sendte en melding på kvelden men var kun av en hyttetur hun var på så du er ikke alene 💞 Anonymkode: 35c1e...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #29 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen Og vit gjerne, at du ikke er alene. Jeg har bursdag om noen uker, og slik tilstanden er så vet jeg at så godt som ingen kommer til å gratulere meg med den. Ikke første gang, og jeg har opplevd endel i livet så tåler litt selv om det kan være sårt. Feiret også nyttår alene i år, men det var jeg vel ikke alene om nå under Korona. Håper du får en fin dag Lag deg selv en god middag og sett på yndlingsfilmen, tull deg inn i masse gode tepper (det føles som klemmer) og kos deg. Kommer det en tåre så er det også greit, da trøster du deg selv og sier at ok, jeg er alene, men jeg er her fortsatt, og nå kommer det et nytt år. Hvem vet, kanskje 2021 blir et av de beste årene på lenge? Det kan jo til og med dukke opp en god venn, eller en kjæreste, ut av intet. Gratulerer igjen, og ønsker deg et godt nytt år Klem fra meg Anonymkode: dd69a...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #30 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja, kun for venner. Jeg regner med at familien min husker når jeg har bursdag. Hadde du ikke husket på datteren din eller søsteren din? Anonymkode: 79d0f...14a Vi søsken glemmer ofte hverandre, husker det pga Facebook 🙈🎂 MEN, jeg har faktisk en skikkelig god oppskrift på gulrotkake 🙏😇 Den er med natron, ikke bakepulver. Megagod smørkrem! Den serverer vi med minigulrøtter oppå bare for å være litt ekstra fancy i dag - og masse lys 🎂 Kake til ALLE! Og ballonger. For å gjøre dette ekstra gøy må vi ha konkurranse og fiske etter godteposer i fiskedam 🤣🍭 Noen som er gode på konkurranser eller? Anonymkode: 2c778...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 5. januar 2021 #31 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #32 Del Skrevet 5. januar 2021 Her er kaka, det er ikke jeg som har snikspist - bare du som fikk 2 stykker først 😁 Anonymkode: 2c778...88f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 5. januar 2021 #33 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har bursdag og har ikke hørt noe fra noen. Syns det er trist, siden jeg ringer alle mine venner og familie når de fyller år. De jeg ikke er så nær sender jeg en melding eller skriver på veggen deres. Jeg har ikke hørt noe fra noen. Føler meg så verdiløs. Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #34 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer så mye med dagen din! ❤ Anonymkode: 8d9ce...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. januar 2021 #35 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer så mye med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xertio Skrevet 5. januar 2021 #36 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen 🎉 🥳🥳🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. januar 2021 #37 Del Skrevet 5. januar 2021 Hurra for deg som fyller ditt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. januar 2021 #38 Del Skrevet 5. januar 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. januar 2021 #39 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. januar 2021 #40 Del Skrevet 5. januar 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå