Gå til innhold

Raseklubb medlem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som er medlem i NKK. Er dere også medlem i raseklubben deres?

Jeg vurderer selv om jeg skal slutte å være medlem i raseklubben.

Grunnen til at jeg vil fortsatt være medlem i Nkk er for å komme på dogweb pluss utstillinger.

Raseklubben ser jeg ingen grunner til så jeg er usikker.

Anonymkode: 8c63c...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde "min" raseklubb fokusert mer på meg og min sport, i stedet for krangel, juks og eksteriør bedømming, ville jeg vært medlem der. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi jeg får rabatterte kurs hos lokakavdelingen :) Synes også det er fint å støtte raseklubben fordi de gjør mye bra arbeid som helsekartlegginger osv.

Anonymkode: 2d341...6df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke medlem. Følte liksom ikke helt tilhørighet til rasen og folkene etterhvert, så ble aldri medlem. Var medlem i forrige raseklubb (og aktiv i styret og med medlemsblad) og kommer til å være medlem i valpen sin raseklubb. 

Anonymkode: 0632f...953

Skrevet

Har blandingshund nå, så vi er med i en av brukshundklubbene i nærheten. Med de forrige hundene var vi med i raseklubbene og hadde egentlig ikke noe spesielt utbytte av å være med i raseklubbene. Brukshundklubben vi er med i nå gir medlemmer rabatter (mener å huske det er fra 5-50%, varierer litt) på treninger og kurs de arrangerer, førsteprioritet på treninger og kurs og gratis tilgang på treningsområdet når det ikke er treninger/kurs.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke medlem av raseklubben (jeg orket ikke mer til slutt!!), men jeg er med i den lokale hundeklubben og brukshundeklubben.

Anonymkode: 3e796...0d7

Skrevet

Du kan ikke være medlem i NKK alene, du må være medlem av en underklubb i tillegg (enten raseklubb eller bruksklubb).

• Liker 1
Skrevet

Nei, raseklubben driver mest med utstilling og er ikke så interessant for meg. Er dog medlem i to hundeklubben for å være med på treninger etc. 

AnonymBruker
Skrevet
Howl skrev (På 6.1.2021 den 21.07):

Du kan ikke være medlem i NKK alene, du må være medlem av en underklubb i tillegg (enten raseklubb eller bruksklubb).

Det visste jeg ikke. Visste ikke at jeg må være medlem av en underklubb for å være medlem i NKK. 

Da må jeg være medlem i raseklubben da? Kanskje?

Anonymkode: 13a05...dd0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det visste jeg ikke. Visste ikke at jeg må være medlem av en underklubb for å være medlem i NKK. 

Kam være medlem av lokal hundeklubb. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det holder som @KittySnow sier. Det holder å være med i en lokal hundeklubb. Klubben må på sin side være tilknyttet nkk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere andre medlemmer i raseklubben? Hva er fordelene med å være medlem i raseklubben?

Her så får en sånn rase avis to ganger i året og det er det. Jeg synes dog at den rase avisen er veldig dyr. Får den på Mail.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er dere andre medlemmer i raseklubben? Hva er fordelene med å være medlem i raseklubben?

Her så får en sånn rase avis to ganger i året og det er det. Jeg synes dog at den rase avisen er veldig dyr. Får den på Mail.

Jeg er medlemi raseklubben. Men i hovedsak fordi jeg er oppdretter og utstiller.

Så ønsker å ha mitt å si når det kommer til klubben og regler rundt avl av rasen da jeg ikke ønsker den skal bli ødelagt som endel raser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 17.47):

Jeg er også medlem av min raseklubb (i tillegg til en annen klubb). Min rase er liten i Norge, og jeg ønsker å støtte klubben med mitt medlemskap og engasjement for å bidra til større aktivitet innad i klubben. Fordelen er medlemsbladet jeg får i året + oppdateringer angående rasen min både innland og utland. Jeg får også en stemme på generalforsamlinger og har mer oversikt i rasemiljøet mitt.

Jeg har flere venner som ikke er medlem i sin raseklubb, men kun den lokale hundeklubben og det går jo det også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...