Gjest prestekrage Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 I helgen sendte jeg en jobbsøknad på mail med selve søknaden og cvn som vedlegg. Har ikke fått noen bekreftelse på at den er mottatt (glemte å fikse det i outlook). Kan jeg sende en ny mail å spørre om den er kommet vel frem med vedlegg og det hele? Kanskje det er positivt? (De blir jo nødt til å finne frem søknaden, og se på den) Eller er det negativt? (Kan jo oppfattes som mas) Hvis jeg sender en mail, kan jeg der informere om noe jeg glemte å sette på cvn? (er søknad til resepsjon hotell, jeg glemte å skrive med hvilke språk jeg behersker)..
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Å bare sende mail for å høre om den har kommet fram kan kanskje virke som mas, kommer an på personen som mottar det. Men når du har noe å tilføye CV'n har du jo en god grunn til å gjøre det! Send ved oppdatert CV og skriv at du gjerne ønsker bekreftelse på at de har mottatt mailen med søknad og mailen med oppdatert CV
wok Skrevet 11. august 2005 #3 Skrevet 11. august 2005 Kanskje du kan ta en telefon? Da får de høre "telefonstemmen" din også. Eller stikke innom, så de får et ansikt å huske...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå