AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Mistet en bit av en tann i gårkveld. Begynner å gjøre vondt nå. Hvor får jeg hjelp? Og hva er prisene på akutt tannlegehjelp? Anonymkode: 39dd4...d95 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Ring tannlegevakten i kommunen din. Pris aner jeg ikke men sikkert mer enn vanlig tannlege koster. Anonymkode: f1aed...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Fra google En akuttime koster vanligvis mellom 499-2225 kr. Du blir grundig informert om behandlingen og prisen før den starter. Ved en omfattende behandling kan det akutte besøket overstige den forespeilede prisen, men du vil bli informert om alt dette før noe utføres. Anonymkode: 1a396...d77
GammelKaktus Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Jeg fikk vondt i en tann for et par år siden da fikset de hullet og la en midlertidig fylling, kostet rundt 1300. Ganske billig i grunn med tanke på at det var tannlegevakt og helligdag. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå