AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Kjøpte det til sønnen min i julegave, men skjønner ikke hvordan man kommer seg «videre» i spillet? Vi går bare rundt og finner pokemon, ofte de samme, men skjer liksom ikke noe mer? Slik jeg har forstått det så skal man jo også kunne kjempe med disse pokemon figurene og gjøre noe annet enn bare å løpe rundt. Noen som vet? Anonymkode: 23d9a...19a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Har spilt let’s go eevee, men det er stort sett likt. Meningen at en skal gå fra by til by, følge veien rundt kartet, og løse ulike oppgaver underveis. En må følge litt med på dialogen med de ulike personene en møter i spillet, de forteller en hva en skal gjøre. Det er alltid mulig å gå tilbake og snakke med personene på nytt, så gjentar de. I hver by er det ting som skal gjøres, for å komme videre i spillet. Det er 6 (?) pokemontrenere som skal utfordres, for å bli den nye champion. På veiene mellom byene er det meningen at en fanger pokemon, og trener opp et lag ved å sloss mot div folk som står langs løypa. Er nok lurt å sitte sammen med ham når han er inne i byene, for om en ikke får med seg dialogen kan en bli stående litt fast etterhvert. Anonymkode: 2def4...2fc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 https://www.eurogamer.net/articles/2019-03-08-pokemon-lets-go-walkthrough-guide-5010 Her kan du finne veien gjennom byene. Hadde aldri klart spillet uten denne hjelpen 🙈 Anonymkode: 6222a...1d6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Tusen takk for hjelpa dere!!!!!! Herefred! Nå kan vi endelig kose oss med julegaven 😂🤩 Anonymkode: 23d9a...19a 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 12.44): Tusen takk for hjelpa dere!!!!!! Herefred! Nå kan vi endelig kose oss med julegaven 😂🤩 Anonymkode: 23d9a...19a Er ikke så lett å skjønne av seg selv om en ikke har vært borti denne typen spill før Pro-tips - dere vil etterhvert finne forskjellige ting, som kan selges for å tjene penger. IKKE selg bein/fossiler! Dere kommer til å trenge dem senere i spillet Anonymkode: 2def4...2fc
Nordilandet Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Er all dialog i spillet kun skrevet? Vi har hatt dette skipet i 10 minutter bare nå og jeg under meg over om det var et skikkelig bomkjøp 🥴 7 åringen har akkurat begynt å lese, men å skulle lese engelsk blir litt vanskelig. Hadde de snakket kunne han forstått noe. Går det ann å slå av den grufulle musikken? 🥴 Andre spill til Nintendo switch som er å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 11.37): Kjøpte det til sønnen min i julegave, men skjønner ikke hvordan man kommer seg «videre» i spillet? Vi går bare rundt og finner pokemon, ofte de samme, men skjer liksom ikke noe mer? Slik jeg har forstått det så skal man jo også kunne kjempe med disse pokemon figurene og gjøre noe annet enn bare å løpe rundt. Noen som vet? Anonymkode: 23d9a...19a Har du noen gang spilt pokemon? Spør for de fleste spillene har den samme gangen i det. Man får en pokemon starter. Man fanger pokemon underveis for å hjempe professoren med å fylle opp pokedeksen. Man skal samle gym-badges. De får man med å kjempe i gymmene. Man må komme seg fra by til by, kan hjelpe å se på kartet. Om du står fast kan du google «Pokemon Lets go walkthrough» for å få hjelp til «hva er neste steg». Anonymkode: 9d6e6...3df
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #8 Skrevet 26. mars 2021 Nordilandet skrev (9 minutter siden): Er all dialog i spillet kun skrevet? Vi har hatt dette skipet i 10 minutter bare nå og jeg under meg over om det var et skikkelig bomkjøp 🥴 7 åringen har akkurat begynt å lese, men å skulle lese engelsk blir litt vanskelig. Hadde de snakket kunne han forstått noe. Går det ann å slå av den grufulle musikken? 🥴 Andre spill til Nintendo switch som er å anbefale? Musikken kan du slå av/skru ned i innstillinger. Dialogen er kun tekst, og dessverre ikke noe norsk eller nordisk alternativ. Er ikke så mange spill som blir oversatt til norsk, men sjekk lego-spillene. De har hatt enten norsk/dansk tekst og/eller svensk/dansk stemmer. Når det er sagt - ungene fikser det stort sett likevel. Vår var 7 år da han spilte let’s go. Det meste er selvforklarende. Men litt uti spillet er det noen hint en trenger for å finne gjenstand en trenger. Ikke verre enn at en voksen kan sjekke opp en guide på nett om de står fast - det gjorde vi eller sitt sammen med dem når de er inne i byene Pokemon spillene er kjent for å ikke være særlig vanskelige. Andre spill - Mario Oddyse, New Lucky tale, Lego World, Yoshi Anonymkode: 2def4...2fc 1
Nordilandet Skrevet 26. mars 2021 #9 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Musikken kan du slå av/skru ned i innstillinger. Dialogen er kun tekst, og dessverre ikke noe norsk eller nordisk alternativ. Er ikke så mange spill som blir oversatt til norsk, men sjekk lego-spillene. De har hatt enten norsk/dansk tekst og/eller svensk/dansk stemmer. Når det er sagt - ungene fikser det stort sett likevel. Vår var 7 år da han spilte let’s go. Det meste er selvforklarende. Men litt uti spillet er det noen hint en trenger for å finne gjenstand en trenger. Ikke verre enn at en voksen kan sjekke opp en guide på nett om de står fast - det gjorde vi eller sitt sammen med dem når de er inne i byene Pokemon spillene er kjent for å ikke være særlig vanskelige. Andre spill - Mario Oddyse, New Lucky tale, Lego World, Yoshi Anonymkode: 2def4...2fc Takk for svar. Skal lese litt på nett da og la 7 åringen prøve å finne ut litt selv 😄 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 Nordilandet skrev (19 timer siden): Er all dialog i spillet kun skrevet? Vi har hatt dette skipet i 10 minutter bare nå og jeg under meg over om det var et skikkelig bomkjøp 🥴 7 åringen har akkurat begynt å lese, men å skulle lese engelsk blir litt vanskelig. Hadde de snakket kunne han forstått noe. Går det ann å slå av den grufulle musikken? 🥴 Andre spill til Nintendo switch som er å anbefale? Yoshi’s Crafted World er kjempegøy 👍 Anonymkode: e74f8...bf1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå