Gå til innhold

Studenter anbefales å bli hjemme.

Fremhevede innlegg

Skrevet
*nordby* skrev (6 minutter siden):

Mannen min er student på fagskolen i Oslo. Når det er anbefalt/bestemt hjemmeundervisning så bestemmer læreren at elevene skal gjøre gruppearbeid, på 3-5stk. Da må de møtes hjemme hos hverandre.

Jeg synes dette er sååå feil, hva synes dere? 

Det høres helt idiotisk ut. Skulle tro det går mot både påskriften om at høyere utdannelse skal vente med fysisk oppstart og mot at man ikke skal ha besøk hjemme de neste 14 dagene.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
brainstorm skrev (4 minutter siden):

Hva skulle hensikten være med å bo to uker sammen med familien kontra å bo to uker alene? Nå hørte jeg uansett ingenting om dette på pressekonferansen, så de har nok gått bort fra den ideen. Evt forstått at de fleste alt har reist hjem.

De håper å unngå at mange unge voksne møter hverandre nå for å stanse smittespredningen. 

• Liker 1
Skrevet
brainstorm skrev (6 minutter siden):

Hva skulle hensikten være med å bo to uker sammen med familien kontra å bo to uker alene? Nå hørte jeg uansett ingenting om dette på pressekonferansen, så de har nok gått bort fra den ideen. Evt forstått at de fleste alt har reist hjem.

jeg påpeker bare at det ikke er nødvendig å fremstille to uker som ensbetydende med resten av livet

• Liker 1
Skrevet
Frøkensina skrev (1 time siden):

Det høres helt idiotisk ut. Skulle tro det går mot både påskriften om at høyere utdannelse skal vente med fysisk oppstart og mot at man ikke skal ha besøk hjemme de neste 14 dagene.

Enig.. Har sendt mail til utdanningsetaten for å forhøre meg mer. 

• Liker 1
  • Opprett ny...