Gå til innhold

Tips til gode pensjonat for hund, i Trøndelag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Eg har ei tispe, en italiener (mynde), og eg treng sårt et sted hvor eg kan plassere henne i weekender. Ho e litt nervøs av seg og ho kan difor ikkje sende kor som helst. Er det noen gode hunde mennesker som vil anbefale et godt hundepensjonat i Trøndelag? 

Håpar på mange tips, då eg ikkje har bodd i trøndalg så lengje. 

Hans K.

Anonymkode: f158f...5ec

AnonymBruker
Skrevet

Markabygda hundepensjonat. De har et veldig godt rykte. 

Anonymkode: 4109b...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Eg ser de er fremstår nokså poplulære- håpe de heve god kapasitet. Det er ikkje alle hunde pensjonatene som gjev meg den gode følelsen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefaler Trøndelag Hund og kattesenter! Holder meg unna de som er små, og får alltid en dårlig følelse hvis jeg ser hundesenter med rot utendørs. Jeg forstår godt hva du mener med viktigheten av å kjenne på om man får en god eller dårlig følelse. Min hund betyr veldig mye for meg, og jeg har ikke hjerte til å sende henne til et sted der det ikke er bra. Jeg tror konkurransen er så sterk, at jeg lar meg ikke lure av glansbilder som blir presentert på ulike facebooksider.  

AnonymBruker
Skrevet

Takk for nyttige tips

AnonymBruker
Skrevet

Markabygda er kjempebra 🙂 Det er også et hundepensjonat på Røra - Innherred hundepensjonat. Vært mye styr med sistnevnte for noen år siden, men det er en ny (fantastisk!!) eier som har tatt over driften, så det kan anbefales 🙂 mener også at det er et nytt et som har startet på verdal, det kan du google deg fram til:-)

Anonymkode: 323df...705

Skrevet

Vurdert andre alternativ til pensjonat, slik som Pawshake? Forutsatt at du finner en du stoler på og som fortrinnsvis kjenner til mynder så er dette hakket bedre enn «storhusholdning oppstalling» som det ofte er på kennel.

Skrevet

Takk- eg har tenkt på det også.

AnonymBruker
Skrevet

Markabygda og Innherred er de eneste hundepensjonatene/senter/hotell jeg personlig stoler på for tiden, i gamle Nord-Trøndelag! Har hatt hund i over 12 år, og har vært flittig bruker og har prøvd alle sammen. Det er nok flere som er gode, men det er mine topp to i hvert fall. Som tommelfingerregel styrer jeg unna de som er små. 

Anonymkode: e899f...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...