AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Det sies ofte at man bør drikke vann med én gang man står opp blant annet for å føle seg bedre osv. Har det noe å si så lenge man får i seg nok i løpet av et døgn? Merker dere som gjør det noen forskjell? Jeg drikker veldig mye i løpet av dagen, men av én eller annen grunn har jeg vanskelig for å få ned vann om morgenen og det blir litt mer kaffe.. Anonymkode: cbdca...d33 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Medical Mediums anbefaling er å drikke en halv liter vann med en halv sitron presset oppi. Dette er for å hjelpe leveren å rense ut, da den "rydder" om natta og trenger å "kaste søppelet" om morgenen. Da frigjør den giftstoffene den har samlet opp, og de blir bært helt ut av kroppen med vannet. Anonymkode: 91e0d...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Medical Mediums anbefaling er å drikke en halv liter vann med en halv sitron presset oppi. Dette er for å hjelpe leveren å rense ut, da den "rydder" om natta og trenger å "kaste søppelet" om morgenen. Da frigjør den giftstoffene den har samlet opp, og de blir bært helt ut av kroppen med vannet. Anonymkode: 91e0d...5f7 Hvilken engel kom med denne anbefalingen? Samme som åpenbarte kuren for bestemors lungekreft til en 4-åring? Leveren renser seg selv. I det øyeblikket den ikke gjør det trenger man stort sett mer hjelp enn vann med litt sitron. Anonymkode: 4ce3a...300 12
MortenMinstelønn Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det sies ofte at man bør drikke vann med én gang man står opp blant annet for å føle seg bedre osv. Har det noe å si så lenge man får i seg nok i løpet av et døgn? Merker dere som gjør det noen forskjell? Jeg drikker veldig mye i løpet av dagen, men av én eller annen grunn har jeg vanskelig for å få ned vann om morgenen og det blir litt mer kaffe.. Det at du i det hele tatt tenker på dette, betyr at du er på "trygg grunn." Vann er viktig, noe du åpenbart vet. Et stort glass mellom hver kaffekopp, skal være greit. Ingen grunn til å tvinge i deg vann før kroppen din ønsker det:) Dagen er lang.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Ja, nok vann er vel viktig, men det betyr vel lite om man drikker det akkurat om morgenen? Jeg gjør det, men egentlig fordi jeg alltid er tørst når jeg våkner. Anonymkode: 4ec4d...64b
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Jeg vet ikke helt det medisinske svaret på dette, men kjenner for min egen del at det mentalt og fysisk føles godt å starte med et stort glass vann om morgenen. Da "skyller jeg ut" nattens gruff og klargjør for en ny dags spise og drikke-jobb i systemet. Kjennes det greit ut og jeg får gode helsetanker via det, så gjør det helt sikkert noe godt også. Litt vann er bedre enn ikke noe vann tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Jeg er glad i vann, og drikker mer enn gjennsomsnittet (ca 1 liter om dagen). Starter alltid dagen med vann Anonymkode: 438bd...874
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er glad i vann, og drikker mer enn gjennsomsnittet (ca 1 liter om dagen). Starter alltid dagen med vann Anonymkode: 438bd...874 En liter vann er vel mindre enn de fleste og på ingen måte over gjennomsnittet. Anonymkode: 7cf3d...2e5 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En liter vann er vel mindre enn de fleste og på ingen måte over gjennomsnittet. Anonymkode: 7cf3d...2e5 Kanskje han/hun mente 1 liter mer enn gjennomsnittet. Ellers gir det ingen mening, nei. Anonymkode: 26a0d...2ba 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Dersom du er noe groggy i det hele tatt vil du merke forskjell, ja. Selv om du absolutt ikke føler for å drikke vann, så hjelper det å tvinge i seg et glass Anonymkode: a7e33...216
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå