Dru Skrevet 10. august 2005 #1 Del Skrevet 10. august 2005 Disse cd-søylene som passer i Billy-serien på Ikea. Benno heter de visst. Går det an å få kjøpt løse hylleplater til de? Flyttet nettopp, og her stod det en sånn søyle, men det er ingen hyller i den... Sjekket på Ikea sine nettsider, men stod ikke så mye om det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 11. august 2005 #2 Del Skrevet 11. august 2005 De kan sikkert gi deg råd på kundeinformasjonen til Ikea, og kan sikkert hjelpe deg med hylleplater. Har selv en slik i brunsvart, og skal kjøpe flere etterhvert, de er jo så praktiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. august 2005 #3 Del Skrevet 12. august 2005 Tror ikke de selges enkeltvis sånn egentlig, men IKEA fikser alt så det er bare å spørre i informasjonen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 12. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 12. august 2005 Godt. Det er jo synd å måtte kaste søylen fordi det ikke går an å få tak i plater... Er ikke så veldig viktig egentlig, for jeg skal male hele greia, og da kan jeg like godt lage hyller mens jeg er i gang. Det gjør jeg altså ikke hvis Ikea har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 13. august 2005 #5 Del Skrevet 13. august 2005 går sikkert an å sende en forespørsel til ikea via nett også. Har slike søyler jeg også. Har de integrert i helt hyllesystem i stua,, har jo så mye bøker De er jo knall til dvd også siden man kan sette hyllene der man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. august 2005 #6 Del Skrevet 14. august 2005 Hvis du ikke får på IKEA (noe jeg regner med at du får kjøpt hvis du spør i bytte, retur, informasjon eller hva det nå heter), så kan du få et par-tre av meg (eikfolie). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 15. august 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 15. august 2005 Skal huske det. Tar litt tid før jeg får dratt meg på ikea likevel, så det haster ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #8 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hvis du ikke får på IKEA (noe jeg regner med at du får kjøpt hvis du spør i bytte, retur, informasjon eller hva det nå heter), så kan du få et par-tre av meg (eikfolie). Du kan få noen av meg også..har 5-6 til overs etter at jeg gjorde to søyler om fra cd-stativ til dvd-stativ. Endret 15. august 2005 av Titta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 15. august 2005 #9 Del Skrevet 15. august 2005 Om du har metallic svart(eller er det grå?) kan du få noen av meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå