Gå til innhold

Menn; hva foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker dere en dame med større bryst og formfull sprettrumpe, eller en flatbrystet dame uten former og rumpe men veldig slank? 

Anonymkode: 62c55...e72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Foretrekker dere en dame med større bryst og formfull sprettrumpe, eller en flatbrystet dame uten former og rumpe men veldig slank? 

Førstnevnte for meg. Er både puppemann og rumpemann, så er svak for begge deler.🙂

Anonymkode: ff156...424

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Definitivt den siste. Nobrainer. Flatbrystet dame uten former og rumpe men veldig slank. 

Anonymkode: 18c69...fc8

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Foretrekker ei som er ærlig,lojal ,noen jeg kan dele mine interesser med. Det normal ut tenker ikke på bryst,mus,rumpe,hår o.s.v

Men at hun er genuint interessert i at vi skal ha det bra sammen, å det skal være gjensidig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg foretrekker en dame med hjelm som sier hun er fra 2185.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener helt oppriktig at det ikke spiller så stor rolle, men alt annet likt så ville jeg nok valgt litt former fremfor veldig  slank. Hadde du bare skrevet "slank" ville det vært hipp som happ. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å gjette hvilken type du er ut fra formuleringen, TS 😛

Anonymkode: f79c7...c91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å gjette hvilken type du er ut fra formuleringen, TS 😛

Anonymkode: f79c7...c91

Har det noe å si for hva du ville svart?🤔 Er desverre sånn at menn svarer det kvinner vil høre som regel, så får ikke mange ærlige svar da.

Anonymkode: ff156...424

AnonymBruker
Skrevet

Slank er det viktigste for tiltrekning for min del, lite eller mye former er ikke så nøye. Går fint an å ha former selv om man er tynn da

Anonymkode: a2d0a...851

• Liker 5
Skrevet

Formfulle kvinner. Hadde jeg likt guttekropper hadde jeg nok skiftet legning. 

AnonymBruker
Skrevet

Formfull sprettrumpe😍

Anonymkode: 9791d...705

Skrevet (endret)

Når det gjelder det rent utseendemessige, så er slank midje viktig for meg (er selv meget slank og kan bruke 27 i bukse midjemål eller xs i bokser) Fin trent sprettrumpe med små eller mellomstore pupper gjør meg helt mo i knærne 😄

Det indre er selvfølgelig alltid viktigst, og det hjelper lite å utseende med seg hvis det indre ikke er bra. Men for meg så må det være en slags balanse mellom både det indre og det utseende som skal være tiltrekkende.

Endret av KRJ
  • Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er all over det place når det kommer til kropp, så det er nok helt andre ting som trigger meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt å se denne slanke dama først.  Hvis det er en løperkropp, og midjen fremdeles er smalere enn rumpa, så hadde jeg nok gått for henne.  Helt rett, eller eplefasong er ikke for meg.  

Anonymkode: f3a27...9f0

• Liker 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er personligheten da? ? ? 

AnonymBruker
Skrevet

Går for hun slanke. Etter 6 måneder med trening så er rumpa på plass og de formene jeg liker. 

Hun runde hadde vært for lat til å komme i skikkelig form og til å forbli i form.

Anonymkode: e8eba...0d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slank er definitivt viktigere for meg.

Anonymkode: c3b90...8f1

• Liker 3
Skrevet

Hvis kun utseende betyr noe, pupper og rumpe. Lett. 
Men det er nå det som er mellom ørene som er det desidert viktigste. 

AnonymBruker
Skrevet

Små pupper, litt større rumpe = perfekt 

Anonymkode: 4145a...78a

AnonymBruker
Skrevet
ArneAnd skrev (1 minutt siden):

Hvis kun utseende betyr noe, pupper og rumpe. Lett. 
Men det er nå det som er mellom ørene som er det desidert viktigste. 

Men det er jo ikke «det mellom ørene» dere legger merke til først....

Anonymkode: 4145a...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...