AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Da jeg gikk på Ritalin så sa psykriater at jeg ikke burde gå på lavkarbo. Har prøvd ut noen medisin mot min adhd (add), men føler meg nå ti ganger bedre på aduvanz. Nå har jeg veldig lyst til å gjøre flere småendringer i livet, blant annet å spise lavkarbo. Jeg gjorde dette for noen år siden og følte meg topp (fjernet all sukker, raske karbo, hvete osv). Leser nå boken om helserevolusjon, og vil begynne å spise mat som medisin, og fjerne mat som er inflammatorisk. Men når jeg går på advuanz er det da lurt å spise alla lavkarbo? Jeg føler meg bedre på mindre karbo, sukker, hvete osv pga jeg har mye mageproblemer, hudproblemer, verkende ledd, oppblåst, kraftig pms, hyppig uvi (lista er lang). Anonymkode: 517e3...012
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Dette bør du ikke spørre randoms på kg om. Her må du snakke med medisinsk personell og gjerne en ernæringsfysiolog Anonymkode: 2a86b...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Sa han hvorfor du ikke burde gå på lavkarbo? Bruker Aduvanz selv og ble ikke advart mot lavkarbo da jeg begynte. Anonymkode: 4885c...487
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sa han hvorfor du ikke burde gå på lavkarbo? Bruker Aduvanz selv og ble ikke advart mot lavkarbo da jeg begynte. Anonymkode: 4885c...487 Det var vel i forhold til at jeg nevnte at jeg har gått på lavkarbo før og ville begynne igjen. Hen mente at lavkarbo kan gjøre hodet mer speyca (vet ikke helt hvordan det skrives). Men jeg har trappet litt ned på karbohydratene (ikke ketogent kosthold, men reduser sukker inntaket, raske karbo, pasta og gluten osv). Jeg er på dag 4 og føler meg i veldig fin form. Ikke fått karboflu med at jeg ikke har trappet drastiskt ned. Anonymkode: 517e3...012
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå