Gå til innhold

Fremovervendt bilstol uten isofix?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei noen ganger må barnet mitt bli hentet fra bhg av min bestemor...da jeg er på jobb. Der er bare et par ganger i måneden.  Bestemoren min har en gammel bil som er uten isofix. Så vi trenger en ekstra bilstol som skal bare brukes for henting i bhg kun et par ganger i måneden.

Hvilken bilstol burde jeg kjøpe som er uten isofix?? Barnet er 5.5 år gammel og veier 18 kilo

Anonymkode: 94a13...88d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En som passer barnet.

Anonymkode: e5d55...808

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En som passer barnet.

Ja men hvilken? Er det en du kan anbefale??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva  syns dere om denne? 

Screenshot_20210101-205151_Samsung Internet.jpg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

En som passer barnet.

Wow! Svært nyttig svar!! Utrolig! 🤩🤩

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En som passer bra til barnet

Anonymkode: 19fa4...07b

AnonymBruker
Skrevet
Visla skrev (7 minutter siden):

Besafe sin

Takk hvilken er det du mener?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Kenelz said:

Wow! Svært nyttig svar!! Utrolig! 🤩🤩

Poenget er at man ikke kan svare generelt, det må prøves. Vi har cybex, men vet jo ikke om den passer TS sitt barn.

Men en ting TS, med beltestol så kan du fint bruke stoler med isofix selv om bilen ikke hR isofix. Bare husk å feste når stolen ikke er i bruk.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget er at man ikke kan svare generelt, det må prøves. Vi har cybex, men vet jo ikke om den passer TS sitt barn.

Men en ting TS, med beltestol så kan du fint bruke stoler med isofix selv om bilen ikke hR isofix. Bare husk å feste når stolen ikke er i bruk.

Poenget er å komme med anbefalinger også kan ts ut i fra de anbefalingene prøve produktet.

Det eksisterer uendelige bilstoler og det hjelper veldig når noen kommer med en anbefaling.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går fint med bakovervendt lenger. Er faktisk mye tryggere det

Anonymkode: 4b36d...f62

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Kenelz said:

Poenget er å komme med anbefalinger også kan ts ut i fra de anbefalingene prøve produktet.

Det eksisterer uendelige bilstoler og det hjelper veldig når noen kommer med en anbefaling.

Men hun gir ikke nok info til å gi tips. Vekt sier ikke noe, hun må i det minste gi et hint om høyde, og biltype er viktigere enn vekt.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Men hun gir ikke nok info til å gi tips. Vekt sier ikke noe, hun må i det minste gi et hint om høyde, og biltype er viktigere enn vekt.

Men så spør du etter høyde om du vil komme med en anbefaling i stedet for å kommentere «En som passer til barnet». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Kenelz said:

Men så spør du etter høyde om du vil komme med en anbefaling i stedet for å kommentere «En som passer til barnet». 

Nei, for jeg mener fortsatt det beste er at hun drar og prøver for å finne en som passer barnet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...