Gå til innhold

Hva vil han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lang historie kort: Vi datet, han hadde i følge seg selv sterkere følelser for meg enn han hadde hatt for noen andre, misforståelse og ting på hans side gjorde at han brått avsluttet det uten å tenke seg om. Han angret i tre måneder, men er en pingle og turte ikke ta kontakt. Jeg tok kontakt for noe praktisk. Han initierte å begynne å snakke sammen igjen i november. 

Han viste masse interesse i en måned, og jeg var ganske usikker på om jeg kunne stole på han. Etterhvert ble det litt kjedelig å bare chatte og snappe, og han trakk seg litt unna men holdt kontakten. Nå i jula snudde han og sendte meg masse meldinger, var veldig ivrig på å prate, holde samtalen osv. 

Men hver gang jeg foreslår å møtes har han en dårlig unnskyldning! Han har alltid vært usikker, og aldri vært en som tør å ta noe særlig initiativ. Har foreslått å gå ut og spise (da hadde han planer), at han kommer på besøk (da var han forkjølet og ville ikke komme pga covidrisiko), og jeg har spurt om han vil bli med og gå tur med meg (da lo han det bare bort som om jeg spurte på tull).

Jeg VET at han syntes sånt er ubehagelig, og hadde nok ønsket at vi møttes i en beruset setting først. Men det er ikke realistisk pga covid, og vi kan ikke være brevvenner i flere måneder til..

Noen vil nok bare si "dropp ham", men jeg likte han veldig godt da vi datet første runde, og vet at han er veldig usikker på seg selv, og typisk trekker seg unna med en gang det er noe, veldig konfliktsky osv, er redd for å gi opp på noe som kunne blitt noe spesielt. 

På den ene siden tenker jeg at han må være interessert som har pratet hver dag med meg i åtte uker, på den andre siden er jeg redd jeg blir lurt. Men hvorfor ellers ville han giddet? Jeg vet han før vi møttes igjen forsøkte å date flere andre, og sluttet når vi begynte å prate sammen. 

Noen råd, tanker eller tolkninger? 

Anonymkode: 7ca31...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enn om du stiller et slags ultimatum? Si: Jeg liker deg, men du vingler så mye at jeg er i ferd med å gå lei. 

Anonymkode: 6f0b3...ad3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...