Gå til innhold

Ofte syk og hanglete.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hele høst og vinter har jeg gått og hanglet med diverse symptomer. Kroppsverk og halsvondt, hoste, ofte kun kroppsverk, slapphet og apati. Har hatt masse fravær fra jobb pga dette, og testet meg mange ganger for covid, uten at det har blitt påvist. 
Noen som har hatt det sånn og funnet ut om det var noe spesielt?
Det går så utover de andre på jobb, og min egen selvfølelse. Er normalvektig og spiser ganske sundt. litt mye søtsaker og snus til tider, men kutter ned på det nå. Beveger meg hele dagen på jobb. 

(Skal snart til legen altså, men ville bare høre andres erfaringer). 

Anonymkode: 5f1d3...8f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utbrent? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

I hele høst og vinter har jeg gått og hanglet med diverse symptomer. Kroppsverk og halsvondt, hoste, ofte kun kroppsverk, slapphet og apati. Har hatt masse fravær fra jobb pga dette, og testet meg mange ganger for covid, uten at det har blitt påvist. 
Noen som har hatt det sånn og funnet ut om det var noe spesielt?
Det går så utover de andre på jobb, og min egen selvfølelse. Er normalvektig og spiser ganske sundt. litt mye søtsaker og snus til tider, men kutter ned på det nå. Beveger meg hele dagen på jobb. 

(Skal snart til legen altså, men ville bare høre andres erfaringer). 

Test deg for hiv.

AnonymBruker
Skrevet

Sørg i alle fall for at du får i deg de vitaminene og mineralene du trenger, ved å spise en multivitamintablett daglig, eventuelt supplert med ekstra D-vitamin (og magnesium, om du er kvinne). Jeg blir syk når jeg har glemt vitaminene i en ukes tid, typisk når boksen blir tom og jeg glemmer å kjøpe ny.

Anonymkode: 5a1a2...309

Skrevet (endret)

Jeg har det likt. Alltid trøtt og sliten, samt smerter i kroppen. Er i perioder utmattet. Mye fravær fra jobb.. Vært sykemeldt 2 x 14 dager siden november grunnet utmattelse (sover rundt 20 timer i døgnet og er konstant sliten). Her er det D-vitamin mangel som er årsaken (har tatt et hav med blodprøver).

Endret av Frøkenfryd30
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det tidvis slik, har fibromyalgi. Har en venninne som har det samme hun har ME og så jeg en annen venninne og for henne er det stress. Så her hat man muligheter. Du får starte hos lege.

Anonymkode: ea4aa...cb4

AnonymBruker
Skrevet
Frøkenfryd30 skrev (40 minutter siden):

Jeg har det likt. Alltid trøtt og sliten, samt smerter i kroppen. Er i perioder utmattet. Mye fravær fra jobb.. Vært sykemeldt 2 x 14 dager siden november grunnet utmattelse (sover rundt 20 timer i døgnet og er konstant sliten). Her er det D-vitamin mangel som er årsaken (har tatt et hav med blodprøver).

Jeg har også tidligere fått påvist D-vitaminmangel, men vet ikke åssen ståa er nå. Har vært flink til å ta tilskudd den siste tiden. Får du orden på det med tilskudd?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også tidligere fått påvist D-vitaminmangel, men vet ikke åssen ståa er nå. Har vært flink til å ta tilskudd den siste tiden. Får du orden på det med tilskudd?

Det er bare 3 uker siden oppstart, ikke merket noen bedring ennå. Legen sa det kunne ta noen mnd. 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...