Gå til innhold

Hvorfor er tråden om Tiffany Dover flyttet til Rampelys?


pøbelsara
Gå til løsning Løst av Måne Rampelyset,

Anbefalte innlegg

Tiffany Dover er sykepleier ved et amerikansk sykehus. Hun er blitt offer for en haug konspirasjonssensasjonister etter at hun besvimte live på tv etter å ha fått coronavaksine, men er ikke - og har heller ikke vært- en some-aktør. Så hvorfor flyttes tråden om henne til Rampelys? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi hun definitivt er i rampelyset om dagen - det er ikke konsentrert bare til de store kjendisene det, vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede spurt og fått svar på dette. 

Åpen insta med 50 000 følgere og ønsket om å fronte vaksinen på live tv burde vel være nok til å være en offentlig person?  Du har ikke fulgt med i denne saken kan jeg lett se på hvordan du skriver. 

Det merkverdige her nå, er at folk som vil hun skal være i fred og ikke er interessert i saken, faktisk oppretter egene tråder om henne! Facepalm! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nok til å være en offentlig person her på KG ifht de andre som diskuteres her. Som nevt, bl.a. min nabo som har 100vis av sider med stygge ting om seg her inne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (8 minutter siden):

Du har allerede spurt og fått svar på dette. 

Åpen insta med 50 000 følgere og ønsket om å fronte vaksinen på live tv burde vel være nok til å være en offentlig person?  Du har ikke fulgt med i denne saken kan jeg lett se på hvordan du skriver. 

Det merkverdige her nå, er at folk som vil hun skal være i fred og ikke er interessert i saken, faktisk oppretter egene tråder om henne! Facepalm! 

Er det meg du svarer? 
Ris og ros er for at vi kan få  stille spørsmål til moderatorer/KG.

 

Og jeg har fulgt med i saken, og synes derfor det er helt merkverdig at hun skal ha en tråd på rampelys.

Synes du Svein Andersen også skal ha en egen tråd på Rampelys?  Bent Høie?

Endret av pøbelsara
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hverken hvorfor tråden er flyttet til Rampelys - eller - hvorfor den får lov til å bli stående på Rampelys.

Den ser ut til å basere seg utelukkende på spekulasjoner, helt fra trådstart av, og udokumenterte påstander i fleng.

Etter min forståelse av regelverket på Rampelys burde tråden i sin helhet vært slettet.

Dernest, å være i offentlighetens søkelys gjør en ikke til hverken kjendis, blogger, eller annet som naturlig hører til Rampelys. Det blir en voldsom forflatning av underforumet om enhver person i offentligheten, uansett grunn, skal kunne diskuteres her.

I denne saken er den offentlige interessen vaksinen og forhold rundt det. Det hører vel strengt tatt ikke hjemme her?

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eveliina skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner hverken hvorfor tråden er flyttet til Rampelys - eller - hvorfor den får lov til å bli stående på Rampelys.

Den ser ut til å basere seg utelukkende på spekulasjoner, helt fra trådstart av, og udokumenterte påstander i fleng.

Etter min forståelse av regelverket på Rampelys burde tråden i sin helhet vært slettet.

Dernest, å være i offentlighetens søkelys gjør en ikke til hverken kjendis, blogger, eller annet som naturlig hører til Rampelys. Det blir en voldsom forflatning av underforumet om enhver person i offentligheten, uansett grunn, skal kunne diskuteres her.

I denne saken er den offentlige interessen vaksinen og forhold rundt det. Det hører vel strengt tatt ikke hjemme her?

 

Enig! Derfor jeg spør moderatorene, det er jo en merkverdig greie at den ligger her, og at soakulasjonene tillates. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (3 timer siden):

Tiffany Dover er sykepleier ved et amerikansk sykehus. Hun er blitt offer for en haug konspirasjonssensasjonister etter at hun besvimte live på tv etter å ha fått coronavaksine, men er ikke - og har heller ikke vært- en some-aktør. Så hvorfor flyttes tråden om henne til Rampelys? 

For å samle dritten? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Trådens HI er spekulerende, og tråden er derfor fjernet.

Måne, admin.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (1 minutt siden):

Trådens HI er spekulerende, og tråden er derfor fjernet.

Måne, admin.

👏🏻👏🏻 Desverre mens jeg skrev et råflott innlegg i den da 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måne Rampelyset skrev (6 timer siden):

Trådens HI er spekulerende, og tråden er derfor fjernet.

Måne, admin.


Så flott :smilyblomst:

Og vil gjerne legge til her - beklager et noe krassere innlegg enn nødvendig før du/dere hadde fått sjansen til å respondere og håndtere tråden.

Må innrømme at det som tidvis foregår på corona-forumet gjør meg noe oppbrakt, og reagerte vel på at det så ut til å spre seg også hit.

Takk for at dere tar gode grep :)  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (På 30.12.2020 den 20.02):

Trådens HI er spekulerende, og tråden er derfor fjernet.

Måne, admin.

:blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...