Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg til å slette Mail adressene som jeg har lagret på mobil nummeret mitt? Jeg får ikke laget nye Mail fordi jeg har for mange på mobil nummeret mitt. 

Eller må jeg vente en stund sånn at jeg får lage ny Mail adresse da på mobil nummeret mitt? Får jo ikke laget noen nye Mail adresser når jeg ikke kan bruke mobil nummeret.

Anonymkode: 4d190...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du mener kanskje gmail? Får evt finne en annen tjeneste eller få deg et nytt tlf nr. 

Skrevet

Hva slags annen tjeneste da?

Jeg visste ikke at det var ett maks antall Mail man kan ha per telefonnummer.

Skrevet

Lag deg en hotmail

Anonymkode: 876a9...ddd

Skrevet

Hvordan får jeg avsluttet kontoene på Gmail? Og Yahoo?

Jeg skjønner ikke Hotmail og outlock sin.

Skrevet

Nå har jeg slettet to av kontoene på Gmail. Også prøver jeg å lage en ny men det går ikke uansett. Telefonnummeret mitt er uansett brukt for mange ganger.

I tillegg så husker jeg ikke alle Mail adressene heller og det er dumt. Da får jeg ikke slettet dem i fra telefonnummeret mitt.

Skrevet

Jeg synes det er rart at det ikke hjelper å slette kontoene fra telefonnummeret mitt.

Skrevet

Jeg synes det er rart å ville ha så innmari mange mailadresser

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg slettet to av kontoene på Gmail. Også prøver jeg å lage en ny men det går ikke uansett. Telefonnummeret mitt er uansett brukt for mange ganger.

I tillegg så husker jeg ikke alle Mail adressene heller og det er dumt. Da får jeg ikke slettet dem i fra telefonnummeret mitt.

Prøv på nytt om en dag eller to. Kan ta litt tid før databaser ol. oppdaterer seg etter at du har gjort endringer/slettet.

Anonymkode: c4644...9dc

Skrevet

Hvordan sletter jeg dem på Yahoo ?

Jeg får fortsatt ikke laget noen nye på Gmail selv om jeg har slettet flere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg synes det er rart å ville ha så innmari mange mailadresser

Jeg klarte aldri å bestemme meg for hvilken Mail jeg skulle bruke. Men jeg visste ikke at jeg ikke kunne lage så mange. Jeg fikk ikke opplyst at jeg kun får laget x antall Mail. Det burde man får vite.

Skrevet

Fikk til å slette noen av Yahoo kontoene også. Men jeg får ikke laget en ny Mail selv om jeg har slettet flere.

Dumt det skal være sånn. Burde jo vært like enkelt å slette Mail som det å lage en ny Mail.

Skrevet

Jeg får ikke slettet yahoo kontoene selv om jeg er på nettsiden slett meg. Hvorfor?

Skrevet

Jeg trodde jeg fikk slettet yahoo kontoene mine men de er fortsatt der. Hva gjør jeg feil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det fortsatt ikke til. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å slette Mail.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg prøvd i flere døgn men jeg får det fortsatt ikke til.

Hvordan sletter jeg Mail fra Yahoo og Gmail på mitt telefonnummer?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 1.06):

Lag deg en hotmail

Det kommer bare opp feilkoder obs noe gikk galt feilkoder 500 på Hotmail og outlook. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg jo sletta mange av Mail adressene mine på Gmail uten å få noe igjen for det. Jeg får ikke brukt mailene derfra siden jeg sletta dem. Ikke får jeg laget ny heller siden mobil nummeret mitt er brukt opp.

Hva bør jeg gjøre? Bli gal av å ikke få til etter å ha prøvd i flere dager. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det fortsatt ikke til. Blir gal av å ikke få til. Er det noen som vet hvem jeg kan spørre om sånne ting? Siden ingen her vet?

Skrevet

Du får betale noen datakyndige for å hjelpe deg da? Når sønnen min har trengt pc-reparasjon eller installering av noe ny hardware, har vi brukt "PC-gutta". De som driver slike og lignende firmaer, kan helt sikkert hjelpe til med software og nettproblemer også. Sjekk lokalt hos deg om det finnes noen som driver med slikt. De trenger forresten strengt tatt ikke bo i nærheten av deg en gang for å hjelpe deg med å slette epostkontoer. Det kan dere fikse over nett ved å prate sammen.

Søk litt rundt og finn noen som kan hjelpe deg og betal for det, så blir det fikset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...