Gå til innhold

Ghostet plutselig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet siden september, han virket seriøs og vi møttes ikke på datingapp. Hele jula snappet vi non stop, han tok like mye initiativ som meg. Sendte hyggelig melding på nyttårsaften og fikk svar. Han trakk seg plutselig unna og jeg har ikke hørt noe siden da. Har forsøkt å sende noen snapper men blir bare åpnet uten svar. Skjønner ingenting. Han oppfører seg litt rart og er generelt litt avlogget på snap om dagen, han virket også deppa på nyttårsaften da vi snakket sist.

Alt gikk ganske bra, og vet ikke om jeg har blitt ghostet eller om han er i tenkeboksen. 

Erfaringer? Hadde skikkelig godt inntrykk av han, og hvis han ikke likte meg ville han vel heller fadet meg ut enn å bare bryte kontakten?

Anonymkode: 20eae...d40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor seriøs var datinga? Har dere hatt sex?

Anonymkode: 09cfc...c5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hatt sex flere ganger, møtt noen venner og moren hans

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor seriøs var datinga? Har dere hatt sex?

Ja det er seriøst nå for tiden å ha sex 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (På 4.1.2021 den 16.35):

Ja det er seriøst nå for tiden å ha sex 😂

Det har jeg ikke sagt. Prøvde å finne ut om ts var en annen bruker her inne med hyppige tråder.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 15.43):

Erfaringer? Hadde skikkelig godt inntrykk av han, og hvis han ikke likte meg ville han vel heller fadet meg ut enn å bare bryte kontakten?

Ville i hvert fall ikke vært naiv hvis jeg var deg. Jeg ser i hvert fall to ulike grunner som kan være reelle, hvor den ene kan være at han leker kostbar fordi at han vet at det funker på deg. Det eneste som funker da, er å gi samme medisin tilbake.

Det andre kan være at han har funnet seg en ny en, noe som også kan ha sammenheng med det du sier med at han et lite på snap om dagen (f.eks. ved å skjule hvor han er på snapmap). Gutter sliter også generelt med å være straight up når det kommer til "dumping", og det er derfor han eventuelt ikke er ærlig med deg.

Er gutt selv, så derfor jeg tenker det er en av disse tilfellene. Som nevnt, ikke vær naiv! 

Anonymkode: 46f44...c4a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 15.43):

Datet siden september, han virket seriøs og vi møttes ikke på datingapp. Hele jula snappet vi non stop, han tok like mye initiativ som meg. Sendte hyggelig melding på nyttårsaften og fikk svar. Han trakk seg plutselig unna og jeg har ikke hørt noe siden da. Har forsøkt å sende noen snapper men blir bare åpnet uten svar. Skjønner ingenting. Han oppfører seg litt rart og er generelt litt avlogget på snap om dagen, han virket også deppa på nyttårsaften da vi snakket sist.

Alt gikk ganske bra, og vet ikke om jeg har blitt ghostet eller om han er i tenkeboksen. 

Dette er en av mange drittsekker som ikke tørr og si at det er slutt, og derfor ghoster deg i stedet. Så enkelt er det faktisk. Han er ikke i "tenkeboksen" for om dette er metoden da mangler han hjerne. Det er feighet og årsaken får du aldri vite. Veldig ofte er det en annen inne i bildet, og han har droppet deg. Mange som driver på slik både kvinner og menn. Fordi man er for feige til og gjøre det slutt ansikt til ansikt og si det rett ut. Andre bruker en enda feigere metode og "fader" deg ut over noen måneder, vær glad du er kvitt dette tilfellet av en feiging. Du kan aldri bygge et forhold med det slikt menneske. Han fadet deg nok ikke ut, fordi han ikke har tid til det om han har funnet noe annet.

Vær obs på at slike kan komme tilbake senere, og late som ingenting. Skygge langt unna de da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du han ikke bare da? Hvis han fortsatt åpner det som kommer fra deg så er jo det en mulighet. Og om du ikke får svar på det heller så er jo det svar godt nok, da er han ferdig.

Skriv at du syns det er rart at han har sluttet å svare, og at du lurer på om noe har skjedd? Og skriv at du gjerne vil vite det hvis han er i ferd med å trekke seg.

Anonymkode: 0b74f...4f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...