Sinsiew Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Hei og hopp! Min kjære bærbare gikk av med døden etter å ha ramlet utfor et litt for høyt stup(kjøkkenbenken er høy og flisgulvet hardt). Jeg må nå ha en ny. Men det er en jungel av PCer der ute. Derfor lurer jeg på hvilken DU er fornøyd med? Jeg har tittet litt på Lenovo Yoga Slim 7, men er usikker da tilbakemeldingene er litt hipp som happ. PCen må være god å jobbe på, være brukervennlig og oversiktlig og må kunne brukes under eksamen(inspera vennlig). Ikke Mac! Noen som kan hjelpe en student i nød? 1
Morten1 Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 (endret) Har hatt lenovo som levde lenge, den elever enda, men har blitt litt rar så nå har jeg en Huawei. Så langt har huaweien ikke bydd på noen problemer og jeg vil si den er brukervenlig. Uansett hva du kjøper så bruk tiden når du setter den opp, ikke bare trykk OK på alt for at du skal innstallere raskest mulig. Jeg huket av masse som windows anbefalte meg. Edit: https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/134373/huawei-matebook-d-14-barbar-pc-solv denne har jeg nå Endret 2. januar 2021 av Morten1 1
Sinsiew Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2021 Morten1 skrev (21 minutter siden): Har hatt lenovo som levde lenge, den elever enda, men har blitt litt rar så nå har jeg en Huawei. Så langt har huaweien ikke bydd på noen problemer og jeg vil si den er brukervenlig. Uansett hva du kjøper så bruk tiden når du setter den opp, ikke bare trykk OK på alt for at du skal innstallere raskest mulig. Jeg huket av masse som windows anbefalte meg. Edit: https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/134373/huawei-matebook-d-14-barbar-pc-solv denne har jeg nå Takker og neier for tips! Den skal sjekkes ut 😁
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Hvor mye penger vil du legge i det? Anonymkode: 1f019...0cb
Sinsiew Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvor mye penger vil du legge i det? Anonymkode: 1f019...0cb Helst ikke mer enn 10.000 ettersom jeg mistet deltidsjobben pga korona og å få ny jobb viser seg vanskelig 🙈
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 For 10 000 får du mye pc. Hva er Inspera? ("Inspera-vennlig") Anonymkode: 1f019...0cb
Sinsiew Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For 10 000 får du mye pc. Hva er Inspera? ("Inspera-vennlig") Anonymkode: 1f019...0cb Inspera er den digitale plattformen som benyttes under eksamen ved UiO
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Sinsiew skrev (14 timer siden): Inspera er den digitale plattformen som benyttes under eksamen ved UiO Ikke noe man trenger spesiell maskinvare for å kjøre, med andre ord? Jeg ble litt nysgjerrig på denne. Fin pris pga. januarsalg (7995,-). Godt med minne og lagringsplass, nyeste prosessorserie, IPS panel og til og med dedikert grafikk (ikke noe voldsomme greier, men du vil kunne kjøre litt eldre spill hvis du skulle ønske det). Acer Aspire 5 NX.A1CED.004 15,6" bærbar PC - Bærbar PC - Elkjøp (elkjop.no) Anonymkode: 1f019...0cb
Sinsiew Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke noe man trenger spesiell maskinvare for å kjøre, med andre ord? Jeg ble litt nysgjerrig på denne. Fin pris pga. januarsalg (7995,-). Godt med minne og lagringsplass, nyeste prosessorserie, IPS panel og til og med dedikert grafikk (ikke noe voldsomme greier, men du vil kunne kjøre litt eldre spill hvis du skulle ønske det). Acer Aspire 5 NX.A1CED.004 15,6" bærbar PC - Bærbar PC - Elkjøp (elkjop.no) Anonymkode: 1f019...0cb Leste at noen slet med å installere det på den lenovoen jeg nevnte lengre opp her 🤷♀️ Takk for tips 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå