Gå til innhold

fetisj

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (20 timer siden):

Jeg tipper det er på grunn av at hun tenner på menn at det i fantasien er menn som er i en underlegen posisjon. 
Jeg leste det ihvertfall ikke som sexistisk på noen måte.

Ja, jeg tror at dette er ganske nær det jeg tenkte på når jeg skrev det om menn som går på do. Det har sikker også litt å gjøre med at da jeg var barn var dette noe vi ikke snakket om. Det var noe som både voksne og barn skulle holde for seg selv. Det eneste bildet jeg har av menn på do fra barneårene, er de som står langs veien og tisser.

Anonymkode: 1b978...452

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare på KG at det å tenne seksuelt på plagg og ting ikke er en fetish... Ute i den virkelige verden er det fetishisme. Jeg har som sagt over en rekke fetisher selv om noen her inne ikke klarer å skjønne det. Det har noen av dere andre også. 

Anonymkode: 0d790...019

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Røykefetish, er en pest og en plage sånn egentllig, da det har gått såpass langt at jeg ikke kan ha en partner som ikke ihvertfall kan røyke litt innimellom. Vape kan funke til en viss grad. 

Ingenting er så sexy som å se en glamorøs dame, gjerne med litt 1920talls stil fyre opp en sigg... 

To bad that shit kills ya.. 

Anonymkode: 3fa49...aba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 18.04):

Det er bare på KG at det å tenne seksuelt på plagg og ting ikke er en fetish... Ute i den virkelige verden er det fetishisme. Jeg har som sagt over en rekke fetisher selv om noen her inne ikke klarer å skjønne det. Det har noen av dere andre også. 

Garantert. Jeg har min fetisj. Limer inn denne, https://www.kk.no/samliv/noen-fetisjer-er-sa-vanlige-at-det-nesten-er-mainstream/68966142

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en kile-fetish, og en bondage-fetish. Liker å bli bundet og kilt. Ikke noe jeg forteller på første date akkurat :PHar funnet flere likesinnede da, både internasjonalt og i Norge, hjelper å vite at jeg ikke er alene om det :) 

Anonymkode: eb822...d68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange litt på kanten fantasier som jeg ikke ville utført irl... men ingen fetisher. 

Anonymkode: 9f5a2...5c7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 20.08):

hvilke fetisjer har dere?

jeg har nylig funnet ut at jeg liker å ha på meg truse/strømpebukse/badredrakt mens jeg har en dildo vaginalt eller analt inni meg. elsker å presse den ut og kjenne at trusen gir motstand mmm. fortell meg om deres?

Anonymkode: 35d2d...0d5

Min fetish er å se at noen gjør det du beskriver, kanskje enda mere tent hvis jeg hører noen onanerer, lyden av småklynk eller en vibrator, sengeknirk av roterende underliv, økende rytmer og høyere pusting... Tror faktisk jeg ble miljøskadet av hun jeg delte leilighet med, hun onanerte 2-3 ganger om dagen... Jeg fikk med meg den minste smattelyden, for jeg brukte et melkeglass som lydforsterker mot den tynne veggen🙈

AnonymBruker
Skrevet

Uheldbredelig og kronisk Yellow Fever.

Anonymkode: 0641b...88c

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 7.1.2021 den 5.14):

Min fetish er å se at noen gjør det du beskriver, kanskje enda mere tent hvis jeg hører noen onanerer, lyden av småklynk eller en vibrator, sengeknirk av roterende underliv, økende rytmer og høyere pusting... Tror faktisk jeg ble miljøskadet av hun jeg delte leilighet med, hun onanerte 2-3 ganger om dagen... Jeg fikk med meg den minste smattelyden, for jeg brukte et melkeglass som lydforsterker mot den tynne veggen🙈

Twisten på slutten, ahaha. :( Huff. 

Anonymkode: 09fde...b5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Høyeheler skrev (På 7.1.2021 den 4.38):

Ja, jeg tror ikke jeg noen gang har hatt sex uten at minst ett av plaggene nevnt tidligere har vært på sexpartner. Jeg er ikke bifil, men tror nesten at jeg kunne hatt sex med begge kjønn om klærne var riktige. Så mye tenner det meg. Særlig noen plagg. Blir helt utrolig kåt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22, og tenner på å ha sex med en mann langt oppe i 60-årene, nærmere 70. Kunne aldri tenkt meg et forhold til vedkommende, men det er skikkelig pirrende å ha sex med en så gammel mann.

Til vanlig liker jeg billedskjønne, unge menn på min egen alder, og litt eldre, men jeg tenner rett og slett på å ha sex men en eldre mann som ikke er attraktiv å se på , det går så på tvers av mine "vanlige" preferanser at det blir litt "forbudt" og spennende.

Jeg tenner veldig på kontraster, i dette tilfellet "skjønnheten og udyret." Tanken på at mannen gikk realskole lenge før jeg ble født, ja på den tiden foreldrene mine var små barn, er deilig å tenke på.  Ønsker å bli skikkelig begjært av den eldre mannen, rynkete, sultne hender som klår på meg . Kunne gjerne hatt sex med to eldre menn på en gang. Bare være skikkelig dirty og suge dem etter tur, gjerne med litt slitt og gammeldags møblement i bakgrunnen, hadde vært deilig hvis dette foregikk hos en av dem, og han hadde et gammelt hus med manglende/ dårlig møblement typisk tilhørende håpløse ungkarer i sekstiårene som ikke skjønner seg på design.

Nå tenner jeg også på jevnaldrende gutter, men av og til slår disse tankene skikkelig inn. 

Anonymkode: 54b7c...976

• Liker 1
Gjest Red Queen
Skrevet

Hopper inn jeg og. Jeg er jo ei av de som prioriterer å leve et ganske spennende og raffinert sexliv, for jeg føler at det gir meg så mye positiv energi-boost i hverdagen min.

Så dette for meg kan nok ikke regnes som en fetisj, og er kanskje i overkant enkel, men en ting jeg alltid kommer tilbake til er en mann/kvinne som spiller klassisk piano for meg. Jeg går rett 'dit' med en gang. Så, en relativt habil pianist har automatisk et enormt fortrinn i sitt møte med meg, og jeg kan nok tenkes å bli med vedkommende på ganske mye rart! En date på symfoni-konsert har dessverre også ganske god success rate 🙈😅

Gjest Alterego666
Skrevet
Red Queen skrev (3 timer siden):

En date på symfoni-konsert har dessverre også ganske god success rate 🙈😅

Hvorfor dessverre?

Skrevet

Liker å stryke tykke piker på magen mens de spiser sjokolade.

Anonymkode: d0a81...3f2

Gjest Red Queen
Skrevet
5 minutter siden, Alterego666 said:

Hvorfor dessverre?

Selvkontroll -----> ut vinduet 💃😅

Men, når det er sagt så har min indre tøs hatt mye moro etter nettopp denne oppskriften 🙂

Gjest Alterego666
Skrevet
Red Queen skrev (19 minutter siden):

Selvkontroll -----> ut vinduet 💃😅

Men, når det er sagt så har min indre tøs hatt mye moro etter nettopp denne oppskriften 🙂

Spennende kontrast.

Klassisk pianomusikk -> Tøsete adferd.😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...