Gå til innhold

Ghostet av eksen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han slo opp over en misforståelse. Vi kuttet kontakten fordi jeg ble så såret over at han kunne så lett gå fra meg. Jeg vet han er typen som trekker seg unna med en gang det er noe. Jeg visste han kom til å angre, og tok kontakt noen måneder etter. Han ble skikkelig glad for at jeg tok kontakt, men forholdet hadde helt klart tatt skade. Vi har snakket lenge, og han har vist masse interesse. Det gikk skikkelig bra, og han sendte meg masse meldinger hver dag. Igjennom jula pratet vi hele tiden. Jeg foreslo å møtes rett før nyttår, han avslo med en dårlig unnskyldning. Jeg hørte noe dagen etter, men så ble det stille.

Siden har han begynt å ghoste meg. Han som tidligere sendte 10-15 meldinger om dagen hører plutselig ikke fra seg over natta. Hvis jeg sender noe kan jeg få svar, men han tar ikke initiativ. Han har trukket seg helt tilbake.

Jeg vet ikke om det er pga noen andre har tilfeldigvis dukket opp, om han har trukket seg tilbake i tenkeboksen eller hva som foregår. Er skikkelig lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 5eae7...005

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha en som oppfører seg sånn, er dette noe DU vil ha? 

Det er hva som er viktig her. Vil du ha en sånn mann så er det jo greit, men hvis ikke, benytter du sjansen til å gå videre.

Anonymkode: 1f64b...068

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han slo opp over en misforståelse. Vi kuttet kontakten fordi jeg ble så såret over at han kunne så lett gå fra meg. Jeg vet han er typen som trekker seg unna med en gang det er noe. Jeg visste han kom til å angre, og tok kontakt noen måneder etter. Han ble skikkelig glad for at jeg tok kontakt, men forholdet hadde helt klart tatt skade. Vi har snakket lenge, og han har vist masse interesse. Det gikk skikkelig bra, og han sendte meg masse meldinger hver dag. Igjennom jula pratet vi hele tiden. Jeg foreslo å møtes rett før nyttår, han avslo med en dårlig unnskyldning. Jeg hørte noe dagen etter, men så ble det stille.

Siden har han begynt å ghoste meg. Han som tidligere sendte 10-15 meldinger om dagen hører plutselig ikke fra seg over natta. Hvis jeg sender noe kan jeg få svar, men han tar ikke initiativ. Han har trukket seg helt tilbake.

Jeg vet ikke om det er pga noen andre har tilfeldigvis dukket opp, om han har trukket seg tilbake i tenkeboksen eller hva som foregår. Er skikkelig lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 5eae7...005

Det er normalt at det finnes mennesker som ikke takler forhold og følelser så godt og lett går ifra andre. 
Men han her er jo ikke interessert i deg i det hele tatt. Det er normalt at menn snakker mye over nettet, men backer ut når du vil møtes, fordi han bare trenger noen å snakke med og litt oppmerksomhet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...