Gå til innhold

Hva vil han egentlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte ham på en datingapp, snappet en del og stakk innom hjemme hos ham en dag , snakket litt og dro. 

Jeg sa jeg var etter noe seriøst. Hvor seriøst lurte ham på, jeg sa sånn å flytte sammen og få barn. 

Men da ble han borte. Etterhvert fikk han ei kjærest.  Han har ikke hatt kontakt med meg i to år. Plutselig en dag tok han kontakt. Var hyggelig. Han har fortsatt samme dama, men vil bare være min venn skrev han. Sender en del snapper til meg med helt normale snapper,ingen sexprat,ingen nudes. 

Takk for tips og råd🙏

Anonymkode: 1e643...dec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig , dersom han ennå har kjæreste så ville jeg holdt meg unna. Dere var jo ikke gode venner fra før? Du trenger jo ikke å svare på disse snappende han sender . 
hva jeg tenker: han kjeder seg, vil ta opp kontakten for å se om kanskje du hadde vært et bedre valg. Begynner med dagligdagse snap for å se om du er interessert, svarer du vil han etterhvert sende snap med dypere innhold og du smelter og dermed har han  deg på kroken. ... men jeg vet jo ikke

Anonymkode: dd200...581

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Merkelig , dersom han ennå har kjæreste så ville jeg holdt meg unna. Dere var jo ikke gode venner fra før? Du trenger jo ikke å svare på disse snappende han sender . 
hva jeg tenker: han kjeder seg, vil ta opp kontakten for å se om kanskje du hadde vært et bedre valg. Begynner med dagligdagse snap for å se om du er interessert, svarer du vil han etterhvert sende snap med dypere innhold og du smelter og dermed har han  deg på kroken. ... men jeg vet jo ikke

Anonymkode: dd200...581

Det jeg vil er kanskje viktigere enn det han vil? 

Jeg liker ham egentlig og kunne tenke meg å bli sammen med ham😊

Skrevet

Blokk han før det for langt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får en følelse av at han kan bli mer flørtende etter hvert. Men ikke nødvendigvis fordi han vil ha deg, mer en ren ego boost hvis du responderer positivt... Ta vare på deg selv.

Anonymkode: dfb19...6ec

AnonymBruker
Skrevet

Wow! Hørtes kjent ut 🤭 Er han fra Nordland og begynner på N? 😊 

Anonymkode: da795...2fb

Skrevet

Kanskje han liker personligheten din og ønsker å være venner. 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
Utelukke skrev (24 minutter siden):

Kanskje han liker personligheten din og ønsker å være venner. 🤷‍♀️

Hmmm🤗🤔 får tro på det, siden han ikke vil ha nakne bilder av meg☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Wow! Hørtes kjent ut 🤭 Er han fra Nordland og begynner på N? 😊 

Anonymkode: da795...2fb

Nei, ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Kalles "zombieing" det der.

Hans formål er ikke å være din venn, da hadde han jo aldri avbrutt relasjonen med deg.
Han ønsker å sjekke om han fortsatt har en åpning inn til deg. Kanskje har han tenkt på at han aldri fikk prøvd det ut med deg, kanskje er han på vei vekk fra sin kjæreste.
Oppretthold din standard iallfall. Du er ute etter noe seriøst, så ikke la han leke med deg. Ta det stille og rolig. Bli kjent 🙂 

Anonymkode: 7ad51...521

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna

Anonymkode: d76f7...bf5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han fisker....Ikke bit på. 

Anonymkode: 25435...52d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...