AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Del Skrevet 29. desember 2020 Noen med erfaring i fra disse stedene?:) Anonymkode: 593ea...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Del Skrevet 30. desember 2020 Jeg trivdes i Drammen, men sikkert bedre/større studentmiljø i Oslo:) Sikkert fler praksisplasser å velge mellom også. Anonymkode: 4758c...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Del Skrevet 30. desember 2020 Begge er dårlige. Men Oslo Met tar kaka. Ville styrt unna. NTNU Gjøvik er helt klart den beste skolen både pedagogisk, miljøet og lærere inkl praksisstedene hvor du har veiledere som har tid til deg Anonymkode: 24ce2...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Del Skrevet 30. desember 2020 Oslo er ikke så bra studentby. Jeg bor selv i Drammen og synes det virker bra her. Har selv studert i Oslo og Bergen og Bergen var definitivt mye bedre av de byene! Anonymkode: 1760d...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Del Skrevet 30. desember 2020 Jeg er voksen, så kommer nok ikke til å delta så aktivt i studentmiljøet men det er selvfølgelig hyggelig om miljøet er hyggelig. Gjøvik kan forsåvidt også være aktuelt, men jeg er ikke så glad i Gjøvik som by 🙈 Anonymkode: 593ea...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #6 Del Skrevet 30. desember 2020 Gjøvik har vel vært regnet som et av de beste stedene å ta utdanningen i flere år jeg tok selv spl på Oslo met ( men var ferdig i 2007 så er noen år siden..) var klaging den gang også på hvor dårlig studiet var. Var alltid fornøyd. Skal sies at jeg deltok på hver bidige forelesning og la inn en solid egeninnsats da. Anonymkode: 62eee...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Gjøvik har vel vært regnet som et av de beste stedene å ta utdanningen i flere år jeg tok selv spl på Oslo met ( men var ferdig i 2007 så er noen år siden..) var klaging den gang også på hvor dårlig studiet var. Var alltid fornøyd. Skal sies at jeg deltok på hver bidige forelesning og la inn en solid egeninnsats da. Anonymkode: 62eee...ee1 Jeg vil liksom heller studere i Oslo enn Gjøvik har også lest mye bra om VID som ligger i Oslo. Jeg har selvsagt tenkt å legge inn en solid innsats 😊 Anonymkode: 593ea...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Del Skrevet 31. desember 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vil liksom heller studere i Oslo enn Gjøvik har også lest mye bra om VID som ligger i Oslo. Jeg har selvsagt tenkt å legge inn en solid innsats 😊 Anonymkode: 593ea...5a9 Mtp det kun er et par år så overlever man Gjøvik en liten stund. Og heller få en skikkelig utdanning man er fornøyd med. Angrer ikke på jeg tok Gjøvik i stedet for Oslo. Har fått mye mer pedagogisk og mer solid praksis og oppfølging enn mine kolleger som gikk i Oslo. Det sees godt på jobb Anonymkode: 24ce2...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mtp det kun er et par år så overlever man Gjøvik en liten stund. Og heller få en skikkelig utdanning man er fornøyd med. Angrer ikke på jeg tok Gjøvik i stedet for Oslo. Har fått mye mer pedagogisk og mer solid praksis og oppfølging enn mine kolleger som gikk i Oslo. Det sees godt på jobb Anonymkode: 24ce2...a99 Hvor hadde du praksis? Får man velge? Det er ikke så veldig aktuelt for meg å reise helt til Lillehammer for eksempel. Anonymkode: 593ea...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg vil liksom heller studere i Oslo enn Gjøvik har også lest mye bra om VID som ligger i Oslo. Jeg har selvsagt tenkt å legge inn en solid innsats 😊 Anonymkode: 593ea...5a9 Hvorfor vil du studere i Oslo? Anonymkode: c591e...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #11 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor vil du studere i Oslo? Anonymkode: c591e...61a Alternativ til VID, er lovisenberg forresten. Anonymkode: c591e...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #12 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alternativ til VID, er lovisenberg forresten. Anonymkode: c591e...61a Ja, men der er det HØYT snitt 🙈 Anonymkode: 593ea...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #13 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor vil du studere i Oslo? Anonymkode: c591e...61a Jeg liker Oslo Anonymkode: 593ea...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Del Skrevet 31. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor hadde du praksis? Får man velge? Det er ikke så veldig aktuelt for meg å reise helt til Lillehammer for eksempel. Anonymkode: 593ea...5a9 Hadde praksis både på Lillehammer, Hamar, Gjøvik og Kongsvinger. De små sykehusene har helt supre veiledere som virkelig har tid til deg og veilede deg som du trenger. I Oslo opplevde jeg bare sure tryner Virket som studenter bare var i veien og et ork Anonymkode: 24ce2...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå