AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Hva svarer man hvis et familiemedlem har fortalt deg over melding at hen er bipolar ? Anonymkode: d2d25...2c2
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva svarer man hvis et familiemedlem har fortalt deg over melding at hen er bipolar ? Anonymkode: d2d25...2c2 Huff, det var synd. Er det noe vi kan gjøre for deg, som forenkler hverdagen din? Det hadde jeg svart.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva svarer man hvis et familiemedlem har fortalt deg over melding at hen er bipolar ? Anonymkode: d2d25...2c2 Spørst litt hvor nære dere er, men kanskje noe a la: Takk for at du forteller meg det. Det hørtes utfordrende ut, og jeg håper du får god hjelp. Er det noe jeg kan gjøre for å støtte deg? Anonymkode: b4aea...14c 7
Kristin70 Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva svarer man hvis et familiemedlem har fortalt deg over melding at hen er bipolar ? Anonymkode: d2d25...2c2 Det er jo litt avhengig av situasjonen rundt, for noen er det en lettelse å få en diagnose (selv om det er Bipolar) for andre kan det være helt knusende. Jeg vet at mange bipolare lever vanlige liv med godt tilpassede medisiner. Jeg ville motivert hen til å ta i mot behandling og være tålmodig ved utprøving av medisin. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Mamma fortalte meg at hun er bipolar på sms. Jeg ble ekstremt lettet, for da fikk jeg svar på hvorfor hun hadde oppført seg på ulike måter, og hvorfor hun hadde gjort ulike ting. Husker ikke ordrett hva jeg svarte, men jeg takket for at hun delte det med meg. Anonymkode: 94dee...52d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 Cleo88 skrev (30 minutter siden): Øhm. Var det alt meldingen inneholdt så ville jeg blitt irritert og bedt om litt mer redegjørelse eller skrevet "Ok. Takk for info." Rar måte å reagere på når noen har fortalt deg noe potensielt ganske sårbart, men ok! Takk for info 😀 Anonymkode: b4aea...14c 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Jeg ville svart enten "ok, det forklarer en hel del. takk for at du delte" eller "ok, det har jeg aldri merket. takk for at du delte" Anonymkode: a9b93...518
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå