AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Jeg har akkurat (lenge nok siden) blitt singel, etter 12 år i et forhold. Jeg har jo hørt om tinder, men aldri fått testet det ut selv. Nå tenkte jeg å prøve, men trenger hjelp. Hvilke typer bilder bør jeg velge? Hva bør jeg skrive om meg selv? Jeg har akkurat passert 30, er tinder feil sted da kanskje? Setter pris på om noen har noen innspill eller tips å komme med. Anonymkode: 7c123...a94
Frøyamor Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Oppdaterte bilder hvertfall. Ikke bilder fra 2011, uansett om du er blitt styggere eller tjukkere. Folk hater å bli lurt. Har du barn? Skriv det på profilen, så sløser du ikke bort tiden til de (eller din) som ikke er interesert i å vær bonus-forelder. 1
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Jeg har ett nærbilde av ansiktet har et par tre helkroppsbilder av det jeg liker å drive med samt ett jobbilde på slutten. Alle bildene viser hvem og hva jeg er og det er ingen tvil ved dem. I bioen står det i stikkordsform hvem jeg er og hva jeg søker samt barn og samværsuker. Selv om jeg er mann så får jeg en del oppmerksomhet. Noen skryter av at jeg har brukt litt tid på profilen og de liker den. 1
Frøyamor Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Jeg har ett nærbilde av ansiktet har et par tre helkroppsbilder av det jeg liker å drive med samt ett jobbilde på slutten. Alle bildene viser hvem og hva jeg er og det er ingen tvil ved dem. I bioen står det i stikkordsform hvem jeg er og hva jeg søker samt barn og samværsuker. Selv om jeg er mann så får jeg en del oppmerksomhet. Noen skryter av at jeg har brukt litt tid på profilen og de liker den. At du har gjennomtenkt profil er alltid et stort pluss. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå