MortenMinstelønn Skrevet 3. januar 2021 #21 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror faktisk ikke kvinner vil at dere skal ha så dårlig standard at dere sier ja til det spørsmålet 😅 men det er vel inntrykket vi har av dere at dere ligger med alt på to bein. Noen gjør nok det. Jeg får ingenting ut av sånt. Ha en fin søndag:)
Frekkulf Skrevet 3. januar 2021 #22 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 15.50): Ville dere hatt sex med ei dame (eldre enn deg selv) over tid, måneder /år hvis dere ikke syntes hun var spesielt deilig, eller attraktiv? Helt ærlig! Anonymkode: f5267...f17 Tja. Kanskje hvis hun er særdeles god til å suge pikk, eller at hun er med på fetisher som det er vanskelig å få andre med på.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #23 Skrevet 3. januar 2021 Dette er et typisk fiskespørsmål hvor målet er å konkludere med at om en mann har sex med ei dame er det et kompliment 😏 Det er vel rimelig innlysende at menn ikke er kjempekresne på utseendet når det kommer til å ligge med damer? Anonymkode: 70226...619 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #24 Skrevet 3. januar 2021 Er så lei av denne typen spørsmål. «Siden han ligger med meg så må vel det bety at han er forelsket i meg?? Si JA!!!» Ikke nødvendigvis, TS. Attraktive damer vet forøvrig sin egen verdi og ville aldri finne på å la seg bruke av noen. Anonymkode: 1e5f7...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #25 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror faktisk ikke kvinner vil at dere skal ha så dårlig standard at dere sier ja til det spørsmålet 😅 men det er vel inntrykket vi har av dere at dere ligger med alt på to bein. Anonymkode: 7e212...9b9 Det er feil. De fleste menn har krav til en de skal ligge med også. De fleste menn velger selvfølgelig den mest attraktive dama på en fest. Men det finnes de som tar alt på to bein også, men det merker du fort. Det finnes også menn som tar hva som helst til forhold og kone også, fordi de ikke har så draget selv, men ønsker dame og barn. hva legger du egentlig i uttrykket alt på to bein? Noen man kaster seg over i blinde på gata? Uten å ha snakket og sett på vedkommende? Eller noen av lav kvalitet? Anonymkode: 14aff...695 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #26 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er et typisk fiskespørsmål hvor målet er å konkludere med at om en mann har sex med ei dame er det et kompliment 😏 Det er vel rimelig innlysende at menn ikke er kjempekresne på utseendet når det kommer til å ligge med damer? Anonymkode: 70226...619 Synes det er motsatt av hva jeg har erfart selv? Menn velger de peneste damene til dating og sex. Men de feite, dvaske og med skjevt tryne til forhold. Ser mange stygge damer med dritkjekke menn på gata her jeg bor liksom🤦♀️ Eller en pen dame med tynn og rar mann. Synes de fleste norske damer ikke er attraktive overhodet, feite, gråmus, lite pene ansiktstrekk og sure og lite personlighet, men de har draget på perfekte menn med mørke trekk, fint hår, skjegg etc😅 mens norske menn vil også ha disse damene Anonymkode: 14aff...695 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #27 Skrevet 3. januar 2021 Nei. Jeg ville ikke hatt sex med ei eldre stygg dame. Det hadde ikke gått heller, da peisen hadde nektet og ikke blitt stiv. Anonymkode: e1e3e...103 1
Anonymburker Skrevet 3. januar 2021 #28 Skrevet 3. januar 2021 "Til dere attraktive menn". Alle menn på KG svarer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #29 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er så lei av denne typen spørsmål. «Siden han ligger med meg så må vel det bety at han er forelsket i meg?? Si JA!!!» Ikke nødvendigvis, TS. Attraktive damer vet forøvrig sin egen verdi og ville aldri finne på å la seg bruke av noen. Anonymkode: 1e5f7...ae9 Eller: jeg har aldri opplevd noen være grei mot meg før, så hun MÅ være dritforelsket i meg. Finnes ingen annen grunn. This is LOOOOOVEEEE. Anonymkode: cdc02...29e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #30 Skrevet 3. januar 2021 Ts her, selvtilliten er litt større i dag enn det den var da jeg skrev innlegget. Mange svar, takk. Sånn er det, har funnet for meg «drømmemannen» seksuelt. Det er overhodet ikke snakk om forhold (selv er jeg godt gift), men ja, tenker jeg har et bekreftelsesbehov, om jeg virkelig er så bra som denne mannen sier. Det er så mange oppfatninger rundt hvordan menn er når det kommer til sex. Anonymkode: f5267...f17
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #31 Skrevet 3. januar 2021 Expandable86 skrev (1 time siden): "Til dere attraktive menn". Alle menn på KG svarer. Ja, jeg tror ekte attraktive har det motsatte problemet. At de vil være i fred. Er bare uglies som svarer på slike tråder. Hihi. Vi uglies R kule. Anonymkode: cdc02...29e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #32 Skrevet 3. januar 2021 Om jeg var glad i henne, så ja. Anonymkode: 7fb5f...9e8
Hr. Aktiv Skrevet 3. januar 2021 #33 Skrevet 3. januar 2021 Expandable86 skrev (1 time siden): "Til dere attraktive menn". Alle menn på KG svarer. Det er jo det som er så flott med internett. Du kan gjemme deg bak et tastatur og en skjerm og fremstå som noe helt annet. La folk leve i den troa og drømmen de skaper med det. Kansje bidrar det til en bedre hverdag til de som faktisk ikke er attraktive.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #34 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ts her, selvtilliten er litt større i dag enn det den var da jeg skrev innlegget. Mange svar, takk. Sånn er det, har funnet for meg «drømmemannen» seksuelt. Det er overhodet ikke snakk om forhold (selv er jeg godt gift), men ja, tenker jeg har et bekreftelsesbehov, om jeg virkelig er så bra som denne mannen sier. Det er så mange oppfatninger rundt hvordan menn er når det kommer til sex. Anonymkode: f5267...f17 Glem forrige svar, siden du er gift ville jeg ikke hatt sex med deg ihvertfall 🤪 Ikke at jeg ville hatt sex med noen andre enn kona uansett, men teoretisk. Men om han er av den typen så fortsetter det sikkert. Anonymkode: 7fb5f...9e8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #35 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Glem forrige svar, siden du er gift ville jeg ikke hatt sex med deg ihvertfall 🤪 Ikke at jeg ville hatt sex med noen andre enn kona uansett, men teoretisk. Men om han er av den typen så fortsetter det sikkert. Anonymkode: 7fb5f...9e8 Nå er mannen min med på at vi møtes, så ikke snakk om utroskap. Må bare presisere det. Anonymkode: f5267...f17
Gjest Alterego666 Skrevet 3. januar 2021 #36 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er vel rimelig innlysende at menn ikke er kjempekresne på utseendet når det kommer til å ligge med damer? Svaret er vel heller at noen menn liker det ene og noen liker det andre, slik at det finnes potensielle partnere for alle. Kvinner som menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå