AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Hei! Noen her som har sluttet å røyke uten å gått opp i vekt? Har slitt med spiseforstyrrelser, dette er mange år siden, er frisk nå. Men kjenner at jeg er redd for å legge på meg mye når jeg slutter med røyk. Ellers er jeg aktiv hver dag, men har hørt flere skrekkhistorier om mye vektoppgang ved røykeslutt. Anonymkode: 8cd8d...fd8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Jeg byttet 20 for dagen ut med e-sigarett i juni. Neste prosjekt er å slutte med den. Har ikke lagt på meg så voldsomt, litt har det blitt men det skylder jeg på corona og at jeg gir litt faen... Anonymkode: b0ebd...1ce
Gustav2 Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Noen her som har sluttet å røyke uten å gått opp i vekt? Har slitt med spiseforstyrrelser, dette er mange år siden, er frisk nå. Men kjenner at jeg er redd for å legge på meg mye når jeg slutter med røyk. Ellers er jeg aktiv hver dag, men har hørt flere skrekkhistorier om mye vektoppgang ved røykeslutt. Anonymkode: 8cd8d...fd8 Hvorfor slutte, er et helt helvete (og mer). Noen mennesker trenger nikotin fordi sine forfedre brukte det. Dermed basta.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Jeg la på meg noen kg, men det er jo fordi jeg har tillatt meg ekstra inntak nettop for å gjøre prosessen enklere for meg. Det var verdt det. Anonymkode: edbcb...30c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå