knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 #301 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke heller bare følge reglene.....? Anonymkode: 0da39...56b Følger reglene jeg, politiet har selv sakt at man skal trene på parkeringsplasser.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #302 Del Skrevet 26. februar 2021 Galdhøpiggen skrev (2 minutter siden): LOL, har venninner som er vesentlig råere og mye farligere i trafikken enn oss menn/gutter Lurer på hva som er verst, farlig og aggressiv kjøring i trafikk eller sikker trening på en øde parkeringsplass.. Det er nå engang ikke du som tar fareanalyser og lager lovverk. Sofasynsing er verdiløst. Skaff deg kunnskap, ta en utdannelse og få en jobb tilknyttet dette temaet i samferdselsetaten eller vegvesenet. DA kan du ha noe å si. Anonymkode: 0da39...56b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #303 Del Skrevet 26. februar 2021 Galdhøpiggen skrev (2 minutter siden): Følger reglene jeg, politiet har selv sakt at man skal trene på parkeringsplasser.. Du vet godt hvordan man ikke skal trene, så ikke gjør deg dummere ved å svare sånn. Anonymkode: 0da39...56b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 #304 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nå engang ikke du som tar fareanalyser og lager lovverk. Sofasynsing er verdiløst. Skaff deg kunnskap, ta en utdannelse og få en jobb tilknyttet dette temaet i samferdselsetaten eller vegvesenet. DA kan du ha noe å si. Anonymkode: 0da39...56b Trenger ikke å ha så mye vett i skallen til å forstå hva som er farligst. Det er noe også en 1 klassing forstår 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 #305 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet godt hvordan man ikke skal trene, så ikke gjør deg dummere ved å svare sånn. Anonymkode: 0da39...56b Hvordan skal man trene da om jeg tørr spørre? Alle bor ikke nære en slik bane og hvem gidder å betale flere tusen for en time?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 26. februar 2021 #306 Del Skrevet 26. februar 2021 Galdhøpiggen skrev (8 minutter siden): Følger reglene jeg, politiet har selv sakt at man skal trene på parkeringsplasser.. ikke fremstå så kunnskapsløs da. Det er ikke politiet som lager reglene. De skal bare sørge for å håndheve de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 #307 Del Skrevet 26. februar 2021 nomore82 skrev (Akkurat nå): ikke fremstå så kunnskapsløs da. Det er ikke politiet som lager reglene. De skal bare sørge for å håndheve de. Da er det Erna da, blir bra med regjeringsbytte til høsten 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 26. februar 2021 #308 Del Skrevet 26. februar 2021 Galdhøpiggen skrev (2 minutter siden): Da er det Erna da, blir bra med regjeringsbytte til høsten 👍👍👍👍 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 #309 Del Skrevet 26. februar 2021 nomore82 skrev (4 minutter siden): 🙄 Du ser ikke frem til en normal regjering med Jonas og Trygve? Får bare håpe at mdg kommer under sperregrensen 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #310 Del Skrevet 26. februar 2021 Galdhøpiggen skrev (På 24.1.2021 den 21.13): Farlige? Vil heller si at Olga på 80 år er farligere.. Du vil jo ikke skjønne. Om du ikke kan tilpasse deg og følge reglene så vil du få et vanskelig liv. Du fremstår ikke som særlig begavet. Anonymkode: 0da39...56b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 26. februar 2021 #311 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 23.05): Tar du fengsel vil det stå på rullebladet ditt for resten av livet, et forlegg blir slettet når det er betalt, du vil senere i livet kunne angre på det valget, det være jobb eller reise.Råder deg til å tenke deg om. Anonymkode: 494ab...b0e I dette tilfellet vil det bli stående på rullebladet selv om det er bot. For dette er et forelegg, kun forenklede forelegg som ikke kommer på rullebladet. Og er saken av en slik karrakter at du mister lappen (Med unntak av for mange prikker) så er det ikke et forenklet forelegg du får men et vanlig forelegg.. Det er likestilt juridisk sett med å få en dom, selv om det er en politijurist som har utferdiget det og ikke en dommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 #312 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vil jo ikke skjønne. Om du ikke kan tilpasse deg og følge reglene så vil du få et vanskelig liv. Du fremstår ikke som særlig begavet. Anonymkode: 0da39...56b Nei, jeg forstår ikke slik idioti, jeg er for smart til å forstå slik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 21. mai 2021 #313 Del Skrevet 21. mai 2021 Forjævlig å ikke ha fått kjøre siden 1 januar spesielt når jeg ikke skulle mistet lappen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #314 Del Skrevet 21. mai 2021 knulleGuden666 skrev (Akkurat nå): Forjævlig å ikke ha fått kjøre siden 1 januar spesielt når jeg ikke skulle mistet lappen.... Du fikk som fortjent. Get over it! Anonymkode: 9be3b...0c1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 21. mai 2021 #315 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du fikk som fortjent. Get over it! Anonymkode: 9be3b...0c1 Nei jeg gjorde ikke det, er ikke trafikksikkerhet viktig i Norge??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #316 Del Skrevet 21. mai 2021 Hvorfor plukker du opp 8 uker gamle tråder bare for å sutre? Hva får du ut av det? Du får vel uansett lappen snart tilbake, så da er jo problemet løst. Anonymkode: 4ecee...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 21. mai 2021 #317 Del Skrevet 21. mai 2021 knulleGuden666 skrev (24 minutter siden): Forjævlig å ikke ha fått kjøre siden 1 januar spesielt når jeg ikke skulle mistet lappen.... Buhu. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 22. mai 2021 #318 Del Skrevet 22. mai 2021 nomore82 skrev (På 21.5.2021 den 18.20): Buhu. Det er faktisk jævla frustrerende for meg som bor langt ute i bygda milevis fra nærmeste buss... ikke noe problem i byene men i bygda er det faktisk et helvetes stort problem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #319 Del Skrevet 22. mai 2021 6 minutter siden, knulleGuden666 said: Det er faktisk jævla frustrerende for meg som bor langt ute i bygda milevis fra nærmeste buss... ikke noe problem i byene men i bygda er det faktisk et helvetes stort problem Tnåå, dakal da. Klarer ikke stå for hva du har gjort, det har vi fått med oss nå. Anonymkode: fb6d6...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 22. mai 2021 #320 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tnåå, dakal da. Klarer ikke stå for hva du har gjort, det har vi fått med oss nå. Anonymkode: fb6d6...c88 Jeg klarer fint å stå for det jeg gjør, det har jeg alltid gjort og kommer jeg alltid til å gjøre, det er bare når det er feil og urettferdig jeg reagerer og da kraftig. jeg og ufattelig mange med meg skulle aldri mistet sertifikatet for å øve på trafikksikkerhet på en sikker måte! Mens de som er ekstremt trafikkfarlige og forårsaker alvorlige kollisjoner får beholde lappen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå