Gå til innhold

hvilken vals skal dere danse til?

Fremhevede innlegg

Gjest Principessa
Skrevet
Jeg vet ikke om noen spesiell vals...men vet om en kjempe fin sang dere burde spille en eller annen gang i bryllupet hvertfal!! Des`ree-Kissing you (fra Romeo & Juliet) det er en av verdens fineste sanger altså....sukk... :)

Helt enig! Den blir sunget i kirken under vielsen vår da! Sukk! Nydelig sang! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha from this moment med shania twain.nydelig,skal få med meg askepott sangen til jul,har ikke hørt etter om den er fin. :digge:

Skrevet
Vi skal danse til sangen fra "Tre nøtter til askepott". Blir ikke oredntlig jul for meg hvis jeg ikke får sett den filmen, så den sangen betyr ganske mye for meg.

Men nå er vi ikke spesielt flinke til å danse da, så vi får nå se hvordan det går.....  :bryllup:

Den skal vi også ha! Jeg også har et spesielt forhold til sangen. Ingen jul uten at den sangen høres Julaften i 11-tiden på formiddagen! Tror den blir fin selv om bryllupet er i september! :) Og så har den en perfekt valsetakt, akkurat passe tempo.

Til deg, Litjtuppa, så kjøpte jeg cd'en på http://www.musicabona.com/catalog/SU5474-2.html.cs. Her kan du høre den også! Det tok et par tre dager fra jeg bestilte til den var i postkassen, og den kostet kun ca kr 120 inkl porto/frakt.

Anette

Skrevet
Å, askepottsangen ja, den er nydelig! Mamma måtte jobbe for meg på juleaften i fjor fordi jeg måtte se tre nøtter til askepott!!  :ler: Noen som vet hva sangen heter og hvor man får tak i den? Må være perfekt som bryllupsvals for meg!!  :hjerter:

Jeg kjøpte cd'en her: http://www.musicabona.com/. Betalte ca 120 kroner.

Akkurat nå ligger link til den på forsiden, men den fulle tittelen er: "Drei Haselnüsse für Aschenbrödel / Three Nuts for Cinderella. Original soundtrack by Karel Svoboda" Plateselskapet heter "Supraphon", og CD'en har utgivelsesnummer "SU 5474-2 301".

Det var ihvertfall helt perfekt sang for oss å danse til, også gikk det ganske bra tatt i betrakning at vi ikke hadde øvd :)

Gjest Brudeberta 2006/07?
Skrevet
Den skal vi også ha! Jeg også har et spesielt forhold til sangen. Ingen jul uten at den sangen høres Julaften i 11-tiden på formiddagen!  Tror den blir fin selv om bryllupet er i september! :) Og så har den en perfekt valsetakt, akkurat passe tempo.

Til deg, Litjtuppa, så kjøpte jeg cd'en på http://www.musicabona.com/catalog/SU5474-2.html.cs. Her kan du høre den også! Det tok et par tre dager fra jeg bestilte til den var i postkassen, og den kostet kun ca kr 120 inkl porto/frakt.

Anette

Åh, denne må være vakker å danse til!!! :bryllup::hjerter_rundt:

Skrevet

Nå er det ikke sikkert vi skal danse siden vi ikke skal ha fest, men om det er muligheter for det der vi skal være så har vi snakket om å danse latinamerikansk, noe som passer oss bedre enn vals.

Skrevet

Vi danset også til valsen fra Gudfaren, da min svigerfar kommer fra området i Italia filmen ble spilt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...