Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 16. september 2005 #21 Skrevet 16. september 2005 Noe forbaska møl. Lett å sovne til da.
Superlammet Skrevet 16. september 2005 #22 Skrevet 16. september 2005 Tro om jeg skal søke jobb der og gi seerne noe å se på......
Ephemera Skrevet 17. september 2005 #23 Skrevet 17. september 2005 Jeg har vært innom programmet noen ganger og det er jo så dårlig at det nesten er interessant å sitte å se på... Men vanligvis har jeg noe bedre å gjøre, som å sove eller jobbe.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #24 Skrevet 17. september 2005 Ser heller på Sonen på TV2-ekstra enn Mess-TV! Er jo en gjeng uvitende småfolk.
Gjest skindeep Skrevet 18. september 2005 #25 Skrevet 18. september 2005 Mess tv er dårlig og når han der Baren-Bjørn er programleder der blir det bare ENDA verre!!
MiniMjau Skrevet 19. september 2005 #26 Skrevet 19. september 2005 Ble så irritert i går(eller var det lørdag...) de hadde "Dyre-sending" tror jeg og programlederen hata katter og de stemte over om han skulle ha ansvaret for en katt en hel dag.(stakkars katt) Og han satt og la ut om hvor forferdelige dyr katter var og hvor LITE "lag" han hadde med dyr generelt... Jeg ble litt irritert. Jeg har sett et par dyre-sendinger tidligere for jeg er interessert i dyrevern og er aktivt medlem av dyrebeskyttelsen. Det er ikke alt de sier som er like riktig, men å nå ha en programleder som tydeligvis har gått inn for å hate dyr er vel litt i drøyeste laget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå