Gå til innhold

NPE etter operasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

har blitt operet uten å trenge operasjon av en lege som ikke skulle operere, har søkt på npe og lurer på om noen har erfaring? tar det lang tid på å få avslag eller medhold?

Anonymkode: e7dbf...e6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei.

har blitt operet uten å trenge operasjon av en lege som ikke skulle operere, har søkt på npe og lurer på om noen har erfaring? tar det lang tid på å få avslag eller medhold?

Helt umulig å si uten å vite mer. Det kan ta uker eller måneder. 

Anonymkode: d4259...88e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hei.

Tok meg 1,5 år å få svar. 17-18 mnd altså. 

80-90% får avslag i første runde, så da må det ankes inn til Pasientklage. Da går det 24-30 måneder til. 

Lykke til på runddansen! 

Anonymkode: 4f2c4...d30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Helt umulig å si uten å vite mer. Det kan ta uker eller måneder. 

Anonymkode: d4259...88e

ble feil operert av en lege som ikke skulle operere, hadde ikke utdannelse til det.. operasjonen var heller ikke nødvendig, så han opererte uten å trenge det. har ikke fått skader på nerve men blitt ufør 1 år etter operasjonen da jeg har smerter etter operasjonen og klarte ikke jobbe.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tok meg 1,5 år å få svar. 17-18 mnd altså. 

80-90% får avslag i første runde, så da må det ankes inn til Pasientklage. Da går det 24-30 måneder til. 

Lykke til på runddansen! 

ja det kan ta lang tid har jeg hørt, fikk brev i dag om at de har innhentet alt av info fra sykehuset og legen osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

ja det kan ta lang tid har jeg hørt, fikk brev i dag om at de har innhentet alt av info fra sykehuset og legen osv. 

Det sto 8 måneders behandlingstid når jeg søkte. Denne opplysningen er ikke gjeldende i det hele tatt. Tok som sagt 17-18 måneder for meg. Så bare smør deg med tålmodighet! 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg søkte i januar 2019, jeg kontaktet advokat da så han hjalp meg i prosessen og purret i tillegg på de når de ikke holdt fristen sin. I dag fikk jeg endelig bekreftelse på erstatningen og summen jeg får utbetalt. Pengene kommer på konto neste uke.

Skrevet (endret)
newenergy skrev (På 16.1.2021 den 1.21):

Jeg søkte i januar 2019, jeg kontaktet advokat da så han hjalp meg i prosessen og purret i tillegg på de når de ikke holdt fristen sin. I dag fikk jeg endelig bekreftelse på erstatningen og summen jeg får utbetalt. Pengene kommer på konto neste uke.

Gratulerer. Jeg er glad for at du fikk medhold. :) ❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...