Solgaard Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Hei. Jeg har et spørsmål. Jeg vet hvordan jeg oppretter en regel i Outlook, men vet ikke helt hvordan jeg formulerer ord i reglene. Jeg har lagt ved et bilde her som illustrerer hva jeg mener. Dersom jeg vil at en mail som inneholder to ord kombinert sammen rett etter hverandre skal legges rett i søppelkassa, så lurer jeg på om disse to ordene må stå i anførselstegn eller ikke. Det er bare kombinasjonen av to utvalgte ord rett etter hverandre jeg vil luke ut. Dersom mailen inneholder begge ordene, men ikke i rekkefølge, så vil jeg ikke sende mailen til søppelkassa. Jeg ser at når jeg skriver "free spins" uten anførselstegn så blir området grått med et kryss for å fjerne begge ordene. Dersom jeg skriver det med anførselstegn så kommer det anførselstegn med i det grå feltet. Dersom jeg bare vil ha ett ord i lista så må jeg trykke utenfor boksen for at det ene ordet skal få grått felt. Skriver jeg mange ord etter hverandre og deretter trykker utenfor boksen, så får alle ordene ett grått felt sammen. Spørsmålet blir da, dersom jeg vil luke ut en mail med to ord kombinert i en bestemt rekkefølge, om disse to ordene må stå i anførselstegn eller ikke? Jeg vil ikke luke ut mailen dersom de to ordene er representert i mailen på andre måter enn etter hverandre.
Solgaard Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2021 Er det ingen her som kan noe om dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå