Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har blødd i to svangerskap, siste var spontant i uke 7 en dag, så et par dager i uke 9 og så en dag i uke 11. ikke mye, men enn bare farge liksom,nok til å skremme meg.

Bestilte ultralyd på volvat hver gang jeg da, fikk time dagen etter alle gangene. for ellers hadde jeg gått opp i liminga. Altså ja hysterisk.

det er ganske så vanlig, og flere veninner hadde opplevd det samme når jeg fortalte hvorfor jeg fløy på ul i et sett. 
var aldri noe galt, og har født helt friske barn uten komplikasjoner hos noen av oss.

lykke ti

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var i uke 7 da jeg mistet. Det var som sagt ingen tvil når det skjedde og det hele var over på en dag! Hold meg gjerne oppdatert på målingen på onsdag❤ 

Anonymkode: 9d80b...986

💔 Uff, det må ha vært en lei opplevelse 😢 

Jeg skal oppdatere fra onsdag ☺️

TS

Anonymkode: c7c33...ce4

AnonymBruker
Skrevet
Misanthropis skrev (41 minutter siden):

Har blødd i to svangerskap, siste var spontant i uke 7 en dag, så et par dager i uke 9 og så en dag i uke 11. ikke mye, men enn bare farge liksom,nok til å skremme meg.

Bestilte ultralyd på volvat hver gang jeg da, fikk time dagen etter alle gangene. for ellers hadde jeg gått opp i liminga. Altså ja hysterisk.

det er ganske så vanlig, og flere veninner hadde opplevd det samme når jeg fortalte hvorfor jeg fløy på ul i et sett. 
var aldri noe galt, og har født helt friske barn uten komplikasjoner hos noen av oss.

lykke ti

Takk for beroligende melding 🥰 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Har blødd jevnlig gjennom alle mine tre svangerskap. Har vært mye inne på sykehus for sjekk, men de finner i grunn ikke ut hvorfor jeg blør. Har født friske barn til termin alle tre gangene😊

Anonymkode: a7820...ecf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har blødd jevnlig gjennom alle mine tre svangerskap. Har vært mye inne på sykehus for sjekk, men de finner i grunn ikke ut hvorfor jeg blør. Har født friske barn til termin alle tre gangene😊

Anonymkode: a7820...ecf

Ser det er mange her inne som har blødd både en og flere ganger under svangerskap, og at det har gått bra❤️ Skulle ønske det var enda mer fokus på dette temaet, da det er virkelig skremmende for den som opplever det. Jeg har i alle fall det inntrykket at blødninger under svangerskap er lik farlig, dårlig tegn, abort etc. 

Om gravide fikk høre om hvor vanlig det egentlig er, kunne det kanskje ha spart mange for vonde bekymringer (nå ville vel de fleste kanskje bli bekymret av en blødning uansett, men kanskje vil mer informasjon rundt dette berolige litt🤷🏼‍♀️). 

TS 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært gravid to ganger.

Med første blødde/spottet jeg så mye at jeg måtte bruke bind fra uke 5-8. Videre hadde jeg sporadiske blødninger senere i svangerskapet. Blødningene kom på grunn av en ekstremt lettblødende livmorhals.

Før denne graviditeten hadde jeg sykluser på 28-34 dager med spotting i tre-fire dager før mensen.

I andre graviditet hadde jeg kun en blødning, i andre trimester og som de ikke fant ut hvor kom fra.

Syklusen min mellom disse to graviditetene var helt regelmessig på 28 dager uten spotting før mens så det har nok skjedd en hormonell endring etter første svangerskap.

Begge graviditetene gikk helt fint.

Anonymkode: 53305...e4a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...