rosaa Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Noen som har utført konisering i ung alder? Altså før man er blitt 25 år? Endret 3. januar 2022 av rosaa
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 De jeg kjenner har gjort det før de ble 25 og fått to barn etterpå. Hun ene har født barna sine i uke 38, men alt har gått fint hele veien. Anonymkode: 0cc81...bc1
rosaa Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De jeg kjenner har gjort det før de ble 25 og fått to barn etterpå. Hun ene har født barna sine i uke 38, men alt har gått fint hele veien. Anonymkode: 0cc81...bc1 Tusen takk for svar. Det er godt å høre! Skal forhøre meg litt mer med gynekologen min, men er så fint å høre andres erfaringer også. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Ble konisert som 25-åring. Skulle ikke ha flere barn, men ble uansett anbefalt konisering pga grove forandringer. De sa det ikke behøvde å bli problematisk ved senere graviditeter da de kunne sette på en klemme rundt livmorhalsen. Om du har tatt biopsi og de anbefaler deg om å vente, ville jeg lyttet til dem. Men tror det går fint med de fleste som gjennomfører operasjonen. Har kun hørt om positive historier. Anonymkode: 9668a...8ff 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå