Gå til innhold

Mensen, blør ikke som vanlig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje dette er den tusende tråd om temaet, men jeg orker ikke lese andre tråder nå. Men saken er at jeg er 41 år og har fra jeg var i begynnelsen av 20 årene hatt både hormonspiral og p staven. Jeg har ikke hatt mensen når jeg har brukt de midlene. Men i sommer begynte jeg på Conludag som er minipillen, og jeg fikk mensen etter 4 uker, og hatt mensen hver måned, men så fikk jeg den igjen 26 desember, men kom bare blod på papiret, men merket ikke noe blod i bindet. hatt litt små mens smerte, men ikke slik at det har plagd meg. I går var det litt små brunt på papiret og ikke noe i bindet. Jeg har gått så mange år på prevensjon og ikke hatt mensen så er ikke kjent med min egen mens lenger. Bør jeg bekymre meg for dette? Jeg har ikke hatt samleie etter jeg begynte på conludag så er ikke gravid. Så begynner jeg å tenke om jeg er kommet i overgangsalderen, masse tanker er det. Men tenker vel at jeg får vente og se og skal til legen i begynnelsen på januar, så får si det til han da. Og se om den fortsatt er slik når mensen skal komme igjen i januar. Andre som kjenner seg igjen her?

Anonymkode: 3c2bc...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er 42 år og mensen min har tullet det siste halve året så jegkjenner meg igjen i noe av det du skriver. Jeg sluttet på prevensjon for 1,5 år siden. Nå kan jeg tro at jeg får mensen fordi det blør når jeg er på do, blør under samleie, men kommer kun brunt på truseinnlegget resten av dagen og ingenting på natten. Etter en uke kan det plutselig blø to dager, deretter ferdig. Går ca to uker mellom hver gang dette skjer og kan holde på i 7-12 dager. Kjempeslitsomt. Jeg har bestilt time hos lege på nyåret for å sjekke om det er overgangsalder eller om det er noe annet galt. 

Anonymkode: a0f0e...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...