Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og hopp! 

Min kjære bærbare gikk av med døden etter å ha ramlet utfor et litt for høyt stup(kjøkkenbenken er høy og flisgulvet hardt). 

Jeg må nå ha en ny. Men det er en jungel av PCer der ute. Derfor lurer jeg på hvilken DU er fornøyd med? 

Jeg har tittet litt på Lenovo Yoga Slim 7, men er usikker da tilbakemeldingene er litt hipp som happ. 

PCen må være god å jobbe på, være brukervennlig og oversiktlig og må kunne brukes under eksamen(inspera vennlig). 

Ikke Mac! 

Noen som kan hjelpe en student i nød? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hatt lenovo som levde lenge, den elever enda, men har blitt litt rar så nå har jeg en Huawei. Så langt har huaweien ikke bydd på noen problemer og jeg vil si den er brukervenlig. Uansett hva du kjøper så bruk tiden når du setter den opp, ikke bare trykk OK på alt for at du skal innstallere raskest mulig. Jeg huket av masse som windows anbefalte meg. 

Edit: https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/134373/huawei-matebook-d-14-barbar-pc-solv denne har jeg nå

Endret av Morten1
  • Liker 1
Skrevet
Morten1 skrev (21 minutter siden):

Har hatt lenovo som levde lenge, den elever enda, men har blitt litt rar så nå har jeg en Huawei. Så langt har huaweien ikke bydd på noen problemer og jeg vil si den er brukervenlig. Uansett hva du kjøper så bruk tiden når du setter den opp, ikke bare trykk OK på alt for at du skal innstallere raskest mulig. Jeg huket av masse som windows anbefalte meg. 

Edit: https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/134373/huawei-matebook-d-14-barbar-pc-solv denne har jeg nå

Takker og neier for tips! Den skal sjekkes ut 😁

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye penger vil du legge i det? 

Anonymkode: 1f019...0cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvor mye penger vil du legge i det? 

Helst ikke mer enn 10.000 ettersom jeg mistet deltidsjobben pga korona og å få ny jobb viser seg vanskelig 🙈

AnonymBruker
Skrevet

For 10 000 får du mye pc. 

Hva er Inspera? ("Inspera-vennlig") 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For 10 000 får du mye pc. 

Hva er Inspera? ("Inspera-vennlig") 

Inspera er den digitale plattformen som benyttes under eksamen ved UiO

AnonymBruker
Skrevet

Sinsiew skrev (14 timer siden):

Inspera er den digitale plattformen som benyttes under eksamen ved UiO

Ikke noe man trenger spesiell maskinvare for å kjøre, med andre ord?

Jeg ble litt nysgjerrig på denne. Fin pris pga. januarsalg (7995,-). Godt med minne og lagringsplass, nyeste prosessorserie, IPS panel og til og med dedikert grafikk (ikke noe voldsomme greier, men du vil kunne kjøre litt eldre spill hvis du skulle ønske det).

Acer Aspire 5 NX.A1CED.004 15,6" bærbar PC - Bærbar PC - Elkjøp (elkjop.no)

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke noe man trenger spesiell maskinvare for å kjøre, med andre ord?

Jeg ble litt nysgjerrig på denne. Fin pris pga. januarsalg (7995,-). Godt med minne og lagringsplass, nyeste prosessorserie, IPS panel og til og med dedikert grafikk (ikke noe voldsomme greier, men du vil kunne kjøre litt eldre spill hvis du skulle ønske det).

Acer Aspire 5 NX.A1CED.004 15,6" bærbar PC - Bærbar PC - Elkjøp (elkjop.no)

Leste at noen slet med å installere det på den lenovoen jeg nevnte lengre opp her 🤷‍♀️

Takk for tips 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...