AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Noen som har gode råd mot hoste? Kjennes ut som om lungene skal vrenge seg og derfor umulig å sovne. Anonymkode: d856a...777
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 trønder skrev (2 minutter siden): Bestille en kornoatest? Jeg er blitt testet allerede og har ikke Korona. Anonymkode: d856a...777
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 trønder skrev (2 minutter siden): Bestille en kornoatest? Selv om jeg er enig i at ts burde bestille en koronatest, så er det ikke spesielt hjelpsomt. Ts. Hvis du ikke har hostesaft så kan du prøve med honning. En teskje, la det "renne" litt nedover halsen. Det var tipset jeg fikk av fastlegen, for jeg liker ikke hostesaft. Ellers kan du jo prøve å sove sittende/med hodet høyt hevet ved hjelp av puter. Litt te kan kanskje hjelpe. Er du ikke bedre til i morgen syns jeg du skal ringe legevakten å fortelle hvordan du har det. Si at du ikke får sove om natten på grunn av hostingen og at du trenger noe som hjelper. Anonymkode: 00fcc...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv om jeg er enig i at ts burde bestille en koronatest, så er det ikke spesielt hjelpsomt. Ts. Hvis du ikke har hostesaft så kan du prøve med honning. En teskje, la det "renne" litt nedover halsen. Det var tipset jeg fikk av fastlegen, for jeg liker ikke hostesaft. Ellers kan du jo prøve å sove sittende/med hodet høyt hevet ved hjelp av puter. Litt te kan kanskje hjelpe. Er du ikke bedre til i morgen syns jeg du skal ringe legevakten å fortelle hvordan du har det. Si at du ikke får sove om natten på grunn av hostingen og at du trenger noe som hjelper. Anonymkode: 00fcc...f8d Jeg har hatt det sånn i mange dager nå. Får ikke komme til lege fordi jeg har "luftveissymptomer" og da hjelper det ikke at man har testet negativt på Korona. Har man ikke Korona så er man ikke syk er visst det som gjelder for tiden. Anonymkode: d856a...777
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har hatt det sånn i mange dager nå. Får ikke komme til lege fordi jeg har "luftveissymptomer" og da hjelper det ikke at man har testet negativt på Korona. Har man ikke Korona så er man ikke syk er visst det som gjelder for tiden. Anonymkode: d856a...777 Spørr om å få skrevet ut Cosylan, veldig effektivt mot hosten. Anonymkode: b60f8...b27
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Da må du få en videokonsultasjon. Du har krav på medisinsk hjelp selv om du har koronalignende symptomer! Enig med den over, be om cosylan. De er pålagt å hjelpe deg, også i denne pandemien, men at de ikke vil ha deg inn på legekontoret skjønner jeg. Anonymkode: 00fcc...f8d 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Du har rett på helsehjelp. Du kan ikke inn på legekontoret men du har rett på telefonkinsultasjon og å evt bli henvist til luftveisklinikk. Anonymkode: aa284...bef
GammelKaktus Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 Solvipect comp eller Cosylan gjør susen. Selv fortrekker jeg førstenevnte for jeg brekker meg nærmest av Cosylan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå