AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Hei. har blitt operet uten å trenge operasjon av en lege som ikke skulle operere, har søkt på npe og lurer på om noen har erfaring? tar det lang tid på å få avslag eller medhold? Anonymkode: e7dbf...e6d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei. har blitt operet uten å trenge operasjon av en lege som ikke skulle operere, har søkt på npe og lurer på om noen har erfaring? tar det lang tid på å få avslag eller medhold? Anonymkode: e7dbf...e6d Helt umulig å si uten å vite mer. Det kan ta uker eller måneder. Anonymkode: d4259...88e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei. har blitt operet uten å trenge operasjon av en lege som ikke skulle operere, har søkt på npe og lurer på om noen har erfaring? tar det lang tid på å få avslag eller medhold? Anonymkode: e7dbf...e6d Tok meg 1,5 år å få svar. 17-18 mnd altså. 80-90% får avslag i første runde, så da må det ankes inn til Pasientklage. Da går det 24-30 måneder til. Lykke til på runddansen! Anonymkode: 4f2c4...d30
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Helt umulig å si uten å vite mer. Det kan ta uker eller måneder. Anonymkode: d4259...88e ble feil operert av en lege som ikke skulle operere, hadde ikke utdannelse til det.. operasjonen var heller ikke nødvendig, så han opererte uten å trenge det. har ikke fått skader på nerve men blitt ufør 1 år etter operasjonen da jeg har smerter etter operasjonen og klarte ikke jobbe. Anonymkode: e7dbf...e6d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tok meg 1,5 år å få svar. 17-18 mnd altså. 80-90% får avslag i første runde, så da må det ankes inn til Pasientklage. Da går det 24-30 måneder til. Lykke til på runddansen! Anonymkode: 4f2c4...d30 ja det kan ta lang tid har jeg hørt, fikk brev i dag om at de har innhentet alt av info fra sykehuset og legen osv. Anonymkode: e7dbf...e6d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): ja det kan ta lang tid har jeg hørt, fikk brev i dag om at de har innhentet alt av info fra sykehuset og legen osv. Anonymkode: e7dbf...e6d Det sto 8 måneders behandlingstid når jeg søkte. Denne opplysningen er ikke gjeldende i det hele tatt. Tok som sagt 17-18 måneder for meg. Så bare smør deg med tålmodighet! Anonymkode: 4f2c4...d30
newenergy Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 Jeg søkte i januar 2019, jeg kontaktet advokat da så han hjalp meg i prosessen og purret i tillegg på de når de ikke holdt fristen sin. I dag fikk jeg endelig bekreftelse på erstatningen og summen jeg får utbetalt. Pengene kommer på konto neste uke.
Silva Pluvialis Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 (endret) newenergy skrev (På 16.1.2021 den 1.21): Jeg søkte i januar 2019, jeg kontaktet advokat da så han hjalp meg i prosessen og purret i tillegg på de når de ikke holdt fristen sin. I dag fikk jeg endelig bekreftelse på erstatningen og summen jeg får utbetalt. Pengene kommer på konto neste uke. Gratulerer. Jeg er glad for at du fikk medhold. ❤️ Endret 8. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå