AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Del Skrevet 2. januar 2021 Hei. Vi skal selge huset vårt. Trappen er slitt og gammel. Vi skal vaske, sparkle og male den før fotografering og visning. Er hvit det tryggeste valget eller burde vi gå for mørkere trapp? Anonymkode: 2c346...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Del Skrevet 2. januar 2021 Kommer an på fargene på gulvene den trappa møter. Går ut fra det er en trapp innvendig. Anonymkode: ba898...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 2. januar 2021 #3 Del Skrevet 2. januar 2021 Hvit er tryggest har jeg blitt fortalt av meglerne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Del Skrevet 2. januar 2021 Ikke gå for hvit trapp! Støv og skitt i trinnene vil synes veldig godt. Jeg ville valgt samme farge som på veggen på trinnene, og en mørkere nyanse på resten av trappa. Anonymkode: e5969...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 2. januar 2021 #5 Del Skrevet 2. januar 2021 Grå ville jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Del Skrevet 2. januar 2021 hvitt er fint 🙂 Anonymkode: e3f7c...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 2. januar 2021 #7 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke gå for hvit trapp! Støv og skitt i trinnene vil synes veldig godt. Jeg ville valgt samme farge som på veggen på trinnene, og en mørkere nyanse på resten av trappa. Anonymkode: e5969...f96 Har hvit trapp og har aldri slitt med støv og skitt, og der igjen skal ikke ts bo der. Man velger en «nøytral» farge som får rommet til å virke lysere og større ut, og det ser langt mer attraktivt ut i virkeligheten og på bildene dersom trappen er hvit. Og det er ikke bare en personlig mening, har blitt fortalt det samme av meglerne. Endret 2. januar 2021 av Kenelz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Del Skrevet 2. januar 2021 Hvis du har grå vegger eller noe i moderne duse farger som er inn nå, så er matt dempet sort stilig! Eller en type mørk grå av noe slag. Anonymkode: ccaba...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Del Skrevet 2. januar 2021 Kenelz skrev (4 minutter siden): Har hvit trapp og har aldri slitt med støv og skitt, og der igjen skal ikke ts bo der. Man velger en «nøytral» farge som får rommet til å virke lysere og større ut, og det ser langt mer attraktivt ut i virkeligheten og på bildene dersom trappen er hvit. Og det er ikke bare en personlig mening, har blitt fortalt det samme av meglerne. Jeg angret på hvit trapp under en uke etter vi monterte den.. Ble ekstremt mye dritt og støv. Ville kjøpt med umalte tretrinn om jeg skulle kjøpt igjen, men om man skal male ville jeg ikke gått for hvitt.. Det er mye jobb å male trapp.. Anonymkode: e5969...f96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 2. januar 2021 #10 Del Skrevet 2. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg angret på hvit trapp under en uke etter vi monterte den.. Ble ekstremt mye dritt og støv. Ville kjøpt med umalte tretrinn om jeg skulle kjøpt igjen, men om man skal male ville jeg ikke gått for hvitt.. Det er mye jobb å male trapp.. Anonymkode: e5969...f96 Uansett hvor mye jobb det er å male trappen hvit, så får man fort tilbake på det når man skal selge huset. Merkelig at det ble så skittent/støvete hos deg. Maks uheldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Energi-jenta Skrevet 2. januar 2021 #11 Del Skrevet 2. januar 2021 Vi malte trappen mørkebrun ett år før vi solgte boligen vår. Etter den nye huseieren flyttet inn gikk det under et halvt år før hun hadde malt hele trappen hvit... Jeg ville gått for hvitt om jeg skulle gjort det om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Del Skrevet 2. januar 2021 Har samme problemstilling og spurte megler. Hun sa «mal trappa hvit» før jeg fikk åpnet munnen en gang. Anonymkode: 30aae...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå