Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ramlet innom en diskusjon mellom programlederne, hvor de tar for seg stuntet til Harald Eia på Høyre-møtet.

Utrolig.

Noen andre som gaper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller, eneste ganga var da jeg av en eller annen grunn våkna 6 om morraen, satte på tv, og han ene nissen som hadde en tskjorte med en blomst på kranglet med seerne om han fikk lov å gå på tv med cannabisblad eller ikke, og uansett om det var en blomst eller ikke så så det mest ut som denne grusomme plante siden det var syv blader på. Syv runde blomsterblader. Jeg gikk bare og la meg igjen, jeg blir så sliten av den hylinga deres.

Skrevet

Men det er bra sovemedisin.. :ler: Men det er nå det eneste det kan brukes til også da..

Skrevet

Ser heller på prøvebildet enn mess-tv. Har en kamerat som hadde sett litt på det. En fjortis av en programleder hadde gjort narr av vaskehjelper. Han syntes ikke det var et yrke man kunne være stolt av :ler: Noe så utrolig teit, å være programleder på mess-tv er vel det laveste en kan synke.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg har zappa innom der noen ganger, men mer uinteressant og uintelligent tv skal man lete lenge etter. Får jo omtrent mer ut av å sitte å se på prøvebilder. Og programlederne (hvis de kan kalles det) er bare en gjeng med unge, pene og dumme jenter og gutter som kun har fått jobben pga utseende. Ingenting annet. Ikke verd å se.

Skrevet

Er enig det er søppel-tv. Hadde vært flau over å jobbe der hadde jeg vært de. Det må da være noe bedre de kan gjøre

Skrevet
Og programlederne (hvis de kan kalles det) er bare en gjeng med unge, pene og dumme jenter og gutter som kun har fått jobben pga utseende. Ingenting annet. Ikke verd å se.

det er nå ikke alle som kan ha fått den pga det heller... men det værste er at folk bruker penger på det!!!

Gjest seroxata
Skrevet

takler det ikke. særlig ikke han der johannes, eller hva han nå heter.. tilgjort homsing på sitt verste.. blææh

Skrevet

Hehe, jeg kjenner faktisk en av de programlederne! Han er meget oppegående og hyggelig - men ikke spesielt intelligent, nei... Ingen som helst utdannelse, men han fikk da jobb på mess :) Kunne godt tenkt meg å ha betalt for å sitte der og prate piss hele natta lang, jeg! :)

Sitter faktisk og ser på det nå, men zapper straks, for programlederen lesper! J**lig irriterende å høre på!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvem var det som ble sparket fra MessTV-jobben sin pga rasistiske uttalelser?

Skrevet
Hvem var det som ble sparket fra MessTV-jobben sin pga rasistiske uttalelser?

Det er jeg litt nysgjerrig på og. Man må jo skjønne at man ikke kan si sånt på tv da...

Skrevet

jeg er ikke noen messtv-seer, men når jeg zapper innom så er det jo utrolig mye rart de kan lire av seg.... "for atte, lizzom, sjønner du .."

Skrevet

Det var Michelle som fikk sparken etter å ha uttalt at alle afrikanere burde steriliseres i tillegg til endel andre grove ting. Det ligger en artikkel om det på Nettavisen IT.

Skrevet

Er det mulig??? :klaske::klaske:

Ja, har ramla innom mess noen ganger, og de store utsagnene står nærmest i kø..... Hjernedød "underholdning" for å lure penger av folk som er foran tvn i sendetida... Fysj.

Skrevet
Det var Michelle som fikk sparken etter å ha uttalt at alle afrikanere burde steriliseres i tillegg til endel andre grove ting. Det ligger en artikkel om det på Nettavisen IT.

:overrasket: Enkelte mennesker..

Skrevet

Det er litt snakk om genrell intelligens og respekt for andre da. Helt ærlig, jeg driter i hva hun måtte mene, men hun står ikke på tv og sier sånt uansett. Det er visse grenser. At det finnes rasister og antirasister der ute vet vi alle, og mange av de sier det og, men så rett frem er vel ikke de fleste du.

Skrevet

Er det noe jeg virkelig ikke kan fordra så er det MESS-TV. :overrasket: Skjønner ikke folk som ser på det heller...

Gjest Brunetten_
Skrevet

Je har sett på det..... før. Hvorfor jeg så på det...nei det vet jeg ikke.

Er jo søppletv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...