AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #21 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Foretrekker dere en dame med større bryst og formfull sprettrumpe, eller en flatbrystet dame uten former og rumpe men veldig slank? Anonymkode: 62c55...e72 Kvinne med eller uten former? Ikke vanskelig akkurat. Former selvfølgelig. Hadde du spurt som: 1. dame med store bryster, men flat rumpe eller 2. dame med små bryster, men formfull rumpe så hadde det blitt mer interessant. Da hadde det helt klart blitt nr 2! Anonymkode: 3b6c0...604 2
Doolittle Skrevet 3. januar 2021 #22 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Foretrekker dere en dame med større bryst og formfull sprettrumpe, eller en flatbrystet dame uten former og rumpe men veldig slank? Anonymkode: 62c55...e72 Basert på beskrivelsen; helt klart den første av de to.
ArneAnd Skrevet 4. januar 2021 #23 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men det er jo ikke «det mellom ørene» dere legger merke til først.... Anonymkode: 4145a...78a Nei, det er blikket og smilet 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #24 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Foretrekker dere en dame med større bryst og formfull sprettrumpe, eller en flatbrystet dame uten former og rumpe men veldig slank? Anonymkode: 62c55...e72 Slank uten former. Anonymkode: 7ed19...387
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #25 Skrevet 4. januar 2021 Jeg er sammen med en som er #2 men hadde det vært fritt valg så hadde jeg valgt en jente på rundt 160 cm med former som i #1 Anonymkode: 9f4c5...6a3
Bamseklemmer Skrevet 4. januar 2021 #26 Skrevet 4. januar 2021 Tror nok det er mange som må se seg selv i speilet før man foretrekker noe lekkert? Harmonerer det med sin egen kropp? Jeg faller som regel for de eldre kvinnene som holder på ungdommeligheten med trening og hudpleie, det er et tegn på at de ikke har gitt opp synet som får menn til å tenne... og jeg gjør det samme for å ikke bli sett på som en fortapt mann med ølvom som har gitt opp🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå