LeneXCII Skrevet 2. januar 2021 #1 Del Skrevet 2. januar 2021 Har brukt endomondo i mange år, trenger noe nytt nå. Kjenner litt til Strava men finnes det andre gode alternativer? Må funke til løp, sykling og ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Del Skrevet 3. januar 2021 Følger, for jeg lurer på akkurat det samme. Har enda ikke funnet noe som kan sammenlignes med Endomondo, særlig ikke for oss som ikke er blodseriøse. Strava er greit nok, men kun til løping for min del (siden jeg ikke sykler), men gir meg ingenting på annen trening Anonymkode: 8bbac...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Del Skrevet 3. januar 2021 Savner Endomondo allerede jeg har en fitbit 4, og lurer på om den kan erstatte en del, men finner ikke ut hvordan🤷🏻♀️ Anonymkode: d2202...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Del Skrevet 4. januar 2021 Følger. Å, hvorfor ble den nedlagt 😞 Vært min følgesvenn på løpetur i mange år. Anonymkode: 2a424...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 4. januar 2021 #5 Del Skrevet 4. januar 2021 Garmin har sin egen "Garmin Connect". Den kan kobles mot Strava - som vel kanskje er blitt "industristandarden" for kardioaktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 4. januar 2021 #6 Del Skrevet 4. januar 2021 Savner også endomondo! Har prøvd strava, men likte endomondo mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #7 Del Skrevet 4. januar 2021 Savner Endomondo selv. Har gått over til Runkeeper og har brukt det på noen turer til nå, veldig fornøyd! Anonymkode: d29e6...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Savner Endomondo selv. Har gått over til Runkeeper og har brukt det på noen turer til nå, veldig fornøyd! Anonymkode: d29e6...c5e Må legge til at jeg kun har brukt den på gåturer og småjogging, ikke noe annet. Vet ikke hvordan den er på annet. Anonymkode: d29e6...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Del Skrevet 5. januar 2021 Brukte Runkeeper frem til jeg gikk over til klokke, nå bruker jeg Suunto sin egen app. Men var hakket mer fornøyd med Runkeeper. Men bare til jogging da. Har ikke brukt endomondo. Anonymkode: 7718e...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. januar 2021 #10 Del Skrevet 5. januar 2021 Satt i samme båt som TS og hoppet over på Strava etter å ha testet alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Del Skrevet 5. januar 2021 Jeg bruker Runkeeper, koblet sammen med fitbit-klokka og jabra hodetelefoner, så den måler puls osv. Anonymkode: 3f4fe...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 7. januar 2021 #12 Del Skrevet 7. januar 2021 Eg saknar også Endomondo. Eg brukar ei Garmin-klokke som eg har brukt i alle år, men eg synest statistikken på Endomondo har vore veldig bra. Eg trener ein god del som eg ikkje brukar pulsklokke til, og då har særleg tagginga på Garmin - og også Strava - vore altfor snever. "Other" er greitt når ein av og til prøver padling, men når eg har over 200 timar kampsport, så er det litt irriterande å ikkje kunne tagge betre. På Endomondo kunne ein tagge med "martial arts" i alle fall. No har eg gått over til MapMyFitness, som er drive av same firmaet, Under Armour. Der har eg INGEN vener, og det er litt sørgeleg. Og så har eg Runkeeper. Har tenkt å prøve dei ut båe. Runkeeper ser ut til å ha ein veldig fin statistikk, grafisk sett, men der kan ein ikkje tagge anna enn MMA/boksing, medan ein på MMF faktisk kan tagge med mange ulike kampsportar. Men eg likar ikkje statistikken så godt der. Det kan vere eg venjer meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå