Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Ja :)

Var det den som hun savnede gikk tur med?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Babypus skrev (Akkurat nå):

Så utrolig bra! Håper de finner noen overlevde mennesker også. Det gir jo et håp dette her 😊

Ja, får virkelig håpe det ❤️

Skrevet
Flamme skrev (Akkurat nå):

Det er hunden til mor og datter.

• Liker 13
Skrevet (endret)
Babypus skrev (3 minutter siden):

Hvem side? Har du link?

Siden heter savnet/funnet katter og dyr Romerike på FB. Der ligger det en samlet etterlysning på en del av dyrene.

Endret av Thildamor
Glemte fb
  • Liker 2
Gjest MissFlower
Skrevet

Så glad for at de har funnet overlevende i det hele tatt etter 6 døgn snart, dyr som mennesker ❤️ Håper de resterende tre savnede også blir funnet i livet, dyr også om det er fler igjen i rad området.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Flamme skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg ikke leste bare at det var en  chihuahua.

Skrevet
Flamme skrev (3 minutter siden):

Nei det var en pomeranian

• Liker 3
Skrevet
Flamme skrev (2 minutter siden):

Nei, det er pomerianen som gikk tur. 

• Liker 1
Skrevet
Flamme skrev (3 minutter siden):

Nei, det er en pommerian hun hadde.

Gjest Geirfuglen
Skrevet
Kath H. skrev (9 minutter siden):

Det er hunden til mor og datter.

Åh, den kommer til å være god trøst for pappaen nå ❤️ Måtte det skje to mirakler til ❤️

Skrevet

https://www.google.com/maps/d/viewer?fbclid=IwAR2qd-sfBWaLq4VuuO7n6MnIweYkrFj18L4UroPergJIjT1dg5fGZGsL8Ho&mid=1V9RNFYX1Eyf1BpxzDaV-D7L_KfHfoqrc&ll=60.06740553380267%2C11.0376221126974&z=16

Dette er dyrene de har blitt opplyst om at kan stå på den offentlige listen. Hvis noen evakuerte er bekymret for dyrene sine kan de kontakte admin i gruppen dyr i gjerdrum savnet og funnet (gjerdrumsportalen)

https://www.facebook.com/groups/1563311863858333

Fargekoder:

Grønn = funnet/hentet ut

Oransje = de man ikke har hentet ut eller ikke gjort rede for

De røde = de som er helt inntil/i skredområdet, som er inne/ute/ikke gjort rede for

Mørk rød = de som var direkte berørt/med i skrede

Se grønn merke på "chanel" med bemerkning "ble med i raset. FUNNET kveld 04.01". Bilde av en Chihuahua

• Liker 5
Skrevet

En skikkelig gladsak å finne hunden i live etter så lang tid! Helt utrolig! At den bare hoppet mot mannskapet - helt utrolig. De ble skikkelig glade :) Det gir håp at kanskje ... det finnes et stort nok luftrom der blant vrakrestene.

• Liker 11
Skrevet

Gode nyheter at det ble funnet en hund i live.😊 Forhåpentligvis vil de finne flere dyr og mennesker i live også.

• Liker 7
Skrevet

Denne saken gjør bare mer vondt for hver dag som går. Hjertet mitt blør for de som har omkommet og deres pårørende. Jeg håper også på et mirakel for de siste 3❤️ 

• Liker 8
Skrevet
babycodex skrev (12 minutter siden):

Dette er dyrene de har blitt opplyst om at kan stå på den offentlige listen. Hvis noen evakuerte er bekymret for dyrene sine kan de kontakte admin i gruppen dyr i gjerdrum savnet og funnet (gjerdrumsportalen)

https://www.facebook.com/groups/1563311863858333

Oi. Det var mange røde på kartet der 😬

Gjest tranedatter
Skrevet

Dessverre er det jo de 3 som antagligivis var utendørs som ikke er funnet. Hjertet brister av pappan som så gjerne ville byttet plass med sin datter.

❤️

🕯️

Skrevet

Og da begynner jeg selvfølgelig å lage ønskescenarier i hodet mitt hvor mor og datter hadde hunden sammen med seg under raset...

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...