AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg ønsker ikke noe seriøst og det er jeg åpen om, men gutta er fortsatt så tafatte, selv for å treffes i ny og ne. Jeg vet at jeg er vakker så det er nok ikke utseende det faller på. Hvorfor vil de fortsatt ikke treffe meg? Ønsker ikke ONS og randoms, dette er menn jeg kjenner. Forstår meg ikke på singellivet. Skulle tro det skulle renne ned døra mi, når de vet det ikke er annet enn sex jeg ønsker. Er de redd for å utvikle følelser? Har de allerede nok av FF? Anonymkode: bec31...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Kanskje de ønsker noe mer enn bare sex? Om de er kjekke, kanskje de har en håndfull pulevenner, der du er tredjevalget? Anonymkode: 813c0...35d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje de ønsker noe mer enn bare sex? Om de er kjekke, kanskje de har en håndfull pulevenner, der du er tredjevalget? Anonymkode: 813c0...35d Ja jeg tror du har rett, dette er veldig kjekke menn. Er nok 3 valget da 😅 Tror ikke menn slutter kontakt med en jente som ikke ønsker noe seriøst fordi de gjør det. Da vil jeg tro de heller går all in for å endre hennes tanker rundt det. Anonymkode: bec31...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Men jeg har sett at dem er aktive på tinder og han ene har sendt melding til en annen venninne av meg. Så det er rart at han ikke sender meg melding men heller prøver å finne nye. Anonymkode: bec31...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Jeg har gitt opp å skjønne det der. Jeg har alltid pleid å ha sex med datene mine tidlig, for å vise at jeg er interessert. På andre date, eller første hvis jeg liker dem. Likevel opplever jeg det du sier, igjen og igjen. Anonymkode: 3bd9a...91f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 De veldig kjekke mennene har helt ekstremt mange damer å velge mellom da, og mange av damene er svært pågående. Hvorfor skal de være pådriver da egentlig? Det er jo du som må kjempe om å få lov til å ligge med dem, ellers puler de bare damer som viser mer initiativ enn deg Anonymkode: 518e2...b44
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De veldig kjekke mennene har helt ekstremt mange damer å velge mellom da, og mange av damene er svært pågående. Hvorfor skal de være pådriver da egentlig? Det er jo du som må kjempe om å få lov til å ligge med dem, ellers puler de bare damer som viser mer initiativ enn deg Anonymkode: 518e2...b44 Så hvorfor sender de meldinger på tinder da, om de allerede har en lang kø med villige damer? hvorfor ikke heller ta fra den køen enn å sjekke opp nye? Anonymkode: bec31...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvorfor sender de meldinger på tinder da, om de allerede har en lang kø med villige damer? hvorfor ikke heller ta fra den køen enn å sjekke opp nye? Anonymkode: bec31...5a3 Fordi de ser på sex som en sport. Anonymkode: effe8...352 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de ser på sex som en sport. Anonymkode: effe8...352 Klarer ikke fatte hvorfor, kan i det minste ha det par ganger, første gangen er ikke den beste akkurat. Anonymkode: bec31...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker ikke noe seriøst og det er jeg åpen om, men gutta er fortsatt så tafatte, selv for å treffes i ny og ne. Jeg vet at jeg er vakker så det er nok ikke utseende det faller på. Hvorfor vil de fortsatt ikke treffe meg? Ønsker ikke ONS og randoms, dette er menn jeg kjenner. Forstår meg ikke på singellivet. Skulle tro det skulle renne ned døra mi, når de vet det ikke er annet enn sex jeg ønsker. Er de redd for å utvikle følelser? Har de allerede nok av FF? Anonymkode: bec31...5a3 Kanskje det er dette? mange menn liker ikke kvinner som "vet de er vakre" Anonymkode: d86fc...bf8 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Legg lista litt lavere så får du en kø på døra....😆 Anonymkode: 2e530...5a5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Disse teller hakk i sengestolpen. To ganger med samme dame gir ikke flere hakk. Så der har du havnet frøken. Som en strek midt på blant en haug med andre.... Unik og vakker, sa du? Anonymkode: 93a7d...d48
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Klarer ikke fatte hvorfor, kan i det minste ha det par ganger, første gangen er ikke den beste akkurat. Anonymkode: bec31...5a3 Nei, er heldigvis ikke lett å relatere seg til. Men det er antall scoringer som teller, og ikke kvaliteten på scoringen. Kjenner to sånne menn, de har satt en dato (han ene har satt om 7 år, han andre 5) på når de skal roe ned å heller prøve å date mer seriøst/treffe damer mer enn en gang. Anonymkode: effe8...352
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, er heldigvis ikke lett å relatere seg til. Men det er antall scoringer som teller, og ikke kvaliteten på scoringen. Kjenner to sånne menn, de har satt en dato (han ene har satt om 7 år, han andre 5) på når de skal roe ned å heller prøve å date mer seriøst/treffe damer mer enn en gang. Anonymkode: effe8...352 Og en annen ting med slike menn, de kan faktisk være veldig usikre. Disse to jeg kjenner er høye, mørke, pene, muskuløse. Begge har spurt og hintet om komplimenter flere ganger, skrytt hemningsløst av seg selv og blitt usikre hvis jeg ikke gir responsen de hadde sett for seg. Når man kommer under huden deres er de ikke så sexy likevel 😅 Finn deg noen ffs som ikke har et ustoppelig behov for nye damer og som får deg til å føle deg bra Anonymkode: effe8...352 1
Gjest Syngemann Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Kan være at de ikke helt tror at du ikke innerst inne ønsker noe mer, ev at det er mulighet for at du eller han utvikler følelser senere. Om dere er venner kan det potensielt ødelegge vennskapet. Ungår potensielt nære intriger ved å ligge utenfor kjennskapskretsen.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 52 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvorfor sender de meldinger på tinder da, om de allerede har en lang kø med villige damer? hvorfor ikke heller ta fra den køen enn å sjekke opp nye? Anonymkode: bec31...5a3 De sjekker jo ikke akkurat opp noen ved å matche på tinder og sende noen meldinger da. Det gjør de antakeligvis med veldig mange. Det er damene som viser mest initiativ og som legger ned mest innsats som får. Du kan nok ikke ligge på latsiden Anonymkode: 518e2...b44
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, er heldigvis ikke lett å relatere seg til. Men det er antall scoringer som teller, og ikke kvaliteten på scoringen. Kjenner to sånne menn, de har satt en dato (han ene har satt om 7 år, han andre 5) på når de skal roe ned å heller prøve å date mer seriøst/treffe damer mer enn en gang. Anonymkode: effe8...352 Jeg kjenner også et par sånne. De er høye, kjekke, selvsikre og sjarmerende, og for dem har det gått sport i å sjekke flest mulig damer. Husker en av dem fortalte at en sommer hadde han som mål å nedlegge 50 damer, og jeg tror på ham da han sa han klarte det. Fikk ekstremt mye oppmerksomhet både på byen og på nett. Fyren var ellers ganske ustabil, ofte arbeidsledig og neppe direkte fornøyd med livet sitt, men sjekking, det kunne han. Anonymkode: 813c0...35d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner også et par sånne. De er høye, kjekke, selvsikre og sjarmerende, og for dem har det gått sport i å sjekke flest mulig damer. Husker en av dem fortalte at en sommer hadde han som mål å nedlegge 50 damer, og jeg tror på ham da han sa han klarte det. Fikk ekstremt mye oppmerksomhet både på byen og på nett. Fyren var ellers ganske ustabil, ofte arbeidsledig og neppe direkte fornøyd med livet sitt, men sjekking, det kunne han. Anonymkode: 813c0...35d Mhm! Ikke så mye substans under glitteret. Det er de nok klar over selv og, at det eneste de har å tilby er flørt og spenning for en kveld. Har generelt mistet interessen for slike etter å ha blitt bedre kjent og sett hvor mye tomhet og jag som ligger under overflaten. Anonymkode: effe8...352
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #19 Skrevet 5. januar 2021 Ikke alle du allerede har i omgangskretsen er interessert i å ligge med venner, og ikke nødvendigvis bekjente heller. Anonymkode: 7dee7...d0f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #20 Skrevet 5. januar 2021 for et kjipt liv Anonymkode: fe5e3...4fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå