AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #21 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jovisst kan den oppgraderes. Prosessor, hovedkort, skjermkort, ram, harddisk, strømforsyner og kabinett kan byttes. De er ikke boltet fast. Anonymkode: abed8...fe8 Nei, strømforsyning er ofte loddet fast, hovedkort er som regel mini ITX, eller spesial formfaktor fra produsent som derfor ikke støtter vanlig ATX og E-ATX hovedkort. Hovedkortene i slike PCer støtter som regel ikke annen RAM type enn standard 2133 mhz, og har ofte kun 2 minnespor. Som begrenser muligheten for minneoppgradering ytterligere. Skjermkort kan heller ikke oppgraderes til toppmodeller, fordi kabinettet ikke har plass eller rom nok. Man får ingen RTX 3070, 3080 ekler 3090 inn i et slikt kabinett pga lengden. I tillegg til at PSU ofte ikke har nok watt eller mange nok PCIe innganger for de heftigstw skjermkortene, så det er ikke bare å skifte skjermkort. Harddisk kan som regel byttes, men man kan ikke supplere med flere harddisker, fordi det som regel ikke er ekstra brønner i kabinett, og fordi hovedkort som regel ikke har nok SATA innganger for ekstra harddisker. Kan du litt om PC vet du at oppgradering vil by på problemer med de fleste komponenter dersom man kjøper en slik ferdig PC hos elkjøp, At du nekter og skriver «jovisst» viser bare at du ikke kan det du snakker om, og derfor heller ikke burde komme med råd. Anonymkode: 6f47b...1ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 7. januar 2021 #22 Del Skrevet 7. januar 2021 Sønnen min på samme aøder har nå gaming-laptop, og selv om den koster nesten 14k ny så klarer den ikke å dra alle spillene. Simulatorspill feks er det bare å glemme. Han skal nå få stasjonær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #23 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Nei, strømforsyning er ofte loddet fast, hovedkort er som regel mini ITX, eller spesial formfaktor fra produsent som derfor ikke støtter vanlig ATX og E-ATX hovedkort. Hovedkortene i slike PCer støtter som regel ikke annen RAM type enn standard 2133 mhz, og har ofte kun 2 minnespor. Som begrenser muligheten for minneoppgradering ytterligere. Skjermkort kan heller ikke oppgraderes til toppmodeller, fordi kabinettet ikke har plass eller rom nok. Man får ingen RTX 3070, 3080 ekler 3090 inn i et slikt kabinett pga lengden. I tillegg til at PSU ofte ikke har nok watt eller mange nok PCIe innganger for de heftigstw skjermkortene, så det er ikke bare å skifte skjermkort. Harddisk kan som regel byttes, men man kan ikke supplere med flere harddisker, fordi det som regel ikke er ekstra brønner i kabinett, og fordi hovedkort som regel ikke har nok SATA innganger for ekstra harddisker. Kan du litt om PC vet du at oppgradering vil by på problemer med de fleste komponenter dersom man kjøper en slik ferdig PC hos elkjøp, At du nekter og skriver «jovisst» viser bare at du ikke kan det du snakker om, og derfor heller ikke burde komme med råd. Anonymkode: 6f47b...1ef Her kommer du med hel masse antagelser og fordommer som ikke har noe med pc-en det er snakk om å gjøre. Denne pc-en kommer i et helt standard midi-tower kabinett som har plass til et vanlig atx-hovedkort. Strømforsyneren er verken loddet fast eller proprietær, hvorfor i alle dager skulle den være det? Når du kritiserer denne pc-en, gjør du det med utgangspunkt i at hovedkortet er fast. At dette aldri kan byttes og ingen deler derfor vil være kompatible. Hovedkortet er blant de billigste delene på en pc. Hvorfor i alle dager skal oppgraderingsmulighetene ta utgangspunkt i et hovedkort som kan byttes for 800kr? Og du har et perspektiv som ikke er representativt. Du gir råd ut fra de dyreste delene som finnes på markedet. Har man 5000 kroner til å kjøpe en pc, er ikke det viktigste kriteriet om denne pcen senere kan få plass til et skjermkort til 15000 kroner. Et fullstendig urealistisk scenario. Folk som kjøper skjermkort til 15000 har ikke pc-er til 5000 kroner. De er entusiaster, ikke vanlige gamere som spiller litt her og der. Anonymkode: abed8...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #24 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du legge frem konkrete eksempler på komponenter som passer i denne maskinen?, jeg har drevet med datamaskiner siden 90 tallet og jeg er veldig spent på hva du kan vise til. Anonymkode: 856a5...b7d Jeg har vært uføretrygdet siden 90-tallet. Det betyr ikke at jeg er ekspert på trygderegelverket. Anonymkode: abed8...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #25 Del Skrevet 7. januar 2021 On 1/6/2021 at 9:01 AM, AnonymBruker said: Jeg har kjøpt pc på Komplett de siste årene og det er fordi da får jeg en "ren" PC uten alt bloatware som ofte følger med PC'er fra HP og alle de andre ferdigprodusentene. Har også opplevd på Komplett at jeg - etter at jeg har satt sammen en egen pakke - får et bedre tilbud på chatten og de går litt ned på prisen, så jeg har fått bedre PC til en rimeligere pris enn jeg i utgangspunktet hadde satt opp. Jeg ville tatt en runde på komplett.no og sett litt på PC-er i en prisklasse som er akseptabel og så tatt kontakt med en selger på chatten - evt. ringe. Kudos til gutten din som har vært flink til å spare. Anonymkode: 4f4c5...596 Hei! Jeg er i markedet for en ny gaming PC og lurer på å kjøpe fra komplett. Har i alle år bygget selv, men har falt av lasset nå. Hvordan gikk du frem for å få et bedre tilbud i chatten? :) Anonymkode: 688ec...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #26 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her kommer du med hel masse antagelser og fordommer som ikke har noe med pc-en det er snakk om å gjøre. Denne pc-en kommer i et helt standard midi-tower kabinett som har plass til et vanlig atx-hovedkort. Strømforsyneren er verken loddet fast eller proprietær, hvorfor i alle dager skulle den være det? Når du kritiserer denne pc-en, gjør du det med utgangspunkt i at hovedkortet er fast. At dette aldri kan byttes og ingen deler derfor vil være kompatible. Hovedkortet er blant de billigste delene på en pc. Hvorfor i alle dager skal oppgraderingsmulighetene ta utgangspunkt i et hovedkort som kan byttes for 800kr? Og du har et perspektiv som ikke er representativt. Du gir råd ut fra de dyreste delene som finnes på markedet. Har man 5000 kroner til å kjøpe en pc, er ikke det viktigste kriteriet om denne pcen senere kan få plass til et skjermkort til 15000 kroner. Et fullstendig urealistisk scenario. Folk som kjøper skjermkort til 15000 har ikke pc-er til 5000 kroner. De er entusiaster, ikke vanlige gamere som spiller litt her og der. Anonymkode: abed8...fe8 Kan du heller vise forslag på hva som kan skiftes ut i den lenovo PCen, og med hvilke deler. Istede for å hevde at alle andre tar feil, tipper du ikke klarer det. Du er den som kommer med masse antagelser og ikke har snøring på hva du snakker om, lenovo har aldri solgt vanlig tredjeparts atx kort, hadde det vært en ferdig MSI PC kunne jeg godt med på argumentet ditt. Vennligst lær deg PC før du kommer å retter på andre. Jeg har heller ikke anbefalt de dyreste delene, jeg har satt opp et forslag for ts hvor PC, skjerm, tastatur, mus og headset til sammen koster rett under 14K. Når det gjelder ampere serien, ingen av skjermkortene jeg nevnte der koster 15K, 3070 koster halvparten, så argumentet ditt er ikke gyldig. 3080 og 3090 derimot koster 10000-12000 og over 19 lapper for 3090. Innen ts skal bytte skjermkort så vil nok 40-serien være på markedet, og da vil nook disse skjermkortene fort kunne havne til halv pris på bruktmarkedet. La oss si at et 3070 kort vil gå for 3000-3500 på bruktmarkedet den gangen ts skal oppgradere Kjermkort. Da er det ikke snakk om å anbefale det dyreste, men snakk om perspektiv at man ikke vil få inn fremtidige eller bedre kort inn i lenovo PCen pga størrelse på kabinett. Anonymkode: 6f47b...1ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #27 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært uføretrygdet siden 90-tallet. Det betyr ikke at jeg er ekspert på trygderegelverket. Anonymkode: abed8...fe8 Kan du heller svare for deg, fremfor å komme med slike hersketeknikker. Anonymkode: 6f47b...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 7. januar 2021 #28 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 12.21): Den dyreste varianten så ut som et ganske ok valg egentlig. Tipper GTX 1660 er det skjermkortet som gir best balanse mellom ytelse og pris akkurat nå, og pakka er såpass greit under budsjett at det er rom for å legge av litt til oppgradering av RAM og HD/SSD etterhvert. Er det kun gaming han driver med? Hvis han er interessert i foto/videoredigering vil han nødvendigvis måtte trenge litt andre greier og, men det kan man lett ta på sikt. Anonymkode: 32f0c...c51 Det stemmer. Sitter forsatt på med GTX 1660 Super og den gir mest for pengene. Har eller mere enn 120 i FPS på warzone når det er low i graphics settings og det er riktig stilt inn med settings. Det går helt fint uten lagg. Kun i svært få anledninger får jeg packet loss, men det kommer av nettet og det skyldes dermed ikke av grafikk kortet. Anbefaler det på det aller sterkeste dersom man ønsker en low budget. 2060 og nyere grafikk kort er ekstremt overpriset akkurat nå pga. covid-19 situasjonen. Flere er hjemme og ønsker å spille spill for å underholde seg selv samtidig som det er lav produksjon pga. situasjonen. Flere nettsider melder om ekstrem interesse, og flere rapporterer ikke lengre om nye leveranser pga. produksjonen er for lav. Produksjon, tilbud og etterspørselen gjør at prisen er ekstrem. Endret 7. januar 2021 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #29 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan du heller vise forslag på hva som kan skiftes ut i den lenovo PCen, og med hvilke deler. Istede for å hevde at alle andre tar feil, tipper du ikke klarer det. Du er den som kommer med masse antagelser og ikke har snøring på hva du snakker om, lenovo har aldri solgt vanlig tredjeparts atx kort, hadde det vært en ferdig MSI PC kunne jeg godt med på argumentet ditt. Vennligst lær deg PC før du kommer å retter på andre. Jeg har heller ikke anbefalt de dyreste delene, jeg har satt opp et forslag for ts hvor PC, skjerm, tastatur, mus og headset til sammen koster rett under 14K. Når det gjelder ampere serien, ingen av skjermkortene jeg nevnte der koster 15K, 3070 koster halvparten, så argumentet ditt er ikke gyldig. 3080 og 3090 derimot koster 10000-12000 og over 19 lapper for 3090. Innen ts skal bytte skjermkort så vil nok 40-serien være på markedet, og da vil nook disse skjermkortene fort kunne havne til halv pris på bruktmarkedet. La oss si at et 3070 kort vil gå for 3000-3500 på bruktmarkedet den gangen ts skal oppgradere Kjermkort. Da er det ikke snakk om å anbefale det dyreste, men snakk om perspektiv at man ikke vil få inn fremtidige eller bedre kort inn i lenovo PCen pga størrelse på kabinett. Anonymkode: 6f47b...1ef Hvis han i fremtiden ønsker seg et skjermkort som ikke får plass i et midi-tower. Hva gjør han da? Finner seg en ny hobby? Da oppgraderer han selvsagt kabinettet. Lenovo har ikke lagt ned forbud mot å oppgradere kabinettet. Og dersom han ønsker seg et nytt hovedkort, så kan han oppgradere det også. Til og med samtidig. Lenovo har så vidt jeg vet ikke lagt ned forbud mot det heller. Anonymkode: abed8...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 7. januar 2021 #30 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis han i fremtiden ønsker seg et skjermkort som ikke får plass i et midi-tower. Hva gjør han da? Finner seg en ny hobby? Da oppgraderer han selvsagt kabinettet. Lenovo har ikke lagt ned forbud mot å oppgradere kabinettet. Og dersom han ønsker seg et nytt hovedkort, så kan han oppgradere det også. Til og med samtidig. Lenovo har så vidt jeg vet ikke lagt ned forbud mot det heller. Anonymkode: abed8...fe8 Det stemmer! Kabinett er dessuten svært billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #31 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Her kommer du med hel masse antagelser og fordommer som ikke har noe med pc-en det er snakk om å gjøre. Denne pc-en kommer i et helt standard midi-tower kabinett som har plass til et vanlig atx-hovedkort. Strømforsyneren er verken loddet fast eller proprietær, hvorfor i alle dager skulle den være det? Når du kritiserer denne pc-en, gjør du det med utgangspunkt i at hovedkortet er fast. At dette aldri kan byttes og ingen deler derfor vil være kompatible. Hovedkortet er blant de billigste delene på en pc. Hvorfor i alle dager skal oppgraderingsmulighetene ta utgangspunkt i et hovedkort som kan byttes for 800kr? Og du har et perspektiv som ikke er representativt. Du gir råd ut fra de dyreste delene som finnes på markedet. Har man 5000 kroner til å kjøpe en pc, er ikke det viktigste kriteriet om denne pcen senere kan få plass til et skjermkort til 15000 kroner. Et fullstendig urealistisk scenario. Folk som kjøper skjermkort til 15000 har ikke pc-er til 5000 kroner. De er entusiaster, ikke vanlige gamere som spiller litt her og der. Anonymkode: abed8...fe8 Klarer du å se de vesentlige forskjellene mellom disse hovedkortene?. Hvor er det mulig å koble til standard 24-pin fra en standardisert strømforsyning på Lenovo kortet?, ser du noen potensielle problemer med I/O?. Dette er hovedkortet i Lenovo. Dette er et standard ATX hovedkort fra Asus, denne formfaktoren bruker stort sett alle produsenter. Bare noe så enkelt som å oppgradere skjermkortet er umulig på Lenovo siden strømforsyningen ikke bruker standardiserte PCI kontakter. Sånn ser forresten Lenovo ut på innsiden. Og her er baksiden. Hvis du ikke ser problemene med en oppgradering av denne maskinen så har du rett og slett ikke kunnskap nok til å uttale deg. Anonymkode: 856a5...b7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #32 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg ville kjøpt noe lignende som denne Komplett i75 Epic Gaming Pack - Komplett Epic Gaming PC - Komplett.no Ville gjort enkelte tilpasninger som f.eks. større minne. Anonymkode: a6c11...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #33 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg er i markedet for en ny gaming PC og lurer på å kjøpe fra komplett. Har i alle år bygget selv, men har falt av lasset nå. Hvordan gikk du frem for å få et bedre tilbud i chatten? Anonymkode: 688ec...55d Jeg la en pc jeg ville ha i handlekurven og spurte han mannen på chat om alle komponenter jeg hadde funnet og alt som lå der var kompatibelt og bra til mitt bruk. Så tok han en titt og sa at det så bra ut, men at han kunne gjøre noe for meg så det ble billigere. Er ikke helt sikker på hva han gjorde, mulig han bare fant et annet merke som var like bra - eller om han bare slo av noen prosenter på noe av det jeg hadde lagt i handlekurven. Tror det var rundt 600 kroner billigere, så det var ikke kjempesummen, men 600 her og 600 der... Anonymkode: 4f4c5...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #34 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Klarer du å se de vesentlige forskjellene mellom disse hovedkortene?. Hvor er det mulig å koble til standard 24-pin fra en standardisert strømforsyning på Lenovo kortet?, ser du noen potensielle problemer med I/O?. Dette er hovedkortet i Lenovo. Dette er et standard ATX hovedkort fra Asus, denne formfaktoren bruker stort sett alle produsenter. Bare noe så enkelt som å oppgradere skjermkortet er umulig på Lenovo siden strømforsyningen ikke bruker standardiserte PCI kontakter. Sånn ser forresten Lenovo ut på innsiden. Og her er baksiden. Hvis du ikke ser problemene med en oppgradering av denne maskinen så har du rett og slett ikke kunnskap nok til å uttale deg. Anonymkode: 856a5...b7d Ååååneeeeiiii. Hovedkortet passer ikke. Hva skal jeg gjøre? Kanskje like greit å gjøre noe annet? Ballett kanskje? Eller så kan man oppgardere til nytt hovedkort for 800 kr. For en krise. Anonymkode: abed8...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #35 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis han i fremtiden ønsker seg et skjermkort som ikke får plass i et midi-tower. Hva gjør han da? Finner seg en ny hobby? Da oppgraderer han selvsagt kabinettet. Lenovo har ikke lagt ned forbud mot å oppgradere kabinettet. Og dersom han ønsker seg et nytt hovedkort, så kan han oppgradere det også. Til og med samtidig. Lenovo har så vidt jeg vet ikke lagt ned forbud mot det heller. Anonymkode: abed8...fe8 Skal man bytte kabinett og hovedkort for å kjøpe nytt skjermkort kan man likegodt kjøpe en ny PC. Da CPU på passe med hovedkort socket. Du kan tydeligvis ikke nok om PC når du skriver at det bare er å bytte kabinett og hovedkort. PSU i Lenovo PCen har heller ikke vanlig 24-pin til hovedkort, så PSU i lenovo PCen er heller ikke kompatibel med vanlig ATX hovedkort, som betyr at man ikke kan skifte hovedkort i lenovoen uten å skifte PSU. Du kan tydeligvis ikke nok om PC til å uttale deg. Anonymkode: 6f47b...1ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #36 Del Skrevet 7. januar 2021 2 hours ago, addict said: Sønnen min på samme aøder har nå gaming-laptop, og selv om den koster nesten 14k ny så klarer den ikke å dra alle spillene. Simulatorspill feks er det bare å glemme. Han skal nå få stasjonær. Ytelse er et aspekt av stasjonær vs. laptop, hvor du generelt får langt mer for pengene med stasjonær. En annen, og langt mer plagsom ulempe er at gaming-laptoper har en helt annen måte å kvitte seg med varme på. I en stasjonær er det god plass og enkelt å få god luftsirkulasjon, mens kabinettet til den bærebare er trangt og komponentene er svært nære hverandre. Det resulterer i at en laptop støyer langt mer, og er mer utsatt for slitasje og feil. Det er ikke særlig med grunner til å velge bærebar som gamingmaskin utover å ha et behov for å flytte den ofte. Stort sett alle andre sider går i favør av stasjonær. Anonymkode: 5ec1e...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #37 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ååååneeeeiiii. Hovedkortet passer ikke. Hva skal jeg gjøre? Kanskje like greit å gjøre noe annet? Ballett kanskje? Eller så kan man oppgardere til nytt hovedkort for 800 kr. For en krise. Anonymkode: abed8...fe8 Nytt hovedkort vil ikke passe med formfaktor på kabinett og kabler på PSU. Derfor funker ikke det å bare kjøpe nytt hovedkort. Lenovo PCen kan ikke oppgraderes med mindre man bytter ut alle deler (utenom minnebrikker). Slutt med hersketeknikkene og usaklighetene dine! Du ødelegger tråden. Anonymkode: 6f47b...1ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #38 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal man bytte kabinett og hovedkort for å kjøpe nytt skjermkort kan man likegodt kjøpe en ny PC. Da CPU på passe med hovedkort socket. Du kan tydeligvis ikke nok om PC når du skriver at det bare er å bytte kabinett og hovedkort. PSU i Lenovo PCen har heller ikke vanlig 24-pin til hovedkort, så PSU i lenovo PCen er heller ikke kompatibel med vanlig ATX hovedkort, som betyr at man ikke kan skifte hovedkort i lenovoen uten å skifte PSU. Du kan tydeligvis ikke nok om PC til å uttale deg. Anonymkode: 6f47b...1ef Et kabinett koster 700 kroner. Et hovedkort koster 800kroner. Du foreslår at TS bruker 10.000 kroner ekstra nå sånn at hun er sikret mot å oppgradere for 1500 kroner senere. Kan du fortelle meg hvordan du har kommet fram til at dette lønner seg? Bruk gjerne en kalkulator. Anonymkode: f87d6...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #39 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ååååneeeeiiii. Hovedkortet passer ikke. Hva skal jeg gjøre? Kanskje like greit å gjøre noe annet? Ballett kanskje? Eller så kan man oppgardere til nytt hovedkort for 800 kr. For en krise. Anonymkode: abed8...fe8 Gjøre noe annet?, hva med å heller kjøpe en pc som enkelt kan oppgraderes?. Nei det er ikke bare å oppgradere hovedkortet fordi at normale hovedkort passer ikke i kabinettet uten at man må kappe ut hull til I/O og nye standoffs!, bytter man hovedkortet så må også strømforsyningen byttes siden den ikke har 24-pin!... at du gidder. Du vet ikke hva du snakker om. Anonymkode: 856a5...b7d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #40 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gjøre noe annet?, hva med å heller kjøpe en pc som enkelt kan oppgraderes?. Nei det er ikke bare å oppgradere hovedkortet fordi at normale hovedkort passer ikke i kabinettet uten at man må kappe ut hull til I/O og nye standoffs!, bytter man hovedkortet så må også strømforsyningen byttes siden den ikke har 24-pin!... at du gidder. Du vet ikke hva du snakker om. Anonymkode: 856a5...b7d Hvorfor lar du billige deler som kabinett, hovedkort og strømforsyner til noen hundrelapper bestemme hva som er oppgraderbart og ikke? Alt kan per definisjon byttes ut. Ergo er den oppgraderbar. Anonymkode: abed8...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå