Gå til innhold

Dere apple eksperter, se hit :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser at på de nyeste iPhonene følger det med lightning til USB-C kabel. Er det negativt å bruke vanlig lightning til USB kabel isteden og USB lader? USB-C lader medfølger ikke, mens USB ladere har jeg flere av.

Lurer også på om det går greit å lade airpods med Apple 12 W lader? Virker som det går greit når jeg leser hva Apple 12 W er kompatibel med, men jeg mener at før så var det fy fy og bruke såkalte Ipad ladere til små Apple produkter som iPhone etc, mens nå har det snudd, for nå selges det jo Apple 20 W USB-C lader.

Anonymkode: fb70e...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker iPad-lader til AirPods. Det er null stress. :) Hilsen Apple ekspert. 

Anonymkode: 079a3...c32

• Liker 2
Skrevet

Jeg leste at Apple kuttet ut medfølgende ladekabler til nye iphones, fordi det var miljøvennlig og at de oppfordret folk til å bruke de kablene de hadde liggende fra før. Så ja, du kan bruke den du har, så lenge den passer.

Anonymkode: da546...eac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker iPad-lader til AirPods. Det er null stress. :) Hilsen Apple ekspert. 

:) Er det 12 W lader du har eller høyere W?

Skrevet

Lightningkabel/pluggen tåler opp til 30W, USB-C kan støtte langt mer, men så lenge du bruker en lader som er under har det null praktisk betydning hvilken av kabeltypene du bruker.

Ja, du kan fint lade airpodsa med den laderen. 

Anonymkode: d673d...959

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar snille eksperter :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

:) Er det 12 W lader du har eller høyere W?

12 tror jeg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...