AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Stemmer det at nye iPad`s som selges nå ikke har "Home button" ? Trenger ny da min 5 år gamle Ipad begynner å fuske men jeg bruker Home button "mye" så lurer på hvordan jeg vil reagere på en uten..... 😕 Kanskje bare jeg som overreagerer? Anonymkode: eaa5b...8be
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Er fremdeles en modell eller to med hjemknapp - billigmodellen fra i fjor (?) og mini’en Anonymkode: baf3e...fda
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Jeg vet ikke hvordan den nye er, men du blir nok raskt vant til det! Anonymkode: 68b3a...ba5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Følte det likt når jeg fikk ny mobil uten knappen, men man tilpasser seg overraskende fort. Du kan jo gjøre det samme, bare med andre bevegelser på skjermen i stedet, så det er jo ingen funksjoner som går tapt. Når jeg bruker vår litt eldre iPad nå synes jeg bare knappen er forstyrrende da jeg er vant uten på telefonen. Så tror ikke du skal bekymre deg så mye. Anonymkode: e863c...c1e
powerpuffen Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Pro-utgaven er uten hjemknapp. Vanlig iPad har fremdeles hjemknapp. 10,2 tommer. Jeg kjøpte denne i sommer, den er meeeer en god nok!
-jk- Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Jeg byttet til Pro 11" uten hjem-knapp nylig. Savner den overhodet ikke. FaceID er enormt mye bedre enn TouchID, og å komme til hjem-siden er bare å sveipe opp på skjermen. Å komme til app-veksleren er bare å sveipe opp og holde et halv sekund. Null problem og noe man vender seg svært fort til. Kommer til å bytte mobilen til en iPhone 12 mini også så jeg får FaceID på den også.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 ok,takk alle sammen...betryggende å høre. Anonymkode: eaa5b...8be
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Sprinkle skrev (14 timer siden): Pro-utgaven er uten hjemknapp. Vanlig iPad har fremdeles hjemknapp. 10,2 tommer. Jeg kjøpte denne i sommer, den er meeeer en god nok! Både ipad pro og ipad air er uten hjemknapp nå. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Stemmer det at nye iPad`s som selges nå ikke har "Home button" ? Trenger ny da min 5 år gamle Ipad begynner å fuske men jeg bruker Home button "mye" så lurer på hvordan jeg vil reagere på en uten..... 😕 Kanskje bare jeg som overreagerer? Anonymkode: eaa5b...8be Ipad uten hjemknapp er like enkelt som med hjemknapp. På ipad uten hjemknapp er skjermen større, og du sviper kun opp med fingeren der hjemknappen skulle vært, så like enkelt Anonymkode: ff3d5...92e
powerpuffen Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Både ipad pro og ipad air er uten hjemknapp nå. Ipad uten hjemknapp er like enkelt som med hjemknapp. På ipad uten hjemknapp er skjermen større, og du sviper kun opp med fingeren der hjemknappen skulle vært, så like enkelt Anonymkode: ff3d5...92e Snakker fremdeles om vanlig iPad-utgave. Ikke air eller pro
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå