AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #21 Skrevet 5. januar 2021 Lego wear, aldri prøvd det selv men vi var igår på en butikk der det sto mellom den og reima dress. Selgeren kunne fortelle at disse to er like gode og produsert på samme fabrikk. Vi endte opp med reima dress da de ikke hadde lego wear i riktig størrelse. Anonymkode: 43e0d...c86
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #22 Skrevet 5. januar 2021 De fleste butikkene holder jo 70% salg på ytterklær på slutten av sesongen så da bruker jeg å slå til å kjøpe dress i alle størrelser fremover. Så selv om vinterdressen er dyr i utgangspunktet, er det lett å finne en på salg hvis man følger med på tilbudsgrupper. Den lokale barnas hus har hatt 70% på ytterklær hvertfall de siste 7 årene jeg har hatt barn. Har kjøpt både wheat, reima og isbjørn på 70% der. Anonymkode: 3137d...e76 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #23 Skrevet 5. januar 2021 Reima og Bergans sverger vi til. Man får også solgt det videre. Solgte nylig to reima-dresser, fikk over 500 kr stykk for dem. Bergans-dressene har jeg fått 6-700 kr igjen for 😊 Kjøpte Kax sin ett år fra Kappahl, men den føltes veldig stiv ut ifht Reima og Bergans. Så den ble solgt videre etter den hadde blitt brukt noen få ganger. Av regnklær sverger vi til Kattnakken. Prøvd mye annet også. Blant annet Helly Hansen, Skogstad og Reflex. Går alltid tilbake til Kattnakken. Anonymkode: cd60b...6ae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå