Jacuzzi Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 (endret) KG, jeg trenger hjelp... jeg er så lei av å bruke masse tid på samtaler med menn på Tinder som jeg først etter litt tid finner ut at jeg ikke passer sammen med. Og lei av å prøve å analysere profilene til folk som ikke skriver NOESOMHELST om sin personlighet. Jeg er litt rar og typete og passer nok ikke sammen med den generelle mannen i gata. Nå vurderer jeg å skrive en ganske lang tinderbio som synliggjør personligheten min ganske bra for å kun tiltrekke meg folk som liker sånne som meg. For å spare både min egen og mennene sin tid. Men når jeg nå leser gjennom det jeg har skrevet, virker teksten så selvopptatt. Meg meg meg, liksom. Og dét er jeg egentlig ikke. Hva tenker dere om lange bioer? Er dette bare avskrekkende? Endret 4. januar 2021 av Jacuzzi Skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Ja kanskje litt også er det nok mange som hopper over å lese dem om det blir for mye. Men du må jo bare kjøre din stil da, kanskje du tiltrekker deg de du søker.. Anonymkode: 0ee8d...424 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Hvorfor ikke bare si noe om det du forteller her i f.eks starten av bion din? At dette føles vanskelig og feil for deg å si så mye om, siden du vanligvis fokuserer utover og på folk rundt deg. Men du skjønner at for å finne den som klaffer med deg må du også være litt mer åpen om hva du tenker, føler, står for som menneske el.l Anonymkode: 75349...052 1
Gustav2 Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Når "mannen i gata" er den beste mannen i gata for henne.. DA ER DET FARE PÅ FÆRE I EGET HODET! PS Tinder er for loosers babe contact me for some real tango over the brostein and some laughing because ur unique and not need for some nerds typing "Im superman!" 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Se på det som et sammendrag! Jeg har alltid ansett meg selv for å være den type dame som foretrekker lange biotekster, inntil jeg for en stund innså at det rett og slett blir for mye til at man orker. Lange bioer forbinder jeg med trauste folk og lange, slitsomme meldinger på størrelse med romaner, som må besvares. Ikke gi for mye av deg selv med det første, gi noen smakebiter, så kan man snakke om alt det andre senere. Anonymkode: 9d10c...0c6 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Ja, skriv en grundig profiltekst om deg selv. Målet er ikke at du skal ramme alle menn, men dem som passer med deg. Så med mindre du kun er ute etter sex, så skriv en profiltekst som gjenspeiler "spesielle" deg. Da blir jakten mer målrettet og du får færre bom-dater. De seriøse menn leser hele teksten. Sex jegere vil man dog aldri slippe fra Anonymkode: a92e6...18a 2
Jacuzzi Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2021 Tusen takk for råd! Hva med noe sånt da? (Jeg er forresten 33 år) Personlighet: en litt uvanlig kombinasjon av veldig jordnær og veldig kreativ. Jeg liker å skape ting, endre systemer og lære nye ting. Yrke: kulturbransjen Klikker med folk som som liker å diskutere ulike ting innen flere områder. Humor: jeg er litt kynisk, kanskje 😬 F.eks. britisk eller politisk satire. Hot tips før vi setter i gang: trykk «reset» på hjernebarken og fjern minnet av alle tindertips du har lest på internett. Normale samtaler er 100% godt nok, synes jeg. 4
Jacuzzi Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Se på det som et sammendrag! Jeg har alltid ansett meg selv for å være den type dame som foretrekker lange biotekster, inntil jeg for en stund innså at det rett og slett blir for mye til at man orker. Lange bioer forbinder jeg med trauste folk og lange, slitsomme meldinger på størrelse med romaner, som må besvares. Ikke gi for mye av deg selv med det første, gi noen smakebiter, så kan man snakke om alt det andre senere. Anonymkode: 9d10c...0c6 Hehe, well, jeg er ganske traus da. Og jeg liker å skrive lange meldinger med folk Synes det er mer slitsomt med sex-memes og setninger som består av ett eller to ord. Lite å skape gode relasjoner på der!
kaleidoskop Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 9 minutter siden, Jacuzzi said: Tusen takk for råd! Hva med noe sånt da? (Jeg er forresten 33 år) Personlighet: en litt uvanlig kombinasjon av veldig jordnær og veldig kreativ. Jeg liker å skape ting, endre systemer og lære nye ting. Yrke: kulturbransjen Klikker med folk som som liker å diskutere ulike ting innen flere områder. Humor: jeg er litt kynisk, kanskje 😬 F.eks. britisk eller politisk satire. Hot tips før vi setter i gang: trykk «reset» på hjernebarken og fjern minnet av alle tindertips du har lest på internett. Normale samtaler er 100% godt nok, synes jeg. Lenge siden jeg var på tinder. Men synes ikke det var langt? Hvis det er deg så vil du få melding fra de som "orker" å lese tenker jeg 😊 2
Jacuzzi Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2021 kaleidoskop skrev (1 minutt siden): Lenge siden jeg var på tinder. Men synes ikke det var langt? Hvis det er deg så vil du få melding fra de som "orker" å lese tenker jeg 😊 Høres bra ut Sammenlignet med hva ca 95% andre skriver der inne (1-2 generiske setninger eller en lang rekke emojis), er det faktisk kjempelangt! 2
kaleidoskop Skrevet 4. januar 2021 #11 Skrevet 4. januar 2021 7 minutter siden, Jacuzzi said: Høres bra ut Sammenlignet med hva ca 95% andre skriver der inne (1-2 generiske setninger eller en lang rekke emojis), er det faktisk kjempelangt! Jeg tror det blir bra 😊 test set ut. Hilsen ei som er gift med en som hun møtte på tinder 😉
Eplekaka Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Jacuzzi skrev (13 timer siden): Tusen takk for råd! Hva med noe sånt da? (Jeg er forresten 33 år) Personlighet: en litt uvanlig kombinasjon av veldig jordnær og veldig kreativ. Jeg liker å skape ting, endre systemer og lære nye ting. Yrke: kulturbransjen Klikker med folk som som liker å diskutere ulike ting innen flere områder. Humor: jeg er litt kynisk, kanskje 😬 F.eks. britisk eller politisk satire. Hot tips før vi setter i gang: trykk «reset» på hjernebarken og fjern minnet av alle tindertips du har lest på internett. Normale samtaler er 100% godt nok, synes jeg. Det er fint, ikke for langt, lett å lese i farta. Og et godt råd til: Lås førstebildet ditt, dvs fjern Smarte bilder eller hva det heter. Så velger du det første bildet å være et der du smiler og ser frisk og blid ut, uten solbriller eller lue/cap etc. Ha 4-5 bilder i bunken, med ett helfigurbilde (selv om du tilfeldigvis er litt kraftig er det fint). Dropp bilder med mye hud og andre folk. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 Jacuzzi skrev (14 timer siden): Men når jeg nå leser gjennom det jeg har skrevet, virker teksten så selvopptatt. Meg meg meg, liksom. Og dét er jeg egentlig ikke. Det er jo du som skal finne deg en kjæreste, så det må jo nødvendigvis bli "meg, meg, meg" der. Den som er på Tinder og ser etter ei dame vil jo vite om deg... Anonymkode: 1cbc6...976
Okapi Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Lange bioer er bra bra, så lenge de er godt skrevet. Enkelte hater avsnitt, fnyser av rettskriving og elsker floskler, og da blir det jo åpenbart ikke like knall, men sånt unngår man jo. Synes man kan skape mye interesse på den måten, uendelig mye mer enn om du satser på høyden din (eller krav til hans), jobbtittel og "spør om du lurer på noe." Noen lange bioer kan telle negativt, men det er først og fremst de med negativt innhold. Ser av og til lange lister med krav til hvordan mannen IKKE skal være, gjerne rundet av med "er du sånn kan du bare sveipe til venstre!!" Da sveiper jeg til venstre, også når jeg ikke er sånn. 3
SJW Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Jacuzzi skrev (15 timer siden): KG, jeg trenger hjelp... jeg er så lei av å bruke masse tid på samtaler med menn på Tinder som jeg først etter litt tid finner ut at jeg ikke passer sammen med. Og lei av å prøve å analysere profilene til folk som ikke skriver NOESOMHELST om sin personlighet. Jeg er litt rar og typete og passer nok ikke sammen med den generelle mannen i gata. Nå vurderer jeg å skrive en ganske lang tinderbio som synliggjør personligheten min ganske bra for å kun tiltrekke meg folk som liker sånne som meg. For å spare både min egen og mennene sin tid. Men når jeg nå leser gjennom det jeg har skrevet, virker teksten så selvopptatt. Meg meg meg, liksom. Og dét er jeg egentlig ikke. Hva tenker dere om lange bioer? Er dette bare avskrekkende? Jeg tror ikke Tinder er stedet for deg, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 13 hours ago, Jacuzzi said: Tusen takk for råd! Hva med noe sånt da? (Jeg er forresten 33 år) Personlighet: en litt uvanlig kombinasjon av veldig jordnær og veldig kreativ. Jeg liker å skape ting, endre systemer og lære nye ting. Yrke: kulturbransjen Klikker med folk som som liker å diskutere ulike ting innen flere områder. Humor: jeg er litt kynisk, kanskje 😬 F.eks. britisk eller politisk satire. Hot tips før vi setter i gang: trykk «reset» på hjernebarken og fjern minnet av alle tindertips du har lest på internett. Normale samtaler er 100% godt nok, synes jeg. Du er den kvinnelige klonen av meg, til og med akkurat samme alder. skape ting, endre systemer og lære nye ting er min fix i hverdagen! Ble litt satt ut her av å lese, men litt glad også. Unicornen min finnes! 😍 Anonymkode: 3c990...ad7 1
Jacuzzi Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #17 Skrevet 5. januar 2021 SJW skrev (24 minutter siden): Jeg tror ikke Tinder er stedet for deg, rett og slett. Hvorfor ikke? Altså, jeg er jo skeptisk selv. Men nå har jeg vært singel i 33 år, og treffer aldri noen gjennom jobb eller venner. Alle vennene mine sier at de ikke kjenner noen som de tror ville passet sammen med meg. Så hva skal man gjøre da? Jeg tenker det sikkert finnes normale menn som ligner meg litt på Tinder også. Kan da umulig bare være fuckboys med kebabhumor? Utfordringen blir å finne ut hvem i bunken det er. 3
Okapi Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 Jeg tror Tinder er det rette stedet for alle, selv om det helt klart er jo rettere for folk med enkelte typer interesser, utseende og mål. At de som lykkes aller best der er strigla kjekkasmenn og kvinner som bare vil ha sex, gjør jo ikke appen ubrukelig for resten av oss. Ville definitivt gitt det en sjanse. 5
Jacuzzi Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #19 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du er den kvinnelige klonen av meg, til og med akkurat samme alder. skape ting, endre systemer og lære nye ting er min fix i hverdagen! Ble litt satt ut her av å lese, men litt glad også. Unicornen min finnes! 😍 Anonymkode: 3c990...ad7 Hehe, morsomt. Kjapt spørsmål da: har du kjæreste? Og hva slags personlighet har kjæresten din i så fall/hva slags mennesker passer du sammen med (romantisk, ikke vennskapelig)?
Jacuzzi Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #20 Skrevet 5. januar 2021 Okapi skrev (3 minutter siden): Jeg tror Tinder er det rette stedet for alle, selv om det helt klart er jo rettere for folk med enkelte typer interesser, utseende og mål. At de som lykkes aller best der er strigla kjekkasmenn og kvinner som bare vil ha sex, gjør jo ikke appen ubrukelig for resten av oss. Ville definitivt gitt det en sjanse. Takk for oppmuntringen, jeg har troen! 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå