Gå til innhold

Hvorfor snapchat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke Snapchat, men opplever at man er opptatt av å ha meg over dit (dating).

Hvorfor er folk så opptatt av Snapchat? Hvorfor er det så bra liksom?

Anonymkode: 1d09f...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken plattform som er populær endrer seg fra tid til annen. Før var det facebook, før det igjen ICQ og IRC. 

Og sånn går det, om ti år er det en annen IM-tjeneste som gjelder.

Anonymkode: b9ad7...e5d

• Liker 1
Skrevet

Facebook er mye mer avslørende med tanke på identiteten din. Snapchat så kan du bare sende det du vil sende. Det trenger ikke nødvendigvis være bildemas. Opplever noen ganger at det er det (de varer ikke der lenge) men ofte er det bare vanlig chat og noen bilder av hverdagslige ting. 

Anonymkode: e8505...e8e

• Liker 1
Skrevet

Folk som er opptatt av snapchat er de samme folka som mener at man MÅ ha Facebook og MÅ være på Tinder 😏 

Anonymkode: 7952d...1a3

Skrevet

Er vel litt sånn at man kan se hvem man snakker med også (selv om det er fra Tinder kan jo bildene dine være fake, gamle og ikke representative, etc)

Anonymkode: 96704...3f4

• Liker 1
Skrevet

Fordi snapchat er enkelt, lettvint og de kan skjule hvem de er. Og bildemas kommer ganske kjapt, er min erfaring.  

Mange sier også at det er bedre å ha noen på snap inntil man blir enda mer kjent før man evt tar det over på andre plattformer, som f.eks face 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vel litt sånn at man kan se hvem man snakker med også (selv om det er fra Tinder kan jo bildene dine være fake, gamle og ikke representative, etc)

Anonymkode: 96704...3f4

Jeg har aldri brukt det, så vet lite om hvordan det funker. Jeg har bare aldri vært interessert i Snapchat og heller ikke Instagram for den del. Men på den andre siden legger jeg ikke dater til min face. 

Anonymkode: 1d09f...f13

Skrevet

Jeg opplever at dem som vil over på snap kan være to typer: De som vil sende masse bilder (av alt mulig men også av underlivet), og dem som er litt desperate og tror at du forsvinner for dem hvis de bare har deg på Tinder. Og disse sender snapper hele dagen, og kan framstå litt masete. 

Jeg liker å holde datene på Tinder til vi har truffet hverandre, og hvis vi vil treffes igjen, kan vi flytte samtalene over til messenger. Snap blir fort så useriøst og masete. men nå er jeg over 40, så der tror jeg det er en aldersforskjell.

Anonymkode: f78d1...30d

• Liker 4
Skrevet

Tror både at det har med at man kan se live bilder så man vet at det er rett person og i rett alder man snakker med til enhver tid, samtidig som det kan ha noe med at tekst og bilder blir borte etter en viss tid slik at man vet at det ikke blir oppbevart for alltid, som det kan være på sms, messenger osv osv. 

Anonymkode: 97f62...49a

• Liker 1
Skrevet

Jeg gidder heller ikke bruke Snapchat, det får de nesten tåle. Hvis de ikke vil bruke Facebook får vi fortsette på Tinder, og hvis de ikke vil det får de sende SMS.

Anonymkode: f3cc5...291

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 15.54):

Folk som er opptatt av snapchat er de samme folka som mener at man MÅ ha Facebook og MÅ være på Tinder 😏 

Anonymkode: 7952d...1a3

Der tar du feil! Jeg elsker snapchat!! Men ville aldri laget profil på Tinder. Noe møl. Facebook er ikke nødvendig, men ok å ha av og til om du vil chatte. 

Anonymkode: 60b9c...d03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg gidder heller ikke bruke Snapchat, det får de nesten tåle. Hvis de ikke vil bruke Facebook får vi fortsette på Tinder, og hvis de ikke vil det får de sende SMS.

Anonymkode: f3cc5...291

Jeg har dårlig erfaring med å gi tlf nr mitt på tinder. Det er svindlere der ute! Plutselig får du rare telefoner fra utlandet selv om duden du snakka med var norsk. 

Anonymkode: e8505...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Ofte handler det vel om hvilken meldingsklient man er komfortabel med å bruke.  Snapchat er ganske fin å skrive med, selv om historikken dessverre blir borte.  

Anonymkode: 2c54c...8c3

Gjest Fleur0
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 10.49):

Jeg opplever at dem som vil over på snap kan være to typer: De som vil sende masse bilder (av alt mulig men også av underlivet), og dem som er litt desperate og tror at du forsvinner for dem hvis de bare har deg på Tinder. Og disse sender snapper hele dagen, og kan framstå litt masete. 

Jeg liker å holde datene på Tinder til vi har truffet hverandre, og hvis vi vil treffes igjen, kan vi flytte samtalene over til messenger. Snap blir fort så useriøst og masete. men nå er jeg over 40, så der tror jeg det er en aldersforskjell.

Anonymkode: f78d1...30d

Også tror jeg det har noe med hva man gjør det til selv. Man MÅ ikke sende snap til den man dater hver dag heller. Jeg har opplevd menn som har blitt «påtrengende» dog med stadig mer involverig av sitt privatliv og ymtet frem ting som «hadde vært fint å ikke bo alene» osv. De har ikke sendt snap så ofte, men nok til at de ble fjernet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...