AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Hei! Som overskriften sier.. Melder med en gutt, og har snakket over snap i ca 3 mnd, av/på. Han melder at interessen for sex er der, men. Ikke forhold. Helt greit, men er også interessert i sex, hvis stemningen er riktig for det. I det siste så er han aldri kåt, han er kort på meldinger, spør aldri spørsmål, og når jeg sier ifra så sier han at han ikke ønsker å endre dette. Har avtalt møte mot nyåret, men vet liksom ikke hva jeg skal tro. Han er ganske ærlig, og sier at han ikke er flink på mobil, og at jeg har høye forventninger til han, når jeg spør om hvorfor han aldri spør om noe, melder noe og viser initsiativ. Hva er greia hans? Har spurt han rett ut, om hvilken plass jeg har i livet hans, og hvorfor han virket varm da han sa at en hyttetur var ingenting å bekymre seg for, var bare venninner. Også virker han uinteressert, åpner snap om spørsmål og ikke svarer, spør aldri og melder aldri noe. Hvis han vil møtes mot ymnyåret, er vel dette mer om oppmerksomhet, tenker jeg? Han er ung, høres merkelig ut, uansett å ikke være på mobilen, synes jeg. Også siden vi har dette so eneste sted å snakke.. Pluss at han virker ganske tafatt med holdningen sin.. virker ganske spesielt.. Noen som har opplevd og vært gjennom liknende? Selv det å møtes for sex, virker ganske lite sannsynlig, når du oppfører deg sånn, eller er det kodeks for noe? Ang sex, må han vel skjønne at du drar et ikke et sted du ikke føler deg invitert... Hvordan takle på best måte? Anonymkode: 9cde9...5ed
Rant Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Hvordan takle det på best måte? Gå videre - treff noen som er interessert i deg. Han er ikke interessert. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Rant skrev (2 minutter siden): Hvordan takle det på best måte? Gå videre - treff noen som er interessert i deg. Han er ikke interessert. Hvorfor forsikring om at det bare er venninner, hvis han ikke er interessert? Hade han ikke vært interessert, kunne han bare ha sagt det der og da? Ts Anonymkode: 9cde9...5ed
Svartfugl Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei! Som overskriften sier.. Melder med en gutt, og har snakket over snap i ca 3 mnd, av/på. Han melder at interessen for sex er der, men. Ikke forhold. Helt greit, men er også interessert i sex, hvis stemningen er riktig for det. I det siste så er han aldri kåt, han er kort på meldinger, spør aldri spørsmål, og når jeg sier ifra så sier han at han ikke ønsker å endre dette. Har avtalt møte mot nyåret, men vet liksom ikke hva jeg skal tro. Han er ganske ærlig, og sier at han ikke er flink på mobil, og at jeg har høye forventninger til han, når jeg spør om hvorfor han aldri spør om noe, melder noe og viser initsiativ. Hva er greia hans? Har spurt han rett ut, om hvilken plass jeg har i livet hans, og hvorfor han virket varm da han sa at en hyttetur var ingenting å bekymre seg for, var bare venninner. Også virker han uinteressert, åpner snap om spørsmål og ikke svarer, spør aldri og melder aldri noe. Hvis han vil møtes mot ymnyåret, er vel dette mer om oppmerksomhet, tenker jeg? Han er ung, høres merkelig ut, uansett å ikke være på mobilen, synes jeg. Også siden vi har dette so eneste sted å snakke.. Pluss at han virker ganske tafatt med holdningen sin.. virker ganske spesielt.. Noen som har opplevd og vært gjennom liknende? Selv det å møtes for sex, virker ganske lite sannsynlig, når du oppfører deg sånn, eller er det kodeks for noe? Ang sex, må han vel skjønne at du drar et ikke et sted du ikke føler deg invitert... Hvordan takle på best måte? Anonymkode: 9cde9...5ed Hvorfor orker du å bruke tid på denne personen? Han har sagt aat han ikke er interessert i et forhold med deg, og viser liten interesse for deg. Hva skal du få ut av dette? Hvis du også bare ønsker sex, finnes det et hav av menn som er interesserte i dette og som det går an å kommunisere med. Du trenger ikke takle dette på noen måte,bare avslutt kontakten og kommuniser med noen som gir deg noe. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Svartfugl skrev (19 minutter siden): Hvorfor orker du å bruke tid på denne personen? Han har sagt aat han ikke er interessert i et forhold med deg, og viser liten interesse for deg. Hva skal du få ut av dette? Hvis du også bare ønsker sex, finnes det et hav av menn som er interesserte i dette og som det går an å kommunisere med. Du trenger ikke takle dette på noen måte,bare avslutt kontakten og kommuniser med noen som gir deg noe. Poenget er: Når han sier han er interessert i sex, men ikke melder ellers, så er det jo rart han oppfører seg sånn.. Ville høre hva andre tenker kan være greia hans Fordi selv om andre gutter er interessert i sex med meg, betyr ikke det at jfg er interessert i sex med dem.. Kun denne gutten, men opplever at han oppfører seg rart, som dette. Så da er drt bare oppmerksomhet da, tenker jeg.. Ts Anonymkode: 9cde9...5ed
Måneskinn Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Men hva vil du med han? Sex? Sex med en som ikke er interessert i deg men ser deg kanskje som et hull? (beklager sterkt språk der) Selv om det bare er snakk om sex så tror jeg lett du finner massevis av andre menn som vil vise deg litt mer respekt og interesse og som gir deg noe, og ikke bare vaser rundt på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Måneskinn skrev (10 minutter siden): Men hva vil du med han? Sex? Sex med en som ikke er interessert i deg men ser deg kanskje som et hull? (beklager sterkt språk der) Selv om det bare er snakk om sex så tror jeg lett du finner massevis av andre menn som vil vise deg litt mer respekt og interesse og som gir deg noe, og ikke bare vaser rundt på denne måten. Ja, derfor så sykt rart at han vil møtes, og tror på det selv. Gjennom dårlig har han derfor vist at det ikke blir noe på han.. Gratulerer liksom.. Ville sjekke ut her inne, om andre som Har vært borti samme behandling, for han må jo vite at det ikke blir noe på han nå.. Vet om flere som ikke er seriøse, men de melder og snakker 2 veis fordet. Har vært sykt åpen, så han vet alt dette.. Han vil ikke endre, sålenge han tar på seg denne rollen(han er ganske hyggelig og snill ellers, ovenfor venner ect) Synes ikke sex er noe å holde igjen på, men ønsker å vite mer enn bare navnet, så er nok der det trykker. Anonymkode: 9cde9...5ed
Måneskinn Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, derfor så sykt rart at han vil møtes, og tror på det selv. Gjennom dårlig har han derfor vist at det ikke blir noe på han.. Gratulerer liksom.. Ville sjekke ut her inne, om andre som Har vært borti samme behandling, for han må jo vite at det ikke blir noe på han nå.. Vet om flere som ikke er seriøse, men de melder og snakker 2 veis fordet. Har vært sykt åpen, så han vet alt dette.. Han vil ikke endre, sålenge han tar på seg denne rollen(han er ganske hyggelig og snill ellers, ovenfor venner ect) Synes ikke sex er noe å holde igjen på, men ønsker å vite mer enn bare navnet, så er nok der det trykker. Anonymkode: 9cde9...5ed men har du møtt han før? eller bare chattet? vært borti liknende jeg og, mange som holder ting gående lenge uten agenda om å møtes dessverre. Tror bare man selv må bestemme hva som føles greit og ikke. Det er lov å kutt kontakten
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 «Greien» hans tipper jeg er at han ikke er interessert, men vil ikke si det rett ut fordi han vil ha deg i bakhånd hvis han er desperat (dvs kåt, men ikke finner noen andre). Dump så fort som mulig, sier jeg Anonymkode: 46279...9ca
Svartfugl Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Poenget er: Når han sier han er interessert i sex, men ikke melder ellers, så er det jo rart han oppfører seg sånn.. Ville høre hva andre tenker kan være greia hans Fordi selv om andre gutter er interessert i sex med meg, betyr ikke det at jfg er interessert i sex med dem.. Kun denne gutten, men opplever at han oppfører seg rart, som dette. Så da er drt bare oppmerksomhet da, tenker jeg.. Ts Anonymkode: 9cde9...5ed På hvilken måte er det rart? Han oppfører seg på en måte som tilsier at det eneste han kanskje er interessert i, er sex. At han sier at det ikke erandre jenter tilstede når han f.eks skal på hyttetur, betyr i beste fall at han ikke vil forspille sine sjanser til sex med deg. Han holder også på interessen din ved å veksle litt mellom å være varm og kald. Og for meg virker det som om du er interessert i mer enn sex med denne karen, men "nøyer deg med sex" og håper det kan bli noe mer. Det er i såfall ikke å anbefale. Bruk heller tida di på noen som viser deg interessen du fortjener. Ekstraopplysning: noen jeg kjenner snapchattet med en kar som var veldig fram og tilbake, ville bare snakke på snapchat, ikke andre kanaler, kunne omtrent "aldri" møtes og hadde en rekke rare unnskyldninger for det ("angst" etc). Det viste seg at han hadde kjæreste +chattet på samme måte med en rekke andre damer... Endret 31. desember 2020 av Svartfugl 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #11 Skrevet 31. desember 2020 Svartfugl skrev (2 timer siden): På hvilken måte er det rart? Han oppfører seg på en måte som tilsier at det eneste han kanskje er interessert i, er sex. At han sier at det ikke erandre jenter tilstede når han f.eks skal på hyttetur, betyr i beste fall at han ikke vil forspille sine sjanser til sex med deg. Han holder også på interessen din ved å veksle litt mellom å være varm og kald. Og for meg virker det som om du er interessert i mer enn sex med denne karen, men "nøyer deg med sex" og håper det kan bli noe mer. Det er i såfall ikke å anbefale. Bruk heller tida di på noen som viser deg interessen du fortjener. Ekstraopplysning: noen jeg kjenner snapchattet med en kar som var veldig fram og tilbake, ville bare snakke på snapchat, ikke andre kanaler, kunne omtrent "aldri" møtes og hadde en rekke rare unnskyldninger for det ("angst" etc). Det viste seg at han hadde kjæreste +chattet på samme måte med en rekke andre damer... Merker fort når du snakker med den typen.. Har sjekket ut div arenaer så vet han ikke har dame ect. Ellers takk for tipset! Tror han skjønner gjennom responsen at hvis dette er en taktikk, så er det lett å bli lei. Har meldt litt frem og tilbake på det. Antakelig er han kun interessert i sex, og hele opplegget er litt rart, fordi han enten bare vi ha oppmerksomhet eller noe annet.. Klarer ikke helt å se det, og tenkte å høre her inne Takk for tips og råd Anonymkode: 9cde9...5ed
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På hvilken måte er det rart Han som tok kontakt, derfor.. Ts Anonymkode: 9cde9...5ed
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #13 Skrevet 31. desember 2020 Måneskinn skrev (21 timer siden): men har du møtt han før? eller bare chattet? vært borti liknende jeg og, mange som holder ting gående lenge uten agenda om å møtes dessverre. Tror bare man selv må bestemme hva som føles greit og ikke. Det er lov å kutt kontakten Har bare snakket om møte, som alt annet, hittil Anonymkode: 9cde9...5ed
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): «Greien» hans tipper jeg er at han ikke er interessert, men vil ikke si det rett ut fordi han vil ha deg i bakhånd hvis han er desperat (dvs kåt, men ikke finner noen andre). Dump så fort som mulig, sier jeg Anonymkode: 46279...9ca 👍 Anonymkode: 9cde9...5ed 1
Svartfugl Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Merker fort når du snakker med den typen.. Har sjekket ut div arenaer så vet han ikke har dame ect. Ellers takk for tipset! Tror han skjønner gjennom responsen at hvis dette er en taktikk, så er det lett å bli lei. Har meldt litt frem og tilbake på det. Antakelig er han kun interessert i sex, og hele opplegget er litt rart, fordi han enten bare vi ha oppmerksomhet eller noe annet.. Klarer ikke helt å se det, og tenkte å høre her inne Takk for tips og råd Anonymkode: 9cde9...5ed Ønsker deg lykke til! Husk at du fortjener venner, flørter og ev. en kjæreste som gir like mye som du gir! ❤
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå