pøbelsara Skrevet 30. desember 2020 #1 Del Skrevet 30. desember 2020 Tiffany Dover er sykepleier ved et amerikansk sykehus. Hun er blitt offer for en haug konspirasjonssensasjonister etter at hun besvimte live på tv etter å ha fått coronavaksine, men er ikke - og har heller ikke vært- en some-aktør. Så hvorfor flyttes tråden om henne til Rampelys? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 30. desember 2020 #2 Del Skrevet 30. desember 2020 Fordi nå er hun kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 30. desember 2020 #3 Del Skrevet 30. desember 2020 Fordi hun definitivt er i rampelyset om dagen - det er ikke konsentrert bare til de store kjendisene det, vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 30. desember 2020 #4 Del Skrevet 30. desember 2020 Du har allerede spurt og fått svar på dette. Åpen insta med 50 000 følgere og ønsket om å fronte vaksinen på live tv burde vel være nok til å være en offentlig person? Du har ikke fulgt med i denne saken kan jeg lett se på hvordan du skriver. Det merkverdige her nå, er at folk som vil hun skal være i fred og ikke er interessert i saken, faktisk oppretter egene tråder om henne! Facepalm! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 30. desember 2020 #5 Del Skrevet 30. desember 2020 *nok til å være en offentlig person her på KG ifht de andre som diskuteres her. Som nevt, bl.a. min nabo som har 100vis av sider med stygge ting om seg her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) Jaimatadi skrev (8 minutter siden): Du har allerede spurt og fått svar på dette. Åpen insta med 50 000 følgere og ønsket om å fronte vaksinen på live tv burde vel være nok til å være en offentlig person? Du har ikke fulgt med i denne saken kan jeg lett se på hvordan du skriver. Det merkverdige her nå, er at folk som vil hun skal være i fred og ikke er interessert i saken, faktisk oppretter egene tråder om henne! Facepalm! Er det meg du svarer? Ris og ros er for at vi kan få stille spørsmål til moderatorer/KG. Og jeg har fulgt med i saken, og synes derfor det er helt merkverdig at hun skal ha en tråd på rampelys. Synes du Svein Andersen også skal ha en egen tråd på Rampelys? Bent Høie? Endret 30. desember 2020 av pøbelsara 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 30. desember 2020 #7 Del Skrevet 30. desember 2020 På tide at Nakstad får en tråd på Rampelys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 30. desember 2020 #8 Del Skrevet 30. desember 2020 Jeg skjønner hverken hvorfor tråden er flyttet til Rampelys - eller - hvorfor den får lov til å bli stående på Rampelys. Den ser ut til å basere seg utelukkende på spekulasjoner, helt fra trådstart av, og udokumenterte påstander i fleng. Etter min forståelse av regelverket på Rampelys burde tråden i sin helhet vært slettet. Dernest, å være i offentlighetens søkelys gjør en ikke til hverken kjendis, blogger, eller annet som naturlig hører til Rampelys. Det blir en voldsom forflatning av underforumet om enhver person i offentligheten, uansett grunn, skal kunne diskuteres her. I denne saken er den offentlige interessen vaksinen og forhold rundt det. Det hører vel strengt tatt ikke hjemme her? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 30. desember 2020 Eveliina skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner hverken hvorfor tråden er flyttet til Rampelys - eller - hvorfor den får lov til å bli stående på Rampelys. Den ser ut til å basere seg utelukkende på spekulasjoner, helt fra trådstart av, og udokumenterte påstander i fleng. Etter min forståelse av regelverket på Rampelys burde tråden i sin helhet vært slettet. Dernest, å være i offentlighetens søkelys gjør en ikke til hverken kjendis, blogger, eller annet som naturlig hører til Rampelys. Det blir en voldsom forflatning av underforumet om enhver person i offentligheten, uansett grunn, skal kunne diskuteres her. I denne saken er den offentlige interessen vaksinen og forhold rundt det. Det hører vel strengt tatt ikke hjemme her? Enig! Derfor jeg spør moderatorene, det er jo en merkverdig greie at den ligger her, og at soakulasjonene tillates. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hektor Skrevet 30. desember 2020 #10 Del Skrevet 30. desember 2020 pøbelsara skrev (3 timer siden): Tiffany Dover er sykepleier ved et amerikansk sykehus. Hun er blitt offer for en haug konspirasjonssensasjonister etter at hun besvimte live på tv etter å ha fått coronavaksine, men er ikke - og har heller ikke vært- en some-aktør. Så hvorfor flyttes tråden om henne til Rampelys? For å samle dritten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Måne Rampelyset Skrevet 30. desember 2020 Løsning #11 Del Skrevet 30. desember 2020 Trådens HI er spekulerende, og tråden er derfor fjernet. Måne, admin. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 30. desember 2020 #12 Del Skrevet 30. desember 2020 Måne Rampelyset skrev (1 minutt siden): Trådens HI er spekulerende, og tråden er derfor fjernet. Måne, admin. 👏🏻👏🏻 Desverre mens jeg skrev et råflott innlegg i den da 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 30. desember 2020 Takk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 31. desember 2020 #14 Del Skrevet 31. desember 2020 Måne Rampelyset skrev (6 timer siden): Trådens HI er spekulerende, og tråden er derfor fjernet. Måne, admin. Så flott Og vil gjerne legge til her - beklager et noe krassere innlegg enn nødvendig før du/dere hadde fått sjansen til å respondere og håndtere tråden. Må innrømme at det som tidvis foregår på corona-forumet gjør meg noe oppbrakt, og reagerte vel på at det så ut til å spre seg også hit. Takk for at dere tar gode grep 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 2. januar 2021 #15 Del Skrevet 2. januar 2021 Måne Rampelyset skrev (På 30.12.2020 den 20.02): Trådens HI er spekulerende, og tråden er derfor fjernet. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. desember 2021 #16 Del Skrevet 20. desember 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå