Amaryllis88 Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Hei folkens! Jeg prøver å se objektivt på min situasjon og finne ut hvor jeg står ( er litt forvirret). Håper dere ( spesielt menn uten barn mellom 30-40) kan hjelpe meg å svare på følgende : Er jeg pessimistisk som tenker at "min situasjon er så spesiell at det går ikke med forhold/jeg er ikke en attraktiv match" ? Jeg er kvinne , 30+, singel uten barn, har mastergrad, fast jobb ( økonomi på stell). Utseendemessig er jeg 169 cm høy og for tiden 80 kg ( men har timeglass figur og er blitt fortalt at jeg er pen/sexy), ikke blond/blå øyne. Folk som kjenner meg sier at jeg er omtenksom og raus/empatisk. Jeg har angst og depresjon, men det er ingen som kan "se" det med mindre jeg forteller om det ( er normaltfungerende). Er ikke eventyrlysten, festløve, superutadvent, har temperament og er utålmodig Har vært i forhold før - personlig syns jeg at jeg går all inn i forholdet, gir kanskje for mye og vil veldig gjerne "please" motparten Familiært - er enebarn, har et tett forhold til foreldrene mine , så det blir ikke bare besøk til påske og jul...for å si det sånn Ønsker å få barn hvis jeg finner den rette og at vedkommende er så trygg på seg selv og forholdet at han er villig til å gifte seg (nå snakker jeg ikke om bryllup, men selve forpliktelsen) Noen innspill? dere damer må gjerne komme med innspill altså...men setter pris på seriøse svar Riktig godt nytt år til alle :-) 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Du høres helt vanlig ut! Selvfølgelig kan du finne deg en partner. Anonymkode: a20db...494 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Du høres helt vanlig ut, og jeg vil tro at du kan finne noen, en likesinnede du må møte der du vanker. (Jobb, venner fra fagmiljø etc). Anonymkode: b4ad1...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Som de over sier - du høres jo ut som dama i gata. Og den jevne dame får jo en partner. Anonymkode: f581c...9cb
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Enig med de andre. Det eneste jeg tenker er at ikke vær desperat på barn og ekteskap med en gang. Bli kjent først og ta det skritt for skritt. Så klart er det bra å finne en som vil det samme på sikt men det kan være skremmende å møte en dame som er klar som et egg ved første møte. Anonymkode: 80f77...514 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 Du høres jo ut som en fin dame som du personlig kjenner til er lavt selvbilde klassisk ved angst og depresjon, det er kun dine tanker og ikke virkeligheten. Anonymkode: 630f8...16b 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 80 kilo og temperament kan være dealbreaker for noen menn Anonymkode: c4254...de4 3
Okapi Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 Kanskje du ikke er 100% der du vil være, men hvem av oss er det? Ingenting av det du skriver er noe særlig problem. Personlig ønsker jeg ikke barn, så der ville vi kanskje hatt en dealbreaker, men de fleste menn gjør vel det, så det ordner seg sikkert. M37
Sluttstykke Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 Du høres ut som kona mi, bortsett fra at hun er blond og med blå øyne. Vær åpen og ærlig rundt dine mentale utfordringer når du finner "den rette" og kommuniser tidlig at familie er viktig for deg. Da slipper du kanskje mye ubehag hvis det viser seg å være dealbreaker for en mann du allerede har falt hardt for. Vekta skal du ikke bekymre deg for mye for. Det er mange menn - inkludert meg selv, som foretrekker damer med noen ekstra kilo. Personlig synes jeg ikke det er noe mer sexy enn ei dame som er fornøyd med seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 Amaryllis88 skrev (15 timer siden): Hei folkens! Jeg prøver å se objektivt på min situasjon og finne ut hvor jeg står ( er litt forvirret). Håper dere ( spesielt menn uten barn mellom 30-40) kan hjelpe meg å svare på følgende : Er jeg pessimistisk som tenker at "min situasjon er så spesiell at det går ikke med forhold/jeg er ikke en attraktiv match" ? Jeg er kvinne , 30+, singel uten barn, har mastergrad, fast jobb ( økonomi på stell). Utseendemessig er jeg 169 cm høy og for tiden 80 kg ( men har timeglass figur og er blitt fortalt at jeg er pen/sexy), ikke blond/blå øyne. Folk som kjenner meg sier at jeg er omtenksom og raus/empatisk. Jeg har angst og depresjon, men det er ingen som kan "se" det med mindre jeg forteller om det ( er normaltfungerende). Er ikke eventyrlysten, festløve, superutadvent, har temperament og er utålmodig Har vært i forhold før - personlig syns jeg at jeg går all inn i forholdet, gir kanskje for mye og vil veldig gjerne "please" motparten Familiært - er enebarn, har et tett forhold til foreldrene mine , så det blir ikke bare besøk til påske og jul...for å si det sånn Ønsker å få barn hvis jeg finner den rette og at vedkommende er så trygg på seg selv og forholdet at han er villig til å gifte seg (nå snakker jeg ikke om bryllup, men selve forpliktelsen) Noen innspill? dere damer må gjerne komme med innspill altså...men setter pris på seriøse svar Riktig godt nytt år til alle 🙂 Hvem tror du at du er? Beskriver deg slik du ønsker at andre skal se på deg. Enebarn og bortskjemt som har tett kontakt med foreldrene sine: løp for livet. 30åra uten barn = desperat etter en mann å få barn med. 80kg og 169cm, lubben. Som du prøver å bortforklare, hvor mange styrkeøkter i uken har du med basøvelser som knebøy/markløft/benkpress? Sorry, du er jo ikke noe spesiell. Helt vanlig kjedelig kvinne, mainstream. Anonymkode: 8cd0a...51c 2
Amaryllis88 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #11 Skrevet 31. desember 2020 For det første hvorfor bruker du den tonen til meg? Hvem tror DU at du er? Du får synse hva du vil Jeg prøver å ordne tankene mine, og være kortfattet sånn at folk som leser innlegget ikke kjeder seg halvt i hjel. Tar med både positivt og negativt Livet er ikke baseøvelser , men regner med du er kanskje 20+ og er oppslukt av instagram ??Hvis du må vite det så trente jeg 5 ganger i uken tidligere... Alle enebarn er bortskjemt ifølge deg tydeligvis, du får tro hva du vil. Jeezez for noen fordommer! Til dere andre som har svart, takk for tilbakemelding setter pris på det. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 Amaryllis88 skrev (3 minutter siden): For det første hvorfor bruker du den tonen til meg? Hvem tror DU at du er? Du får synse hva du vil Jeg prøver å ordne tankene mine, og være kortfattet sånn at folk som leser innlegget ikke kjeder seg halvt i hjel. Tar med både positivt og negativt Livet er ikke baseøvelser , men regner med du er kanskje 20+ og er oppslukt av instagram ??Hvis du må vite det så trente jeg 5 ganger i uken tidligere... Alle enebarn er bortskjemt ifølge deg tydeligvis, du får tro hva du vil. Jeezez for noen fordommer! Til dere andre som har svart, takk for tilbakemelding setter pris på det. Tidligere? Hva hjelper det, 5 dager trening betyr ikke noe resultat. Jeg er eldre enn deg faktisk Du kjører standardmalen: skryter av deg selv, tror du er noe. Da vil du aldri finne et ekte forhold. Å være seg selv er jo nesten ingen i dag, de er bare opptatt av hvordan de skal være. Anonymkode: 8cd0a...51c 1
Amaryllis88 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #13 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Enig med de andre. Det eneste jeg tenker er at ikke vær desperat på barn og ekteskap med en gang. Bli kjent først og ta det skritt for skritt. Så klart er det bra å finne en som vil det samme på sikt men det kan være skremmende å møte en dame som er klar som et egg ved første møte. Anonymkode: 80f77...514 Takk for tips. Jeg skjønner hva du mener, et ikke desperat etter barn...skal ikke ha det for enhver pris 😊
Amaryllis88 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #14 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tidligere? Hva hjelper det, 5 dager trening betyr ikke noe resultat. Jeg er eldre enn deg faktisk Du kjører standardmalen: skryter av deg selv, tror du er noe. Da vil du aldri finne et ekte forhold. Å være seg selv er jo nesten ingen i dag, de er bare opptatt av hvordan de skal være. Anonymkode: 8cd0a...51c Hvis du er eldre enn meg med den mentaliteten...så lykke til! Du, helt alvorlig les innelgget ordentlig..hvis dette er et skryteinnlegg så hadde jeg ikke skrevet om psykiske utfordringer, temperament osv... Uansett, vi kan være enige om å være uenige. Takk for svar uansett! 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 Amaryllis88 skrev (3 minutter siden): Hvis du er eldre enn meg med den mentaliteten...så lykke til! Du, helt alvorlig les innelgget ordentlig..hvis dette er et skryteinnlegg så hadde jeg ikke skrevet om psykiske utfordringer, temperament osv... Uansett, vi kan være enige om å være enige. Takk for svar uansett! ( men har timeglass figur og er blitt fortalt at jeg er pen/sexy), ikke blond/blå øyne. Folk som kjenner meg sier at jeg er omtenksom og raus/empatisk De fleste som sier slike ting mener det ikke, er bare for å være hyggelig. Anonymkode: 8cd0a...51c 2
Amaryllis88 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #16 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ( men har timeglass figur og er blitt fortalt at jeg er pen/sexy), ikke blond/blå øyne. Folk som kjenner meg sier at jeg er omtenksom og raus/empatisk De fleste som sier slike ting mener det ikke, er bare for å være hyggelig. Anonymkode: 8cd0a...51c Så alle lyver? Ingen er seg selv? Hvis man ikke trener og er enebarn så er man bortskjemt og ubrukelig? Hvilken verden er det du lever i? Jeg er ikke forpliktet til å forsvare noe som helst overfor deg, du får tro hva du vil. 3
Amaryllis88 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #17 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du høres jo ut som en fin dame som du personlig kjenner til er lavt selvbilde klassisk ved angst og depresjon, det er kun dine tanker og ikke virkeligheten. Anonymkode: 630f8...16b Takk for det 😊 ja det er vel litt av problemet 🙈
Amaryllis88 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #18 Skrevet 31. desember 2020 Sluttstykke skrev (2 timer siden): Du høres ut som kona mi, bortsett fra at hun er blond og med blå øyne. Vær åpen og ærlig rundt dine mentale utfordringer når du finner "den rette" og kommuniser tidlig at familie er viktig for deg. Da slipper du kanskje mye ubehag hvis det viser seg å være dealbreaker for en mann du allerede har falt hardt for. Vekta skal du ikke bekymre deg for mye for. Det er mange menn - inkludert meg selv, som foretrekker damer med noen ekstra kilo. Personlig synes jeg ikke det er noe mer sexy enn ei dame som er fornøyd med seg selv. Jeg prøver ikke å lure noen, sier ifra tidlig om de psykiske problemene. Men det er nettopp det du sier, jeg blir veldig forelsket også har ikke tidligere partner samme syn på fremtiden...så er redd for å havne der igjen
Amaryllis88 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #19 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du høres helt vanlig ut, og jeg vil tro at du kan finne noen, en likesinnede du må møte der du vanker. (Jobb, venner fra fagmiljø etc). Anonymkode: b4ad1...1e7 Det er veldig få menn i fagmiljøet/yrket mitt dessverre. Men takk for tips 😊
Amaryllis88 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #20 Skrevet 31. desember 2020 Okapi skrev (3 timer siden): Kanskje du ikke er 100% der du vil være, men hvem av oss er det? Ingenting av det du skriver er noe særlig problem. Personlig ønsker jeg ikke barn, så der ville vi kanskje hatt en dealbreaker, men de fleste menn gjør vel det, så det ordner seg sikkert. M37 Takk for svar. Nei, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg...noen ganger tenker jeg at det går kjempe fint, må bare dra på nok dates. Andre ganger tenker jeg at jeg gidder ikke alt dette, skjer det så skjer det. Trives i eget selskap.....beklager er litt kronglete å formulere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå